asbascomputers.nl

490 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.353 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jul 2020
asbascomputers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Overzichtelijke en duidelijke website. Kort na het bestellen van de laptop bedacht ik dat ik toch liever een ander model had willen hebben. Dit had ik per email kenbaar gemaakt waarop er snel een reactie kwam dat de order aangepast was. Binnen enkele dagen de laptop ontvangen en deze voldoet aan de verwachting. Het kleine krasje aan de buitenkant van de klep is niet storend. Over de accuduur kan ik nog weinig zeggen want ik gebruik hem voornamelijk aan het USB-C dockingstation van mijn thuiswerkplek. Asbas is zeker aan te bevelen voor een goede refurbished laptop!
JD
Jan-Willem D.
Alphen Aan Den Rijn

6 jul 2023
Op de site staat dat Gebruikte computers of laptops zijn nooit ouder dan drie jaar en altijd in zeer goede conditie. Dit klopt niet laptop gekocht deze blijkt uit 2018 is Afdeling verkoop gebeld en gevraagd hoe dit kan. De verkoop medewerker zij dat de laptop maar 3jaar gebruikt is Heb gezegd dat dit niet op de site staat Hij zij dit is een kwestie van interpretatie Ik vind dit verkeerde voorstelling van zaken de klant misleiden dus Dit is ook de laatste keer dat ik zaken heb gedaan met Asbas

Beoordelingen voor asbascomputers.nl

19 apr 2024
Mijn allereerste bestelling geplaatst bij ASBAS. Helaas beide laptops beschadigd. Ik snap dat A-grade ook beschadigd mag zijn. Maar een eerste bestelling kan natuurlijk extra verzorgd worden. Jammer, voor mij niet nog een keer ASBAS.
Antwoord van asbascomputers.nl
20 apr 2024
Bedankt voor je review en de foto's. Een A-grade mag bij ons geen gebruikssporen bevatten, een A-grade oftewel een 5 sterren product ziet er bij ons ook daadwerkelijk als nieuw uit. Echter volgens je bestelling merk ik op dat je geen A-grade(5 sterren) maar een B-grade(4 sterren) laptops hebt gekocht. Deze zijn licht gebruikt en bevatten enkel lichte gebruikssporen. Volgens de foto's zie ik ook lichte gebruikssporen, wat binnen onze kwalificatie valt. Volgens mij had je voordat je bestelde de verwachting dat je een 5 sterren (A-grade) laptops had besteld. Dan begrijp ik uiteraard de teleurstelling. Echter heb je bij ons 28 dagen niet goed, geld terug garantie, meld het retour aan via je account en we ruilen de laptops gratis voor je om, om je alsnog tevreden te krijgen. Of het je eerste bestelling is of dat je eerder een aankoop hebt gedaan maakt voor ons niet uit, wij zijn voor iedere klant transparant en leveren precies zoals we het vermelden op de product pagina.
17 mrt 2024

Mooie laptop. Extra software niet

Alles prima. Maar de extra geïnstalleerde office 21 werkte slechts gedeeltelijk. Word en excel niet, steeds foutmeldingen. Krijg het idee dat microsoft 365 in de weg zat. Alles werkt daar uitsluitend online, maar dat wilde ik niet
31 mrt 2024

Mooie degelijke laptop

De laptop werd op tijd thuis geleverd, degelijk verpakt, geen beschadiging. Bij het uitpakken viel direct op hoe netjes en mooi hij eruitzag. Ook blij met het Office-Programma, dat er standaard bij zit. Mooie degelijke laptop, waar je prima mee kan werken.

Goede service

Eerste keer dat de desktop binnen kwam deed deze het helaas niet. Gelijk retour gestuurd en binnen 1 dag kon ik hem weer in goede orde ophalen. Goede service en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is ook top.
De laptop zag er in de eerste instantie goed uit. Bij gebruik was rondom de laptop plakkerig. Waarschijnlijk door gebruik van stickers, dat niet goed is verwijderd

Snelle levering, goede kwaliteit

Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd. De refurbished laptop is werkelijk zo goed als nieuw en was goed verpakt. Zeer tevreden!

Prima terugkoppeling levering laptop

Ik werd constant op de hoogte gehouden wat de status van de levering was. Laptop voldeed aan de verwachtingen.

Goede laptop en Snelle levering.

Snelle levering en omschrijving artikel is correct. De laptop is inderdaad zoals aangegeven op de site.
19 mrt 2024
De gekochte computer was in goede staat. Alleen de accu was heel zwak en die is ook snel omgewisseld.
Gewoon prima, alles gekregen zoals ik het had besteld. Geen issues, soepele bestelling en bezorging

Goede service, oerdegelijk spul.

Goede service, beantwoorden vragen goed, en koop hier al jaren spullen die oerdegelijk zijn.
Fijne website, snelle levering en tot op heden een laptop die doet wat je mag verwachten
24 mrt 2024
snelle levering, product voldoet aan omschrijving, in uitstekende staat
10 mrt 2024

Super!!

Laptop besteld, snel ontvangen. mooi verpakt en werkt prima! bedankt
duidelijke beschrijving op de site. snelle bezorging.
Goede kwaliteit/prijs verhouding, snelle levering.