Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV

KB
Kees B.
Ouddorp
20 mrt 2024
bij bestelling word aangegeven, voor 24.00 u besteld volgende dag in huis, dit duurde bijna twee weken, product bleek niet op voorraag bleek later, zorg dat dit zichtbaar is bij de bestelling.!!!!! dit is misleidend.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Gerwin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en de teleurstelling die uw ervaring heeft veroorzaakt en willen u verzekeren dat wij er hard aan werken om ervoor te zorgen dat soortgelijke incidenten zich in de toekomst niet meer voordoen. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij hebben al contact met u opgenomen en de aanvraag opgelost, hartelijk dank!

Snelle levering en uitstekende service!

IP 65 lampen gekocht met WiFi module, kwam niet helemaal uit de omschrijving en ben even gaan bellen (na 5 uur), kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die mij tot in detail heeft uitgelegd hoe het systeem gekoppeld moest worden en er de tijd voor nam, geweldig! Dat zie je niet veel meer dat je direct iemand aan de telefoon krijgt en ook nog een deskundig is ook! TOP Voor mij nog maar 1 adres waar ik mijn led materialen haal.
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Joost, Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te lezen dat ons team u zo behulpzaam en deskundig was bij het instellen van uw IP 65 lampen met WiFi-module.

Alles compleet aanwezig en snel te installeren met super resultaat.

In een half uur 4 TL-armaturen vervangen voor de 4 LED-armaturen inclusief koppelen aan de dimmer. Onderdelen compleet aanwezig, makkelijk te koppelen/installeren. Gebruikers waren enthousiast over het resultaat en de mogelijkheden (dimmen/kleurtemperatuurinstelling).