vulpesgoods.com- Logo - Beoordelingen

vulpesgoods.com

566 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden588 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 feb 2023
vulpesgoods.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Leuk product - LED kaarsen met afstandbediening. Voor elke kaarsen is een kleur te selecteren. Mijn dochters zijn er dol op. Met de afstandbediening zijn de kaarsen ook uit te schakelen. Goede felheid, tevens dimbaar. Erg goede klantenservice ook. Er was een technisch probleem met de eerste set kaarsen. Vulpes heeft een tweede set gestuurd met daarbij een retourlabel voor het terugsturen van de eerst set. Zeer klantvriendelijk en goed mee gedacht.

15 aug 2023
Hi, ik geef voorlopig 3 sterren omdat ik vaststelde en aangaf dat de factuur in feite geen factuur is maar gewoon een soort van kwitantie én dat er BTW werd aangerekend hoewel het om een professionele aankoop (met BTW-nummer) ging vanuit het buitenland. En de beide problemen zijn op dit moment wel erkend door Vulpes maar nog niet opgelost. Vandaar mijn score ...

Beoordelingen voor vulpesgoods.com

16 apr 2024
14 apr 2024
13 apr 2024
Wordt beoordeeld
38047 werkt niet doet niets, en gratis retourneren werkt ook niet de reviews zijn nep en de site functioneert niet voel me belazerd, geld foetsie, nooit meer
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemiddag Ruud, Bedankt voor jouw bericht. We hebben direct contact met je opgenomen. Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Graag komen we met je in contact om je te woord staan en een passende oplossing te bieden zoals u van ons mag verwachten. Met vriendelijke groet, Team Vulpes
20 apr 2024

Blafband hond

Verzorgen en toesturen van de bestelling was goed maar nog niet het gewenste resultaat met de band
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Toine, Zoals telefonisch besproken gaan jullie de band nog even testen om te kijken of jullie het gewenste resultaat kunnen behalen. Over twee weken hebben we contact om te kijken of deze anti-blafband goed werkt voor jullie hond, of dat een andere wellicht beter is. We kijken graag mee voor het beste resultaat! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
19 apr 2024
Hond blaft door piepen blafband heen en bij trilling schud ze haar kop alleen even.
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Jinke, Bedankt voor je review en je feedback. We hebben contact met je opgenomen. We kijken graag met je mee om te kijken of wellicht een andere anti-blafband of apparaat beter bij uw hond past. Graag horen we van je, zodat we je verder kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Vulpes
Zuigt niet goed
Antwoord van vulpesgoods.com
Goedemorgen Hanan, Zoals telefonisch besproken mag je de bestelling retourneren. We hebben je inmiddels een retourlabel toegestuurd. En hopen dit naar wens op te lossen. Groeten, Team Vulpes
17 mrt 2024

Het product is goed. alleen de bezorging niet!!

Ik ben tevreden erover alleen de bezorging uitermate slecht van DHL ik was niet thuis en ze kwakken het zo voor je deur neer wat een mega slechte bezorging en dat doet alleen DHL en dat is al vaker gebeurd met die bezorging van hun. Want stel dat het weg is gehaald en dan zijn julie weer de dupe ervan dat kan gewoon niet. Ik zou zeggen ga over naar postnl
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor je feedback. Enorm vervelend dat DHL het zomaar voor je deur heeft gezet. Wij gaan direct contact opnemen met DHL, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heel veel plezier met je aankoop!
EV
Esther V.
Beek en donk
Het apparaat (antiblaf) werkt bij mij boerboels niet, contact met bedrijf zelf is heel goed... het apparaat dan ook retour gedaan. Na telefonisch contact nog een andere geprobeert maar mocht ook niet baten. Dankjewel Vulpes voor de fijne communicatie en het meedenken.
Fijn kolfapparaat ik ben blij dat ik mijn handen vrij heb. Fijn dat er meerdere standen op staan. Ook echt top dat ze gedacht hebben aan verschillende maten voor je tepels.
Antwoord van vulpesgoods.com
Heel erg bedank voor deze mooie review!😃 Heel veel geluk!
AK
Alie K.
Utrecht
Heel snel gekregen wat ik besteld heb, en het werkt perfect bij onze hond! De bijgeleverde beschrijving mag wel wat groter afgedrukt worden...veel te kleine lettertjes.
Antwoord van vulpesgoods.com
Super dat je zo tevreden bent! We nemen je feedback mee.

Ondanks al dat fijne positieve revieuws…

Service hier is top, je hoeft het alleen maar aantegeven wat probleem is en het wordt voor je opgelost zonder ja maar. Echt met een woord helemaal top!
Antwoord van vulpesgoods.com
Fijn het goed te kunnen oplossen, heel erg bedankt voor je vertrouwen!
Product doet het geweldig, productie is sterk toegenomen en razendsnelle verzending. Ik ben heel blij met mijn kolven!
Antwoord van vulpesgoods.com
Bedankt voor de mooie complimenten😁 Goed om te lezen dat de productie sterk is toegenomen! Heel veel geluk!