matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.302 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Alles perfect geregeld
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Dirk, Dank voor jouw maximale score! Dat is natuurlijk het gevolg van 2 zaken: 1. we hebben het op voorraad en dus snel bezorgd 2. het is een heel fijne topper. We hebnben het hier over de topper Nasa Duo. Een zachte topper met traagschuim en koudschuim. Door het toepassen van 2 lagen, kun je deze topper ook aan twee kanten gebruiken. Je mag zelf kiezen op welke laag je wilt liggen. Dat maakt deze topper ook écht een TOPPER! Graag tot ziens. Matrasaanhuis
WB
2 nov 2023
Alles goed geregeld.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Winny, U heeft gekozen voor ons slaaphulpje in bed: de Bodyroll. Een korte rol van ongeveer 1 meter lang, die u helpt om een fijne slaaphouding te krijgen. De rol is gemakkelijk in gebruik en kan de drukpunten verminderen tijdens het slapen. Geniet er maar vele nachten van. Groeten van Matrasaanhuis
Alles ging soepel
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marloes, Inderdaad, alles is soepel geregeld. Het matras, de American Special, was binnen 2 weken gemaakt en de week erna afleverd bij jullie. Wij hopen ( en denken wel zeker te weten) dat jullie tevreden zijn over dit matras. De combinatie pocketvering met koudschuim afwerklagen, zorgt voor een heerlijk matras. Omdat wij deze op iedere stevigheid kunnen maken, zal deze altijd passen bij jullie wensen. Jammer dat jullie pas weer over vele jaren weer een nieuw matras nodig hebben.... :-) Groetjes van Matrasaanhuis
7 nov 2023
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gabriele, Jij had gekozen voor de Holland Special; ons no-nonsens-matras van 21 cm hoog. Mooi afgewerkt met pocketvering en koudschuim. Te bestellen in 3 stevigheden. Wij kunnen deze maatwerk matrassen binnen 2 weken maken én bezorgen. Gezien uw 5 sterren, mag ik begrijpen dat u zeer tevreden bent over dit matras. Dank u voor uw review en graag tot een volgende keer. Groeten van team Matrasaanhuis
7 jun 2024
Welk organised
10 jun 2024
Beste Bram, Ik gok dat je bedoelde "well organised". De bestelde topper OSLO hebben we ( net als alle andere toppers) gewoon op voorraad liggen. Dezelfde dag kunnen we jouw topper meegeven aan DHL en hierdoor ontvang je de volgen de dag al deze fijne topper. Als je dingen eenvoudig organiseert, werkt dat vaak het beste. Dank je voor de 5 sterren! Groeten van Matrasaanhuis
Kundig en snel
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nicole, Dank je voor de 5 sterren! De Favourite, onze pocketvering matras, hebben wij jou geleverd. Het is fijn te horen dat jij na 6 weken gebruik, zo tevreden bent over dit matras. Het matras is niet hard, niet zacht, maar een écht medium matras. Meteen heb jij bijpassende hoeslakens en moltons gekocht. Deze zachte katoenen lakens zijn flexibel en daardoor altijd goed passend. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
Prima product!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Z, Bedankt voor jouw 5 sterren voor de Bodyroll. Wij merken dat de Bodyroll steeds populairder wordt. Dit kleinere lichaamskussen is een heel gemakkelijk "maatje" in bed. Hiermee kun je drukpunten in bed verlichten of gewoon een lekkere slaaphouding krijgen. Omdat deze niet te lang is ( 110 cm) is deze ook gemakkelijk "hanteerbaar" in bed. Wij wensen je er nog vele jaren plezier van. Groeten van Matrasaanhuis
Matras ok.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van den B, Dank u voor de 5 sterren beoordeling van het matras American Special. Binnen 3 weken hadden wij uw matras ( in een bijzondere maat ) gemaakt én geleverd in Belgié. Ik hoop dat het matras iets meer dan OK is. Maar ik gok van wel gezien de 5 sterren. Dank u en tot ziens! Team Matrasaanhuis
RR
goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rien, Dank voor de 4 sterren. Je had gekozen voor ons eenvoudigste matras, de IDOL. Dit is een zacht basismatras van Bonell vering en koudschuim. Zacht en onverwoestbaar. Deze wordt meestal gebruikt voor kinderen of logees. Niet echt geschikt voor volwassenen , iedere dag. Ik denk dat je daarom ook 4 sterren hebt gekozen en dat is ruim voldoende voor dit matras. Graag tot ziens, team Matrasaanhuis
21 jun 2024
24 jun 2024
Beste Gerda, Dank je voor jouw aankoop van de topper Nasa Duo. En het is alweer jouw tweede topper! In januari een éénpersoons en nu een 2-persoon topper. Dus op basis van goede ervaring ga jij nu voor de tweede topper. Dit zijn voor ons de mooiste bewijzen dat wij goede topper verkopen en wij wensen jou/jullie dan ook vele jaren plezier van deze traagschuim topper. Groeten van Matrasaanhuis
21 jun 2024
24 jun 2024
Dag Rob, Dank je voor de 5 sterren voor onze topper Nasa Duo. De combinatie van traagschuim én koudschuim zorgt ervoor dat deze zachte topper altijd bevalt. Je hebt immers 2 verschillende kanten. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
20 jun 2024
24 jun 2024
Beste mevrouw O, U heeft 5 sterren over voor ons matras Favourite PLUS. Dit is onze extra stevige pocketvering matras . En toch voelt het matras niet hard door de toepassing van zachter schuim én aan 1 zijde zelfs wat traagschuim in de hoes. Alle maten liggen gewoon op voorraad dus levering geschiedt razendsnel als je dat wilt. Graag tot een volgende keer! Groeten van Matrasaanhuis
12 jun 2024
12 jun 2024
8 jun 2024
10 jun 2024
Beste Michael, 5 Sterren voor onze IDOL matras. Dat is een goede score voor ons eenvoudigste matras. Het is zacht en heel degelijk gemaakt. Ideaal voor kinderen of als logeermatras. Ook deze matrassen liggen in alle maten op voorraad en daardoor lekker snel in huis. Groeten van Matrasaanhuis
6 jun 2024
5 jun 2024
29 mei 2024
5 jun 2024
Beste Pim, Dank je voor jouw 5 sterren voor onze topper Nasa Duo. Ik hoop dat je je niet te vaak verslaapt hierdoor :-) Groeten van Matrasaanhuis
19 mei 2024
23 mei 2024
Beste Henk, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! De Joy Orthopedic is uw keuze geworden. Dit is onze binnenvering Bonell matras met een afwerking van koudschuim. Ook in de niet gangbare afmetingen houden wij deze matrassen op voorraad. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis. Graag tot de volgende keer! Matrasaanhuis.nl
16 mei 2024
23 mei 2024
Beste Marijke, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras type Favourite Orthopedic. Een medium/zachte pocketveer matras met koudschuim als afwerking. Wist je dat we ook hoeslaken en moltons voor matrassen in ons assortiment hebben? Je vindt deze onder het kopje beddengoed. We wensen je nog veel slaapplezier op de Favourite Orthopedic matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl