little-dutch.com/nl- Logo - Beoordelingen

little-dutch.com/nl

619 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.091 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2021
little-dutch.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Wij zijn super blij met de leuke producten uit de Little Dutch Sailors Bay en de nieuwe Bunny Collectie. Tijdens de negenmaandenbeurs al wat nieuwe items gezien en gekocht echter waren nog niet alle producten voorradig. Via de klantenservice keurig bericht wanneer en waar we de items konden bestellen en ook uit de Sale nog een paar leuke praktische producten besteld. Echter was er een probleem met de Klarna betaling waarover een aantal keren contact is geweest, we zijn zeer vriendelijk en vlot geholpen. Bestelling keurig optijd geleverd met een leuke attentie. En we kijken uit naar de nieuwe producten van de Bunny serie.

Beter naar de bestellingen kijken voordat ze verstuurd worden. Ik had niet mijn gehele bestelling gekregen in 1ste intantie, er miste er 1 product. Gemaild en direct een reatie (erg netjes) met daarin de mededeling dat het opnieuw verstuurd werd. Dag later lag er inderdaad een pakketje maar met de verkeerde inhoud. Weer gemaild (weer een erg nette en snelle reactie). Volgende dag was het juiste pakketje toch binnnen. Tevens zaten er 2 maal de verkeerde facturen in de doos!

Beoordelingen voor little-dutch.com/nl

31 mrt 2024
31 mrt 2024
30 mrt 2024

Beter opletten bij inpakken bestelling

Vind het heel jammer en storend dat de witte achtergrond kleuren van de butterfly & flower collectie van het koffertje, autostoelhoes en luiertasje niet het zelfde is. Valt me heel erg tegen.
Return is not free. Also exchange for different size is not possible.
Beter verpakken , doosjes waren stuk

Wij zijn super blij met de leuke producten van LittleDutch

19 mrt 2024
Snelle levering, mooie producten. Er was alleen helaas iets mis gegaan met onze order. Het cijfer 2 ontbrak en juist die hadden we de dag erna nodig voor de verjaardag van onze dochter. Na bellen met de klantenservice werd deze meteen opgestuurd. Alleen jammer dat ik het cijfer niet mocht afhalen bij het hoofdkantoor of het magazijn, aangezien wij er bijna naast wonen. Nu kwam het cijfer halverwege de verjaardag aan.
Voor ons pleegkind heb ik al veel spullen gekocht van little dutch. Zij is 2,5j en zij zelf is er ook echt verliefd op. De kralenregenboog, loopfiets, stapelblokken en het mooiste, de naamslinger boven haar bedje. Danku voor alle mooie dingen die jullie maken. We love it

Met veel zorg en liefde ingepakt

Fijne ervaring om te bestellen in de webshop. De bestelling was met veel zorg ingepakt. Bij de bestelling hadden ze een leuk cadeautje toegevoegd. Echt heel attent. De bestelling was ook nog eens snel geleverd. Dus wat wil je nog meer. Echt een aanrader!!
Mooie koopjes! De site is heel duidelijk ingedeeld en je vindt makkelijk de gewenste producten terug. Ook bestellen gaat zeer vlot, net zoals de levering. De producten zijn zeker prijs-kwaliteit.
19 mrt 2024

Personal touch!

Mooie producten met zorg ingepakt met een klein cadeautje erbij. Daar worden we blij van. In deze veelal snelle en onpersoonlijke tijd is deze personal touch verrassend.

Geweldig!

Snelle bezorging van hele mooie, fijne vestjes en een slaapzakje voor hele mooie prijzen en nog een gratis washandje!
17 mrt 2024

Een klein cadeautje van little dutch

Snelle levering en een lief extraatje in de doos. Extraatje was een hydrofiele washandje. Deze is zeer fijn!
Mooie kwaliteit. Bedankt voor het washandje. Mijn dochter is er blij mee voor haar baby