dimehouse.nl

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.181 beoordelingen in totaal

ongeldig

dimehouse.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij dimehouse.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

In eerste instantie hadden wij hele mooie eetkamerstoelen besteld, het type Beau, alleen vonden wij persoonlijk de zitting iets te hard. Nu komen ze deze kosteloos weer ophalen en hebben we inmiddels hele mooie vergelijkbare stoelen besteld (type Yara) met een hele fijne zachtere zitting. Top service van Dimehouse. Zeer behulpzaam en niks is te veel gevraagd. Bedankt 🤗👍🏽🍀

10 nov 2023
Ik ben bepaald niet serieus genomen over een klacht die ik had over de geleverde stoelen. Het losse stiksel zou bij deze stoelen horen. Ik had er echter 1,5 jaar geleden al 4 gekocht en die waren wel netjes doorgestikt. En toen ik besloot ze te retourneren moest ik opnieuw(!) foto's opsturen. Allemaal heel vervelend. Nadat ze zijn opgehaald moest ik na twee weken weer rappelleren om mijn geld terug te krijgen. Ik koop niet meer bij deze club.

Beoordelingen voor dimehouse.nl

Op tijd geleverd Goed verpakt Mooie tafeltjes voor een redelijke prijs. Dank je DimeHouse
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat leuk om te lezen dat alles op tijd geleverd is, goed verpakt was en dat de prijs en kwaliteit verhouding goed is. Uw zithoek ziet er prachtig uit! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
De bestelling is goed ontvangen. Ik ben tevreden . Bedankt voor de goede afhandeling.👍
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de bestelling goed heeft mogen ontvangen en dat u tevreden bent. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Vorige 4 stoelen lekker op tijd. Nu nog 2 besteld hopelijk ook die lekker op tijd.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Roelie, Dank u wel voor uw review. We zijn verheugd te horen dat alle stoelen mooi op tijd zijn aangekomen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we u kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op . We kijken ernaar uit om u opnieuw van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse-Kelly

Super stoelen voor die prijs...ze zijn…

Super stoelen voor die prijs...ze zijn stevig mooi en wij zijn er super blij mee.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met uw stoelen! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Nathalie
WR

Functioneel tafeltje

Afwerking laat te wensen over maar tafeltje is verder functioneel in orde.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve feedback. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met het tafeltje. Inderdaad heeft het tafeltje een industriële afwerking. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
De mails over mijn product wanneer en de tijn van de bezorging.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goede communicatie via email - alles volgens afspraak geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de onze goede communicatie en dat alles volgens afspraak geleverd is. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! :) met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Zeer tevreden. Goede kwaliteit producten en snelle levering.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent. En dat u de kwaliteit van de producten en de snelle levering ook als goed heeft ervaren. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
18 feb 2024
Snelle levering, goede kwaliteit met makkelijke instructie
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u de levering snel vond en u tevreden bent met de kwaliteit. Fijn dat ook de instructie verder makkelijk was. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie

Vooralsnog heel tevreden

Dat bij de retourzending het pakket thuis opgehaald werd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat het pakket bij u thuis werd opgehaald. Dat is inderdaad een service die wij bieden! :) Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
11 feb 2024
Makkelijk te bestellen. Snel afgeleverd. Mooi product.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met het bestelproces, de snelle levering en het mooie product. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Vriendelijke en kundige telefonisten. Snelle service.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent de vriendelijke telefoniste en onze snelle service! Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Snelle levering, mooie stoeltjes, betalen achteraf! 👍
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Marja, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de snelle levering, de mooie stoeltjes en het gemak van betalen achteraf. Uw waardering is voor ons van groot belang. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse- Kelly
MH
maria h.
Maastricht

Super mooi ....mooie kwaliteit ...ben…

Super mooi ....mooie kwaliteit ...ben er blij mee...
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat leuk dat u ook een foto heeft bijgevoegd! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u snel terug te zien. :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
netjes op tijd geleverd, voldoet aan de verwachting
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en dat uw bestelling voldoet aan uw verwachting. Wij hopen u snel terug te zien op onze webshop of in één van onze showrooms! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
10 feb 2024
Precies op tijd en keurig 3 hoog tot aan de deur.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review. Dank u wel voor uw vriendelijke opmerking! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Prima prijsstelling, goede en snelle service
Antwoord van dimehouse.nl
Beste Kees, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de prijsstelling en onze goede/snelle service. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
21 jan 2024
Snel besteld en snelle levering, dank je wel.
21 jan 2024
Beste klant, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw positieve review! Wat fijn om te lezen dat de levering snel plaatsvond. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop! :) Met vriendelijke groet, Team Dimehouse - Romie
Goede ervaring , snel en netjes geleverd
Antwoord van dimehouse.nl
Beste, Fijn om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad, dat u snel en netjes bent geleverd. Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Dimehouse Nathalie
28 jan 2024
Prima levering. Niks op aan te merken.
Antwoord van dimehouse.nl
Beste, Bedankt voor uw review! Wat goed om te horen dat de levering goed is gegaan! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Dimehouse Nathalie