matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 okt 2023
We hadden al twee basismatrassen van Matrasaanhuis, voor 2 logeerbedden. Die bevielen ons (onze gasten :-) ) al heel goed. Nu hebben we voor ons eigen tweepersoonsbed de American special en de Monaco special besteld. De een stevig de ander medium. We hebben nu bijna 2 weken op deze matrassen geslapen en ze bevallen heel goed. Zeer goed ademend, en de bamboe-tijk is natuurlijk ook heel fijn om vocht af te voeren. De matrassen bieden aan elk van ons met verschillende gewicht prima steun en ze zijn erg comfortabel. De prijzen vinden wij zeer concurrerend, en de communicatie is snel en klantvriendelijk. We zouden hier zonder twijfelen weer aan matras kopen.

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

24 apr 2023
Uitzonderlijk goede klantenservice en zeer tevreden over de kwaliteit van de matras.
25 apr 2023
Beste familie Vuegen, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve reactie. Hier zijn we als bedrijf erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Joy. Ons topmodel binnenveringsmatras met een afwerking van koudschuim. In verschillende maten op voorraad. Voor 13:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Bedankt voor de bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
26 sep 2023
Goed advies gekregen, er werd goed meegedacht om tot een goede oplossing te komen.
25 okt 2023
Beste mevrouw Hiemstra, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling, super blij om te horen! U had gekozen voor de topper type Oslo. Onze topdekmatras Oslo geeft u extra comfort op uw bestaande matras. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. In vele afmeting op voorraad verkrijgbaar. We wensen u nog heel veel genoegen met de topper. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 mei 2023
Snelle levering en duidelijk beschreven hoe de matras is. De matras is heel goed!
5 mei 2023
Beste familie Mellebeek, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling! Heel blij om te horen dat alles naar wens is, daar zijn we als bedrijf erg tevreden over. U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Dit matras is in vele mate verkrijgbaar. We wensen uw nog heel veel genoegen met de bestelde product en wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 mei 2023
Snelle levering, product goed omschreven op website zodat je weet wat je koopt.
25 mei 2023
Beste familie Stotijn, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Blij dat alles goed is verlopen, hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de I-Cool traagschuim hoofdkussen. Een combinatie van traagschuim én coolgel in één kern. Altijd op voorraad. We wensen u nog heel veel genoegen met het product. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 mei 2023
Al vaker bij Matras aan huis besteld. Prima, snelle levering en goede service.
25 mei 2023
Beste familie Driedonks, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, hier zijn we als bedrijf erg blij mee. We wensen u nog heel veel genoegen met de Topcover en de matras onderlegger anti slip. In vele maten verkrijgbaar en op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl

vacuum

Dat het matras nog 72 uur moest bijkomen na het uitpakken stond er niet bij.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag mevrouw van der W, U heeft voor uw kind een Idol matras besteld. Een zacht een oerdegelijk matras voor kinderen of logees. Wij geven aan dat een matras na 12 uur in gebruik kan worden genomen, na uitrol. Maar zoals wel vaker bij fabrieken; zij geven aan dat er méér tijd nodig is. Dat doen zij uit een vorm van zekerheid. Wij weten dat dit in de praktijk niet nodig is. Maar wél goed dat u de verpakking nog extra hebt gelezen; dat doen niet veel mensen. Uw 5 sterren geeft dat dat het matras naar wens van uw kind is. En dát is het belangrijkste voor ons. Groetjes van Matrasaanhuis
VG
22 aug 2023
had wat problemen met mijn bestelde artikel, maar werd SUPER opgelost
31 aug 2023
Beste Valentina, Wat fijn om te lezen dat alles goed is gekomen! En nogmaals bedankt voor de 5 sterren beoordeling. Inderdaad...uw bestelde artikel, de Bodyroll, zat een productiefout. We hopen dat alles naar tevredenheid is opgelost en dat u weer geniet van de Bodyroll. We wensen u nog veel plezier met de Bodyroll / Lichaamskussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
6 apr 2023

Alles klopte!

Alles klopte, juiste tijd en de matrassen zijn naar boven gebracht!
18 apr 2023
Beste familie van Benthem, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie en de 5 sterren beoordeling. Heel erg fijn dat alles goed is verlopen en netjes naar boven is gebracht. U had gekozen voor de Monaco Special. Ons meest comfortabele matras van pocketvering met traagschuim. Bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl

Tot de volgende keer!

Transparante, snelle service. Product voldoet aan verwachtingen.
4 jul 2023
Beste T, Bedankt voor de 5 sterren-beoordeling! Hier zijn we hartstikke blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De microveringen in dit matras zorgen voor een goede en stabiele lig. Het matras heeft zowel een winter- als een zomerzijde. Tot de volgende keer en nogmaals bedankt voor het vertrouwen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
NK
Nc K.
VOLENDAM
15 nov 2023

Goede kwaliteit

Zoals eerder besteld, gewoon weer top.... zijn zeer tevreden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer/mevrouw , Dat vinden wij het fijnst; als klanten weer terugkomen omdat ze tevreden zijn over ons. BEDANKT! Deze keer heeft u de Favourite Plus matras gekocht. Een pocketveringmatras met extra sterke vering. Hierdoor is het matras medium- tot stevig. Een wat steviger matras dus. En met twee verschillende zijdes: één zijde heeft een beetje traagschuim voor extra comfort; de andere zijde alleen koudschuim. Je zou dit ook als zomer- en winterzijde kunnen zien. Bedankt voor uw mooie woorden en heel graag weer tot ziens. Met vriendleijke groet, Team Matrasaanhuis
1 jun 2023
Lekker dat je af en toe een mailtje krijg van topper draaien
7 jun 2023
Beste familie Barendse, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Fijn om te horen dat onze 3-maandelijkse attentie service bevalt. We doen ons best om onze klanten te adviseren het matras te draaien of te keren. Nogmaals, bedankt voor uw bestelling en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jun 2023
Top bedrijf, perfected matras, lieve mensen, beveel het aan!
7 jun 2023
Beste mevrouw Bultje, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Super fijn om te horen dat alles toch goed is verlopen na wat problemen met de levering. Ondanks dat hopen we dat alles naar wens. U had gekozen voor het matras Idol. Eenvoudig maar een comfortabel matras met bonell binnenvering en koudschuim afwerking. Wellicht tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 mei 2023
Goede service, vriendelijke medewerkers en netjes ontvangen
25 mei 2023
Beste heer Dekker, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. U heeft vaker bij ons besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden ;) Fijn dat alles goed is verlopen, inclusief de omruil. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
15 okt 2023
Goed telefonische contact. Snelle levering en erg tevreden
16 nov 2023
Beste M, Ons nieuwe type matras de Adry Cool is uw keuze geworden. Dit geweldige matras heeft een stevige lig, maar een zachte comfort laag. Alles in dit matras is gemaakt voor extra comfort en verkoeling. Voor nu wensen wij u veel plezier met het nieuwe matras en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
7 mei 2023
Duidelijke beschrijving van het product en snelle levering.
25 mei 2023
Beste familie Bouman, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. U had gekozen voor de topper type Oslo. Een topdekmatras met een koudschuim kern. Ideal voor personen die net een tikkeltje zachter willen liggen. In vele maten op voorraad verkrijgbaar! Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 nov 2023
Ik kan weer zonder pijn slapen en weer normaal opstaan.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw K, Uw reactie zou kunnen duiden op aankoop van een matras. Maar nee, het betreft uw aankoop van onze Bodyroll. En deze reactie hebben wij wel vaker. Een Bodyroll is écht een "maatje" in bed. Het zorgt ervoor dat je gemakkelijk kunt liggen en door de flexibele toepassing van dit zachte kussen, kun je deze gebruiken om bijvoorbeeld knelpunten te verminderen. Het is een fijne oplossing voor mensen die fijner willen liggen of om drukpunten te verminderen. Geniet er maar vele jaren van! Met groeten van Matrasaanhuis
GR
9 apr 2023
fijn matras voor een redelijke prijs. snelle bezorging.
18 apr 2023
Beste familie Rottgers, Hartelijk bedankt voor de positieve reactie. Uw heeft meerdere producten bij ons besteld en bent inmiddels een vaste klant geworden ;) We hopen dat alles naar wens is en wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, TeamMatrasaanhuis.nl
15 jun 2023
Duidelijke website en snelle levering, goede kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Nijhof, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
3 mei 2023
Goed kwaliteit prijs verhouding. Snelle levering.
5 mei 2023
Beste familie Buursema, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, zowel het product en de levering. U had gekozen voor de topdekmatras Favourite. Een comfortabel en voordelige topper met een basis van koudschuim. Dit oplegmatras biedt u extra comfort en zachtheid op een bestaand matras. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 okt 2023
Snelle levering. Product precies als foto
16 nov 2023
Beste Susan, Bedankt voor je beoordeling! Onze Bodyroll is al jaren een bestseller onder de slaap toebehoren. We hebben de collectie zelfs uitgebreid naar drie verschillende maten. Bedankt voor de bestelling en review! Groetjes het team van MAH