matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.196 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Goede service, snelle bezorging en een heerlijk matras
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Y, Jullie slapen nu 1 maand op de Nasa DUO. Ons speciale matras van pocketvering en 2 verschillende zijdes: 1 zijde met koudschuim en 1 zijde mat traagschuim. De pocketvering is medium, maar de schuimlagen zijn wat zachter. Daardoor is dit een heerlijk comfortabel matras. Je mag zelf kiezen welke zijde bovenop komt te liggen. Wat een genot. Wij wensen jullie er nog vele fijn slaapjaren toe? Groetjes van Matrasaanhuis
15 jun 2023
Duidelijke website en snelle levering, goede kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Nijhof, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 mei 2023
Goed kwaliteit prijs verhouding. Snelle levering.
5 mei 2023
Beste familie Buursema, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, zowel het product en de levering. U had gekozen voor de topdekmatras Favourite. Een comfortabel en voordelige topper met een basis van koudschuim. Dit oplegmatras biedt u extra comfort en zachtheid op een bestaand matras. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 okt 2023
Snelle levering. Product precies als foto
16 nov 2023
Beste Susan, Bedankt voor je beoordeling! Onze Bodyroll is al jaren een bestseller onder de slaap toebehoren. We hebben de collectie zelfs uitgebreid naar drie verschillende maten. Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes het team van MAH
MB
Marry B.
HUIZEN
29 mei 2023
Super goed telefonisch advies gekregen!
7 jun 2023
Beste familie Bakker, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling/5 sterren. Fijn om te horen dat u telefonisch goed bent geholpen. U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. In vele maten altijd op voorraad. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 nov 2023

Goede service

Goede, snelle en vriendelijke service
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw O, Wij proberen veel service te bieden. Dat geldt ook indien een product niet naar wens is. U vond de Topcover niet naar uw verwachting en heeft ons gevraagd om alles terug te nemen. Dat hebben wij direct gedaan u de complete betaling terug gestort. Want voor AL onze producten geldt: niet goed = geld terug. Dat levert ons op de lange termijn zoveel tevreden klanten. U geeft ons 5 sterren. In deze situatie dus voor onze service. Dank daarvoor! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
Fijne klantenservice met goed advies
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer van der Vlies, Dank u voor uw review. Fijn dat ook zakelijke klanten de moeite nemen om een beoordeling achter te laten. Omdat wij al 15 jaar gewend zijn via de telefoon/mail advies te geven voor matrassen, zijn we hierin best goed geworden. Al zeggen we het zelf.... Heel graag tot een volgende bestelling. Met vriendelijke groet Matrasaanhuis
27 aug 2023
Snelle levering en prima producten
31 aug 2023
Beste Marlies, Bedankt voor wéér een bestelling bij Matrasaanhuis.nl én de 5 sterren beoordeling! Je hebt gekozen voor de Bodyroll lichaamskussen. Een geweldig item om het slaapcomfort te verhogen. Tot de volgende keer! Groetjes, Team Matrasaanhuis.nl
Prima toppertje en snelle levering
19 jul 2023
Beste N, Je hebt bij ons een dun toppertje gekocht; de TOPCOVER. Eigenlijk is het geen echte topper, want er zit geen schuimen vulling in. De Topcover is 3 cm hoog en vooral bedoeld als dikke hygienische laag op het matras, of.... om de naad tussen twee matrassen te bedekken. Het maakt je matras een beetje zachter. Tot een volgende keer! Matrasaanhuis
3 mei 2023
Snelle levering, goede kwaliteit
5 mei 2023
Beste familie Diemont, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat de Molton goed is bevallen. Deze molton heeft een lichte stretchstof, hierdoor is deze molton bruikbaar voor onze veringsmatrassen. Door de rekbaarheid van de stof ligt de molton altijd strak en kan deze voor bijna al onze matrassen worden toegepast. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 nov 2023
Goede service. Snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Maaike, Jij bent een terugkerende klant! En dat is leuk te horen. Na aankoop van 2 matrassen, was het nu de beurt aan onze dekbedden. Want naast alle matras hebben wij ook een mooie collectie dekbedden, kussens en beddengoed. Want ook dit is goed, snel en voordelig. Bedankt en graag weer tot ziens. Matrasaanhuis
6 okt 2023
Vriendelijk, eerlijk en kundig
16 nov 2023
Beste Peggy, Bedankt voor je review! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper is bedoeld om het geheel zachter te maken. De kern van deze topper bestaat uit traagschuim én koudschuim en houden we standaard op voorraad. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
AK
4 okt 2023
Prima naar behoren afgeleverd.
25 okt 2023
Beste mevrouw Koekkoek, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. In vele afmetingen op voorraad. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 mei 2023
Snelle service prima toppers
25 mei 2023
Beste mevrouw Rijk, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat de toppers naar wens zijn. U had gekozen voor de Topdekmatras Nasa Duo. Een heerlijk oplegmatras met traagschuim en koudschuim. In vele maten op voorraad beschikbaar. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 okt 2023
Fijne service en topmatras!
16 nov 2023
Beste Marijke, Super bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De American Special matras is uw keuze geworden. Dit geweldige matras produceren wij in 3 verschillende hardheden en wordt standaard voorzien met een afritsbare tijk van bamboe. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
11 sep 2023

Snelle levering goede €

Snelle levering goede prijs
25 sep 2023
Beste Debbie, Hartelijk dank voor uw mooie 5 sterren! Jullie keuze is gevallen op de Favourite Plus matras. Dit matras heeft een medium/stevige hardheid en is afgewerkt met een mooie dubbele biesafwerking. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we dit matras op voorraad. Want vandaag besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
15 mei 2023
Goede service en producten 😊
25 mei 2023
Beste mevrouw Butter, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren, de positieve beoordeling en uiteraard de bestelling. Fijn om te horen dat de producten naar wens zijn. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee. Wellicht tot de volgende grote bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 dec 2023
Goede service, fijn matras!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw R, Het fijne matras is de Favourite. Ons meest verkochte pocketveringmatras. Het is medium stevig, voorzien van zachte lagen koudschuim en mediumstevige pocketvering. Een heerlijke combi voor de meeste mensen. Dank u voor uw review en geniet natuurlijk ook van de bijgekochte molton en hoeslakens. Groetjes , team Matrasaanhuis
10 okt 2023
vakkundig, helder advies.
16 nov 2023
Beste Hanneke, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De Nasa Duo matras is uw keuze geworden. Dit type matras houden we op voorraad en kan binnen 1 werkdag al in huis zijn. De Nasa Duo is een pocketveer matras met twee verschillende schuimsoorten. De ene zijde voorzien van traagschuim (zacht) en de andere zijde voorzien van koudschuim (iets steviger). We wensen je nog veel genoegen met de Nasa Duo matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
WB
2 nov 2023
Alles goed geregeld.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Winny, U heeft gekozen voor ons slaaphulpje in bed: de Bodyroll. Een korte rol van ongeveer 1 meter lang, die u helpt om een fijne slaaphouding te krijgen. De rol is gemakkelijk in gebruik en kan de drukpunten verminderen tijdens het slapen. Geniet er maar vele nachten van. Groeten van Matrasaanhuis