Ledpaneelgroothandel.nl

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.022 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 dec 2023
Ledpaneelgroothandel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Als Privatmann kann ich Miboxer bzw Milight nur empfehlen. Gute Produkte, einfach zu programmieren und dazu recht preiswert. Der Versand war sehr rasch, die IT Seite von Ledpannel Groothandel ist funktional und klar. Die spätere Kommunikation (da ein Artikel nicht vorrätig war) funktioniert problemlos. Ich verstehe nur die verschiedenen Preise auf den verschiedenen Seiten (NL/D/B) nicht - es liegt nicht allein an der MwSt? Alles in allem 5 Sterne

Leveringsproces was gewoon goed, maar retourproces kan echt een heel stuk beter. Door deze ervaring kiezen wij toch in de toekomst voor een andere leverancier en dat is jammer. Retourproces was heel erg traag bij het terugsturen van defecte onderdelen, hier was namelijk eerst 'bewijs' voor nodig, wij zijn een installatiebedrijf waarbij het niet de eerste keer is dat wij deze panelen plaatsen. Als iets dan ook echt stuk is, dan mogen jullie ervanuit gaan dat alles getest is, daarnaast kunnen jullie altijd in de voorwaarden opnemen dat er extra kosten ingehouden worden mocht het artikel niet defect zijn. Nu hebben wij erg veel tijd nodig gehad om 1 simpel paneel gecrediteerd te krijgen, deze tijd berekenen wij niet door aan onze klant en is dus verloren tijd/geld. Misschien kunnen jullie dit proces eens optimaliseren. Retourproces +- 1 maand
WV
Wouter V.
Den Helder

Beoordelingen voor Ledpaneelgroothandel.nl

Ik heb onlangs ledstrips gekocht RGB- CCT . Op de bebruiksaanwijzing stond dat de kleefstrip van de strip moest verwijderd worden , maar er is helemaal geen kleefstrip op de achterkant . Dus heb ik extra dubbelzijdige kleefband moeten kopen , jammer !!!
Het was niet duidelijk dat de btw nadien bij de prijs kwam waardoor het uiteindelijk toch 4€ duurder was dan bij de collega's... Spijtig voelde me wat 'bedrogen' maar kom het materiaal is ok de levering ook ...
24 feb 2024
Ik had een vraag gesteld via whatsapp en kreeg 10 min later de link met wat ik nodig had doorgestuurd. In de winkelwagen en hoppakee besteld
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Frederik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u de link met wat u nodig had snel hebt ontvangen en dat u een bestelling in het winkelwagentje hebt kunnen plaatsen.
Goede prijs, duidelijke website en snelle bezorging, en alles erg goed verpakt.
Netjes verpakt snel geleverd Ik bestel al jaren bij dit bedrijf altijd netjes
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Klant, Bedankt voor uw vriendelijke woorden! Wij waarderen uw voortdurende steun en zijn blij om te lezen dat uw bestellingen altijd goed verpakt en snel geleverd zijn.
Snel geleverd en goed verpakt zeer tevreden prijs is ook zeer goed

Vragen via de mail

had wat vragen via de mail, er werd dezelfde dag nog gereageerd.
Precies wat de site zegt En nette lampen zien er goed uit
9 mrt 2024

Levering en product zoals verwacht

Levering zoals verwacht, product zoals verwacht..
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Gert, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!
ED
Eddy D.
Zwijnaarde
Snelle levering en goede kwaliteits produkten
Communicatie, prijs en afspraken alle.top.
BB
Bart B.
Hoogeveen
10 mrt 2024
Snelle levering en een betrouwbare partner
super snel geleverd, voor een goede prijs.
Snel geleverd en reageerd snel op vragen
ruime keuze snelle en juiste leveringen
Duidelijke website en snelle levering
18 feb 2024
Overzichtelijke site met veel uitleg
Snelle levering en goed materiaal
alles korrekt en op tijd geleverd
Snelle levering, mooie kwaliteit
Antwoord van Ledpaneelgroothandel.nl
Beste Corina, Hartelijk dank voor uw geweldige feedback!