matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is een zachte topper gemaakt van koudschuim. Het effect van deze topper is dat het uw bed direct een stuk zachter maakt. Wist u dat we ook speciale hoeslakens en moltons verkrijgbaar hebben voor topdekmatrassen? U vindt deze op onze website. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Robert, Bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis en voor je bestelling! Je hebt gekozen voor de Favourite pocketveer matras met koudschuim. Dit type matras hebben we op voorraad liggen in veel verschillende maten. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Eric, Bedankt voor uw nieuwe bestelling bij Matrasaanhuis.nl. U heeft dit keer gekozen voor de topdekmatras van koudschuim, type OSLO. Deze topper heeft een hoogte van 7-8 cm en is voorzien van een afritsbare tijk. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jan, U heeft gekozen voor de onderlegger anti-slip mat. Deze mat plaatst u tussen de bodem én het matras om het schuiven van een matras te voorkomen. We hopen dat u de volgende keer weer aan ons denkt! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jeanet, U heeft bij ons gekozen voor de American Special matras. Dit type matras kunnen we maken in verschillende hardheden. Een oerdegelijk matras met een kern van pocketvering én een afwerking van koudschuim. U heeft het matras nu ongeveer één maand in bezit. Uit het aantal sterren mogen we opmaken dat u tevreden bent over het matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe American Special matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Petra, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we erg blij mee! Nogmaals bedankt voor uw aankoop en we hopen dat u de volgende keer weer aan ons denkt! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Andre, Je hebt bij ons gekozen voor de JOY binnenveringmatras. Wat fijn om te lezen dat u 5 sterren als beoordeling geeft! De JOY heeft een hoogte van 19 cm en is daarmee geschikt voor gewichten tot 90kg per persoon. Ook in de niet gangbare maten, houden we dit matras op voorraad. Tot de volgende keer! Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Monique, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt gekozen voor de Favourite Orthopedic in de maat 120 x 200 cm. Ook deze pocketveer matrassen hebben we in de niet gangbare afmetingen op voorraad liggen. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Fabrizio, Bedankt voor uw mooie beoordeling. U heeft bij ons gekozen voor het matras type JOY. Ook in de niet gangbare maten houden wij dit matras op voorraad. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe matras. Tot de volgende keer in onze webwinkel! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van Dalen, Nogmaals dank voor uw bestelling voor het matras type JOY. Een zachte binnenvering matras met een koudschuim afwerklaag met een totale hoogte van 19 cm. Een matras met een goede ventilatie en vochtregulatie! We willen u veel genoegen wensen met uw nieuwe matras en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Willem, Bedankt voor het bestellen van de Topcover Favourite bij Matrasaanhuis.nl. De topcover van 2-3 cm hoogte is voorzien van een flexibele band op iedere hoek. Ideaal om een naad weg te werken tussen twee matrassen. De topcover heeft géén invloed op de stevigheid van het onderliggende matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Jansen, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling. U had gekozen voor de JOY binnenveer matras. Achteraf bleek dit toch niet de juiste keuze te zijn. Ondanks dat we het matras retour hebben gehaald, hopen we wél dat we als bedrijf een goede impressie hebben achtergelaten. Wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Angela, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl. Je hebt gekozen voor de IDOL binnenveer matras. Een ideaal matras als kinderbed of als logeerbed voor een volwassen persoon. Dit type matras is zéér licht in gewicht met een zachte vering. Ook in de niet gangbare afmetingen, houden we de IDOL op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Arjan, Je hebt kennis mogen maken met onze Bodyroll ofwel het lichaamskussen. Een zéér comfortabel kussen die de druk weghaalt bij de knieën of zorgt voor een stabiele lig. Nogmaals bedankt voor je bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bens, Wat jammer dat bij uw bestelling niet alles goed is verlopen. We zien dat we hebben aangeboden om het matras gratis bij u op te halen. Hierop hebben we alleen géén reactie meer van u mogen ontvangen. Dit mag alsnog! Als u hier gebruikt van wilt maken, dan vernemen we dat graag. U ontvangt uiteraard het volledige bedrag retour wanneer we de topdekmatras weer in ontvangst nemen. We hopen graag van u te mogen horen. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Kussen is inhet midden al helemaal dun geworden
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Vos, Bedankt voor het plaatsen van uw review over de Bodyroll. In basis mag dit niet in zo een korte periode gebeuren. Vulling kan namelijk verschuiven, net als bij een hoofdkussen. Maar er mag géén gat ontstaatn. Wilt u contact met ons opnemen? Dan gaan we er voor zorgen dat u een nieuwe Bodyroll van ons ontvangt. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Felix, Bedankt voor uw bestelling. U heeft gekozen voor de topdekmatras NASA DUO. Dit type topdekmatras heeft een kern van twee schuimsoorten: koudschuim én traagschuim. Door deze twee schuimsoorten te combineren, heeft u het comfort van traagschuim, maar ook de ventilatie eigenschappen van koudschuim. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis