matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

143 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 feb. 2023
Als liefhebbers van pocketveren en traagschuim kwamen we uit bij matrasaanhuis.nl. Geweldig wat de site aan (technische) informatie geeft. Met deze informatie kwamen we uit op de Monaco matras. De laatste vragen per telefoon (direct bereikbaar) gaven hetzelfde advies voor de Monaco. Omdat we nog twijfelden welke hardheid we moesten kiezen hebben we in de showroom dit kunnen vergelijken. Fijn dat daar alle tijd voor was. We zijn zeer tevreden, matrasaanhuis.nl met de o.a. de Monaco is een aanrader!

23 sep. 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

VG
22 aug. 2023
had wat problemen met mijn bestelde artikel, maar werd SUPER opgelost
31 aug. 2023
Beste Valentina, Wat fijn om te lezen dat alles goed is gekomen! En nogmaals bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad...uw bestelde artikel, de Bodyroll, zat een productiefout. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u weer geniet van de Bodyroll. We wensen u nog veel plezier met de Bodyroll / Lichaamskussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
6 apr. 2023

Alles klopte!

Alles klopte, juiste tijd en de matrassen zijn naar boven gebracht!
18 apr. 2023
Beste familie van Benthem, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie en de 5 sterren beoordeling. Heel erg fijn dat alles goed is verlopen en netjes naar boven is gebracht. U had gekozen voor de Monaco Special. Ons meest comfortabele matras van pocketvering met traagschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
3 jul. 2023

Tot de volgende keer!

Transparante, snelle service. Product voldoet aan verwachtingen.
4 jul. 2023
Beste T, Bedankt voor de 5 sterren-beoordeling! Hier zijn we hartstikke blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De microveringen in dit matras zorgen voor een goede en stabiele lig. Het matras heeft zowel een winter- als een zomerzijde. Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
1 jun. 2023
Lekker dat je af en toe een mailtje krijg van topper draaien
7 jun. 2023
Beste familie Barendse, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat onze 3-maandelijkse attentie service bevalt. We doen ons best om onze klanten te adviseren het matras te draaien of te keren. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jun. 2023
Top bedrijf, perfected matras, lieve mensen, beveel het aan!
7 jun. 2023
Beste mevrouw Bultje, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Super fijn om te horen dat alles toch goed is verlopen na wat problemen met de levering. Ondanks dat hopen we dat alles naar wens. U had gekozen voor het matras Idol. Eenvoudig maar een comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking. Wellicht tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 mei 2023
Goede service, vriendelijke medewerkers en netjes ontvangen
25 mei 2023
Beste heer Dekker, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U heeft vaker bij ons besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden ;) Fijn dat alles goed is verlopen, inclusief de omruil. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 okt. 2023
Goed telefonische contact. Snelle levering en erg tevreden
16 nov. 2023
Beste M, Ons nieuwe type matras de Adry Cool is uw keuze geworden. Dit geweldige matras heeft een stevige lig, maar een zachte comfort laag. Alles in dit matras is gemaakt voor extra comfort en verkoeling. Voor nu wensen wij u veel plezier met het nieuwe matras en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
7 mei 2023
Duidelijke beschrijving van het product en snelle levering.
25 mei 2023
Beste familie Bouman, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. U had gekozen voor de topper type Oslo. Een topdekmatras met een koudschuim kern. Ideal voor personen die net een tikkeltje zachter willen liggen. In vele maten op voorraad verkrijgbaar! Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
GR
9 apr. 2023
fijn matras voor een redelijke prijs. snelle bezorging.
18 apr. 2023
Beste familie Rottgers, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Uw heeft meerdere producten bij ons besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden ;) We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
15 jun. 2023
Duidelijke website en snelle levering, goede kwaliteit
19 jun. 2023
Beste familie Nijhof, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 mei 2023
Goed kwaliteit prijs verhouding. Snelle levering.
5 mei 2023
Beste familie Buursema, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, zowel het product en de levering. U had gekozen voor de topdekmatras Favourite. Een comfortabel en voordelige topper met een basis van koudschuim. Dit oplegmatras biedt u extra comfort en zachtheid op een bestaand matras. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 okt. 2023
Snelle levering. Product precies als foto
16 nov. 2023
Beste Susan, Bedankt voor je beoordeling! Onze Bodyroll is al jaren een bestseller onder de slaap toebehoren. We hebben de collectie zelfs uitgebreid naar drie verschillende maten. Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes het team van MAH
3 apr. 2023
Netjes afgeleverd en goede omschrijving
18 apr. 2023
Beste familie Bosch, Hartelijk bedankt voor de sterren beoordeling en de positieve reactie. Heel fijn dat alles naar wens is verlopen. U had gekozen voor de Favourite Plus, onze luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Deze hebben we altijd in vele afmetingen op voorraad. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
MB
Marry B.
HUIZEN
29 mei 2023
Super goed telefonisch advies gekregen!
7 jun. 2023
Beste familie Bakker, Hartelijk bedankt voor uw bestelling en de positieve beoordeling/5 sterren. Fijn om te horen dat u telefonisch goed bent geholpen. U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. In vele maten altijd op voorraad. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 apr. 2023
Op tijd geleverd en prima kwaliteit
18 apr. 2023
Beste familie Pouw, Hartelijk bedankt de 5 sterren beoordeling. Wat fijn om te horen dat de Boxspring Molton en de anti-slip onderlegger goed is bevallen. Hier zijn we erg blij mee. Bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 aug. 2023
Snelle levering en prima producten
31 aug. 2023
Beste Marlies, Bedankt voor wéér een bestelling bij Matrasaanhuis.nl én de 5 sterren beoordeling! Je hebt gekozen voor de Bodyroll lichaamskussen. Een geweldig item om het slaapcomfort te verhogen. Tot de volgende keer! Groetjes, Team Matrasaanhuis.nl
10 jul. 2023
Prima toppertje en snelle levering
19 jul. 2023
Beste N, Je hebt bij ons een dun toppertje gekocht; de TOPCOVER. Eigenlijk is het geen echte topper, want er zit geen schuimen vulling in. De Topcover is 3 cm hoog en vooral bedoeld als dikke hygienische laag op het matras, of.... om de naad tussen twee matrassen te bedekken. Het maakt je matras een beetje zachter. Tot een volgende keer! Matrasaanhuis
3 mei 2023
Snelle levering, goede kwaliteit
5 mei 2023
Beste familie Diemont, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat de Molton goed is bevallen. Deze molton heeft een lichte stretchstof, hierdoor is deze molton bruikbaar voor onze veringsmatrassen. Door de rekbaarheid van de stof ligt de molton altijd strak en kan deze voor bijna al onze matrassen worden toegepast. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 okt. 2023
Vriendelijk, eerlijk en kundig
16 nov. 2023
Beste Peggy, Bedankt voor je review! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper is bedoeld om het geheel zachter te maken. De kern van deze topper bestaat uit traagschuim én koudschuim en houden we standaard op voorraad. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
AK
4 okt. 2023
Prima naar behoren afgeleverd.
25 okt. 2023
Beste mevrouw Koekkoek, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. U had gekozen voor de Favourite Plus. Ons luxe matras met pocketvering en koudschuim, voor een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. In vele afmetingen op voorraad. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl