charlietemple.com- Logo - Beoordelingen

charlietemple.com

3.914 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.321 beoordelingen in totaal

13 aug 2023
Uiteindelijk heb ik na 10 dagen mijn bril ontvangen. En hij is helemaal oke. De communicatie echter is een ander verhaal. Na de bestelling werd gemeld dat het plm 1 werkdag zou duren alvoren ik de bril zou ontvangen. Tevens was hij al als pakket aangemeld bij DHL. Die app gaf een melding: 'aangemeld, maar nog niet ontvangen'. Dat duurde min. 5 dagen. Dat is vreemd dus ik bel de klantenservice, die doodleuk meldt dat je niet kunt bellen en je dan maar moet mailen. Na 2 e-mails nog geen respons. Dat is niet correct vind ik. Uiteindelijk ontving ik 3 dagen daarna de melding dat mijn bril nu dan verzend klaar was ( vreemd dat hij dan al 5 dagen eerder is aangemeld bij DHL) 2 dagen later heb ik de bril netjes ontvangen en de kwaliteit is zoals gewenst. Ik snap dat bij budget bedrijven niet altijd alles perfect loopt. Maar pas dan de melding op de site aan en schrijf niet dat het 1 werkdag duurt. En zorg dat de Klantenservice doet waarvoor ze is opgetuigd: aan klanten service verlenen. Het grootste probleem in Nederland met Klantenservices is dat de personen die die bemensen geen benul hebben van wat er van het verwacht wordt. Als je niet tegen zeurende klanten kunt dan moet je daar niet gaan zitten!!! En bedrijven snappen de functie ook niet. Als je geen service kunt of wilt verlenen schaf dan je klantenservice af. Dan wek je ook geen verwachtingen

9 aug 2023
€4,95 betaald om thuis te passen. Die zou je dan bij je volgende bestelling terugkrijgen zodat het passen uiteindelijk gratis was. Leuk concept maar als ze brillen sturen om te passen die vervolgens niet bestelbaar zijn (niet leverbaar), heb je hier dus helemaal niets aan! De 4,95 terugkrijgen kan maar 1 maand lang, daarna heb je pech. Er is geen enig zicht op wanneer de gekozen bril weer leverbaar zal zijn. Ik heb meerdere malen contact gezocht hierover maar ik krijg gewoon 0 reactie terug. Wat ongelofelijk slecht dit! Juist door dit concept om “gratis” te passen had ik het vertrouwen om het uit te proberen èn omdat er een actie is nu voor 25% extra korting. Kan ik dus mooi allemaal op mijn buik schrijven en ben ook nog eens €4,95 lichter!!

Beoordelingen voor charlietemple.com

Zeker een aanrader!

Monturen zijn super, prijzen zijn heel fijn, kwaliteit is ook echt geweldig en het feit dat je bril binnen een aantal werkdagen al klaar is echt top! 😍 Heeeeel blij met mijn 2 brillen! Het enige wat ik een tikkeltje lastig vond was het inschatten welke breedte mijn bril precies moest zijn. Hierdoor zijn allebei de monturen die ik heb wat aan de brede kant waardoor de brillen (bij bukken en recht naar beneden kijken) wat los zitten. De pasbrillen die ik had zaten bij mij een stuk strakker en beter, dus ik weet niet helemaal wat het verschil daartussen zou moeten zijn. Maar daarnaast, het is maar iets kleins, verder zitten de monturen mij erg prettig en al helemaal voor de prijs die jullie bieden erg tevreden over, daarom dus zeker een aanrader! 🩷
Het bestellen en afleveren gaat allemaal volgens afspraak en is prima. De bril zelf is qua prijs kwaliteit verhouding in orde. Ik heb een bril met variofocus en meekleurende glazen. Het leesgedeelte is even wennen t.o.v. mijn vorige bril maar na enkele dagen okay. Meekleurende glazen is voor mij geen goede keuze geweest. De glazen kleuren zeer snel donker en daardoor loop je eigenlijk altijd met getinte glazen. Ik ga de bril als zonnebril gebruiken en zal een andere bril met normale variofocus glazen gaan kopen. Maar nogmaals dit is mijn eigen keuze geweest en licht niet aan Charlie Temple.

Gokje

Het was een gok om te bestellen. De brillen zijn goedkoop maar is het nog goedkoop als de bril niet bevalt? Ondanks een virtuele passessie weet je niet of de bril echt goed zit, of de glazen aan je wensen voldoen en wie gaat de bril bijstellen als die afglijdt? Ik ben positief verrast! Vooral na het lezen van mindere recensies. Binnen vijf werkdagen was mijn zonnebril binnen. Deze voelt stevig en ik kan er ontspannen mee kijken. Deze gok heeft voor mij goed uitgepakt.
Onwijs goede ervaring gehad met Charlie Temple. Normaal geef ik ontzettend veel geld uit bij de brillenwinkel, een bril kost al snel meer dan 150 euro. Nu toch maar even online gekeken nadat ik bij de winkel mijn ogen had laten meten. Alle info ingevuld op de website van Charlie Temple, nog even de klantenservice gebeld om te dubbel checken en ontving de bril erg snel. Hij is exact zoals ik gehoopt had! Erg blij mee!
Duur van de levering was top. Montuur redelijk qua kwaliteit. Uitlevering montuur was niet goed. Begrijp dat persoonlijk aanpassen niet kan op afstand, maar dit montuur kwam direkt uit de fabriek. Krom, pootjes niet vastgedraaid; zonder aandacht verstuurd. Jammer.
Kleur van montuur wijkt mijnsinziens erg af en tijdens het inpakken van mijn bestelling was de medewerker aan het eten waardoor er etensresten op mijn glas zat. Ook had ik me aangemeld om mij te berichten als het product weer voorradig was, toen ik die mail kreeg duurde het zeker nog een uur voordat ik hem kon bestellen. Beetje verwarrend.
Prima bril voor mijn dochter van 11 (Sidney Chrystal Peach). Staat haar geweldig. Zicht is uitstekend. Supersnelle service. Ook fijn we hetzelfde frame als zonnebril konden bestellen. Voor de toekomst zou het leuk zijn als myopieremmende glazen aan het assortiment toegevoegd zouden kunnen worden.
De derde keer dat ik bij Charlie Temple koop, altijd tevreden. Mooie brillen en ze zitten meteen goed (multifocaal). De prijs is maar een fractie van wat je bij de reguliere winkelketens betaalt (ook logisch, ze hebben geen fysieke winkels).
Gewoon super goed geholpen en al was het online voelde het heel persoonlijke oordat er ook gewoon gemaild werd met nog wat aanvullende vragen. Echt top service en mijn persoonlijk echt uit de brand geholpen!! I can see clearly now 👌🏼👌🏼👌🏼
2 jun 2024

Perfecte bril en lage prijs

Alles was goed.Een multifocale bril besteld met een bril recept van een vorige bril.Alles opgegeven en een montuur erbij besteld. Prijs zeer laag en bestelling zeer snel geleverd. Bril ziet er perfect uit en de sterkte is super
Altijd behulpzaam om ook wat oudere klanten goed te helpen in de digitale chaos! Samen komen we er dan wel uit. Bestelling gefixt . . . volgende dag je brilletje op je neus! 10 Duimpjes!
Makkelijk te bestellen, heel fijn dat je het montuur online kunt passen, iets langer gewacht dan staat vermeld, top bril voor betaalbare prijs, op deze manier kun je er meer bestellen.

Pasbrillen bestellen is super handig!

Super fijne service dat je een set pasbrillen kunt bestellen en fijne tutorials voor het op maat maken/afstellen van je montuur. Snel geleverd en veel keuze. Ik raad em aan!
EH
E H.
Vorden
1e bril werd geleverd met kras op glas, na telefoontje opnieuw gemaakt, zonder verdere kosten opnieuw ( binnen een week) geleverd. Bril met kras mag ik houden. Topservice !!
Mijn eerdere bestelling is nooit afgeleverd terwijl dit wel in in mijn ap met dhl stond vermeld. Charlie tempel heeft dit goed opgepakt en mij een nieuwe toe gestuurd

content

Snelle levering. Glazen zijn geen topkwaliteit, maar kan je ook niet verwachten aan deze prijzen. In het algemeen zeer blij. Perfect voor een zonnebril op sterkte!
Hele leuke bril en mooi hoesje, snel bezorgd. Jammer dat er maar weinig keus uit beschermhoesjes was (de meeste waren uitverkocht). Kwaliteit lijkt prima te zijn
Glazen blijken niet op voorraad, daardoor duurt het langer. Twee dezelfde monturen besteld met verschillende sterktes. Werden zonder kenmerk verstuurd, slordig.
3 jun 2024

Bril passen met zonneglazen

Fijn dat ik de brillen kon passen en vergelijken. Spijtig dat er geen zonneglazen inzaten, zo kan je lastig zien hoe je bril er uiteindelijk uit komt te zien

Gewoon goed

Goed bereikbaar. Goede service. Duidelijke website. Prima brillen. Zowel online 'passen' als vier pasbrillen een week op zicht. Redelijke keus.