Gereedschapcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

Gereedschapcentrum.nl

2.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.789 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 apr 2017
Gereedschapcentrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Goede beschrijving op de website, snelle levering. Ik heb er 1 struik mee gesnoeid en hij voelt gelijk al vertrouwd. Ook een mooi stil apparaat. Moet nog even ervaren hoe lang een 3.0 Ah accu het uithoud.

Nadat ik een Hyundai compressor had besteld kwam deze in eerste instantie beschadigd aan. Het kapje met de aanknop was afgebroken. Hiervan een melding gemaakt en aangegeven dat dit kapje eventueel los nagestuurd kon worden, want dat scheelt een lomp apparaat op en neer sturen. Mij werd echter eerste een korting aangeboden en nadat ik daarmee niet akkoord ging kon het apparaat omgeruild worden. Hier moest ik zelf nog achteraan gaan want op mijn eerste bericht dat ik niet akkoord ging met de korting kwam geen reactie. Vervolgens heb ik de "nieuwe" compressor ontvangen die weer beschadigd was. Deze keer waren er stukjes van de koelvinnen afgebroken. Deze stukjes zaten echter niet los in de doos dus ik verwacht dat deze al afgebroken waren voordat het apparaat de doos in ging. Weer een melding gemaakt en weer wordt me dezelfde korting aangeboden, eigenlijk vind ik de korting niet in verhouding staan tot de problemen en de tijd die het me kost (meer dan een week), maar uiteindelijk toch maar akkoord gegaan omdat ik zag dat het apparaat niet meer op voorraad was en ik daarop niet nog langer wil wachten. De problemen hadden heel makkelijk voorkomen kunnen worden door het apparaat goed te verpakken. De compressor (die met dan 21kg weegt) zat los in een doos zonder verdere bescherming en de wielen zaten er een een zakje lost bij in de doos. Het is niet vreemd dat bij het verzenden op deze manier er problemen zijn te verwachten. Al met al ben ik niet tevreden over de service en vooral niet met de manier van verzenden.

Beoordelingen voor Gereedschapcentrum.nl

16 okt 2023
2e deel van de bestelling is nog steeds niet ontvangen. Dhl zegt dat het bezorgd is, maar er is niemand geweest
1 nov 2023
Hallo Martijn, bedankt voor je review. Excuses voor de problemen met je bestelling! Ik zie inderdaad dat je pakket is teruggestuurd door DHL. Gelukkig heeft mijn collega van de klantenservice dit voor je opgelost door een nieuwe zending naar je te sturen. Ik wens je alsnog veel plezier met je aankoop!
5 jun 2023

Het Festool zaagblad onder plakkerige smurrie/olie

Het Festool zaagblad werd onder de smeer en plak geleverd, alsof hij opnieuw in een andere verpakking is gedaan
5 jun 2023
Hi Michiel, dankjewel voor je review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry dat je je bestelling op deze manier hebt ontvangen. Onze klantenservice zal hier vandaag nog even contact over opnemen met je!

Gebogen geleiderail

De strip is gebogen aangekomen. omdat ik hem heel hard nodig had voor mijn werk, heb ik hem niet teruggestuurd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Mariusz, dank je wel voor je review. Excuses voor het ongemak dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Zou je alsjeblieft een foto van het beschadigde product kunnen sturen naar het WhatsApp-nummer 06 44 44 34 39, samen met je ordernummer? We zullen zeker een korting aanbieden op je bestelling. Alvast bedankt voor je medewerking en begrip. We doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
21 mei 2023
Telefonisch vrijwel niet te bereiken, telefoonnummer achtergelaten na 1,5 uur in de wacht, nooit teruggebeld.
22 mei 2023
Hallo Roy, dankjewel voor je review. Dat is gek dat je zo lang in de wacht hebt gestaan, de wachttijd bij onze klantenservice is namelijk niet zo lang! Onze klantenservice zal hier vandaag even contact over opnemen met je. Sorry voor het ongemak!
9 mei 2023
Nach mehrmaligen Stonieren der Bestrellung habe ich Das Gerät bekommen. Ich werde niemals bei Ihnen bestellen.
11 mei 2023
Hallo Manfred, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schade, dass nicht klar war, dass es für Ihre Bestellung eine Lieferzeit gab. Glücklicherweise kam das Produkt 2 Wochen früher an als angegeben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Bei weiteren Fragen wenden Sie sich bitte an unseren Kundenservice.
21 okt 2023

Kapot product gekregen

Boormachine heeft een grote slag in de boorkop. Valt me erg tegen dat er een kapot product wordt opgestuurd.
1 nov 2023
Hallo , bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de ontvangen boormachine. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden, en we begrijpen je teleurstelling volkomen. Gelukkig is de oplossing al geboden door een terugbetaling uit te voeren voor je bestelling. Mocht er in de toekomst nog problemen zijn , neem dan uiteraard contact op met de klantenservice.
JV
Jan Willem v.
Niederlande
5 jul 2023
Eerste zending kapot ontvangen, tweede zending doos wederom kapot. Weet niet of het product nu wel heel is
7 jul 2023
Hi Willem, bedankt voor je review. Ik snap goed dat dit niet fijn is. We gaan dit oppakken met de vervoerder om te kijken hoe we dit kunnen voorkomen. Mocht er iets mis zijn met het artikel dan horen wij dit natuurlijk graag van je. Sorry voor het ongemak!
29 mei 2023
Ik heb betaald voor bezorging op dezelfde dag. Ik wacht al 5 dagen en ik heb nog steeds geen waterpas
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi Jakub, dankjewel voor je review. Wat gek dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen! We nemen hier vandaag even contact over op met je.
19 aug 2023
Op de site staat voor 22:00 besteld volgende dag in huis maar was een dag later bezorgd door post nl
15 jun 2023
Mooi vragen om een beoordeling terwijl het product nog niet geleverd is. Dan gaat er toch iets mis.
16 jun 2023
Hallo Mario, bedankt voor je review. Dat is niet tof dat je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code en dit staat tevens ook vermeld op onze website. We raden je aan om de track en trace code in de gaten te houden voor verdere bezorginformatie. Sorry voor de vertraging!
23 nov 2023

Klantenservice: 1

De chat werd kort na mijn vraag gesteld te hebben in de chatbot door de medewerker afgesloten.
24 nov 2023
Hallo Joris, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak. Dat hoort niet zo te gaan. We waarderen je feedback en zullen dit intern bespreken. Als je vraag nog niet beantwoord is, staan we klaar om je verder te helpen via het telefoonnummer 013 889 44 44 .Bedankt voor je begrip.
12 sep 2023
Ik heb mijn pakketje nog niet binnen. het is nu een week geleden hoop dat ik het snel krijgz
28 sep 2023
Hoi, dankjewel voor je beoordeling. We zien dat het pakket retour naar ons komt omdat er per ongeluk een fout adres was ingevuld bij het plaatsen van de bestelling. Zoals verzocht hebben we het adres aangepast en is het pakket opnieuw naar je verzonden. Inmiddels hebben we je bestelling retour ontvangen omdat deze niet naar wens was. De terugbetaling heeft onlangs ook al plaats gevonden. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dit graag van je!
17 jun 2023
Goederen zijn niet bij ons aangeboden en moet ik nu zelf op gaan halen op dhl service point
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hallo Arno, bedankt voor je beoordeling. We zien inderdaad op de track en trace code terug dat de bezorger je heeft gemist en het pakket hierdoor naar een afhaalpunt is gegaan. Ik snap dat je hier van baalt! Helaas kunnen wij hier geen verandering in brengen. Het pakket kan dan ook worden afgehaald op het aangegeven afhaalpunt. Sorry voor het eventuele ongemak Arno!
8 jun 2023
Pakket nog niet bij POST NL aangeboden of verwerkt. Geen idee dus wanneer ik pakket ontvang
9 jun 2023
Hi Sil, dankjewel voor je review. Ik snap goed dat je er van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij PostNL maar uiteraard doet ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Sorry voor de vertraging!
29 jun 2023

Levering

Voor 22.00 besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Duurde echter 4 dagen langer.
30 jun 2023
Hi Djamila, dankjewel voor je review. Logisch dat je er van baalt dat je bestelling later bij je is bezorgd! Het is momenteel erg druk bij alle vervoerders waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij de track en trace code. Gelukkig heb je het pakket gisteren ontvangen. Sorry voor de vertraging!
15 jun 2023
Ik heb nog niets ontvangen, Vandaag bestellen, morgen in huis !!! Wacht al 3 dagen
16 jun 2023
Hi, bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp goed dat je er flink van baalt dat je pakket vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum. Het is op het moment erg druk bij alle vervoerders maar uiteraard doen ze hun uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Ik raad je aan om de track en trace code te volgen voor meer bezorginformatie. Sorry voor de vertraging!
28 mei 2023
Zou de volgende dag geleverd worden volgens de site. En heeft bijna een week geduurd
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hi Peter, dankjewel voor je review. Wanneer er op de website bij het artikel een levertijd staat, is het artikel helaas niet meteen uit voorraad leverbaar. Ik zie dat dit ook bij jouw bestelling het geval was. Gelukkig heb je de bestelling inmiddels ontvangen. We wensen je veel maaiplezier!
20 okt 2023
Geen oude spullen waar zand EN beschadigingen op zitten versturen aks zijnde nieuw
1 nov 2023
Hoi, bedankt voor je review. Onze oprechte excuses voor de problemen die je hebt ondervonden met je recente bestelling. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat de ontvangen producten niet aan je verwachtingen voldeden en dat ze beschadigingen en zand bevatten, terwijl ze als nieuw werden verkocht. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen bieden en we nemen uw feedback zeer serieus. Omdat ik helaas geen inhoudelijke informatie heb betreffende je order zou ik graag willen vragen of je contact kan opnemen met de klantenservice , zodat we je een oplossing kunnen bieden.
22 mei 2023

Heb product niet ontvangen

Heb niets ontvangen terwijl bij DHL meldingen aangeven dat het pakket is bezorgd.
23 mei 2023
Hallo Theo, dankjewel voor je review. Dat is zeker geen fijne situatie! We zien dat je hier inmiddels contact over hebt gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek is gestart. We komen hier spoedig bij je op terug. Sorry voor de situatie!
Sturen je ongevraagd mail berichten voor beoordeling Spam dus 1 ster graag gedaan
Antwoord van Gereedschapcentrum.nl
Hoi, Bedankt voor je beoordeling.