Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.557 beoordelingen in totaal

9 mei 2023
Pakket was snel geleverd, en mijn dank is groot aan het magazijn. Die volgens hun eigen woorden zijn best had gedaan voor mijn bestelling. Ik ben er zeer tevreden over. (Had een mix tray samen gesteld)

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

EP
Eddy p.
amsterdam
Tevreden en snel en verzorgd ingepakt
Top service. Volgende dag thuis

top

alles is duidelijk tot nu toe
Zeer snelle levering !
17 mrt 2024
All OK thank you
Ben tevreden
Goeddkoop
20 mrt 2024

Goed maar kan beter.

1 malig zover een bezorging niet gekregen omdat deze bij iemand anders was geleverd. Die doos heb ik dan ook nooit meer gezien want de bezorger heeft deze buiten een deur gezet en ik kreeg hier geen notificatie over. Maar er is dan ook na beklacht een nieuwe doos verstuurd die wel aankwam.
De service van Frisland is uitstekend en stevig verpakt alleen niet stevig genoeg voor de bezorgdiens dpd er was weer een doos helemaal kapot en opnieuw dicht geplakt met bruin plakband ik snap werkelijk niet hoe die de dozen zo kapot krijgen dus geen commentaar op Frisland maar op de dpr
Snelle levering, maar de verpakking en het transport verdienen meer aandacht ivm met gedeukte blikjes en kapotte pakjes drinken.
Voordelig en supersnel bezorgd, alles was netjes ingepakt en compleet. Ruim assortiment ook. Ik ga hier sowieso vaker bestellen.

Service

Producten zijn betaalbaar, snel geleverd en duidelijke informatie over het proces tot verzending top service dus thx

Zeer tevreden

2e keer hier besteld. Nu laten bezorgen door trunkrs. Top levering van top producten
3 mrt 2024

Algemeen prima allemaal.

Algemeen prima allemaal, maar ik zie graag ook Root Beer in het assortiment.

Grote keuze voor mooie prijs& snel geleverd👍😀!

Mooie website met veel producten tegen mooie prijzen; en snel geleverd!