matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

15 apr. 2022
Beste Mark, Nogmaals bedankt voor je bestelling én de 5 sterren review! De JOY Orthopedic binnenvering matras is jouw keuze geworden uit ons assortiment. Een afwerking van koudschuim en een holle vering zorgen voor de juiste ventilatie. Ook de niet-gangbare afmetingen houden we op voorraad. Dus op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 apr. 2022
15 apr. 2022
Beste Lisa, Onze Bamboe hoeslaken gemaakt van 100% Bamboe heb je nu ongeveer meer dan één maand in bezit. Wat fijn dat je het hoeslaken een 5 sterren beoordeling geeft. Wist je dat we van BambooSleep ook nog moltons, dekbedden en hoofdkussens hebben? Je vindt deze op onze website. We wensen je nog veel plezier met het Bamboe hoeslaken van BambooSleep. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
4 apr. 2022
5 apr. 2022
Beste familie Koorneef, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type American Special. Een matras met een afwerking van koudschuim én bamboe. Een matras met geweldige ventilatie eigenschappen. Daarnaast heeft u ook gekozen voor de satijnen hoeslakens van Matrasaanhuis.nl. We wensen u veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
1 apr. 2022
4 apr. 2022
Beste Els, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor een combinatie van de JOY binnenvering matras én de topdekmatras type Favourite. Een geweldige combinatie met de beste ventilatie eigenschappen. Al onze matrassen én topper houden we op voorraad. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
24 mrt. 2022
31 mrt. 2022
Beste familie Vermeij, U heeft bij ons gekozen voor de American Special pocketveer matras met koudschuim. Een geweldig matras met een hoogte van 25 cm. De American Special heeft als voordeel dat deze extra goed ventileert vanwege de holle kern én koudschuim afwerking. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matrassen en tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
21 mrt. 2022
22 mrt. 2022
Beste familie Grielis, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. De Favourite Plus matras is uw keuze geworden. Dit geweldige pocketveer matras is voorzien van een stevige microvering met een afwerking van koudschuim. Het matras heeft dus gegarandeerd één van de beste ventilatie en vochtopname eigenschappen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras type Favourite Plus! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
14 mrt. 2022
15 mrt. 2022
Beste Damyan, Je hebt bij ons gekozen voor het matras type JOY met binnenvering. Deze matrassen hebben een zachtere vering, maar een uitstekend luchtventilatie. Geschikt voor personen tot 90 kg. Ook de JOY matrassen houden we op voorraad. Op werkdagen besteld = de volgende dag in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 mrt. 2022
7 mrt. 2022
Beste Simone, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De Favourite Orthopedic is de keuze geworden. Dit is een medium/zachte pocketveer matras met een afwerking van koudschuim en een afritsbare tijk. Het matras heb je inmiddels nu meer dan een maand in gebruik. We hopen dat alles naar wens is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
4 mrt. 2022
7 mrt. 2022
Beste Raymond, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA Duo. Een topper die uw bed direct een stuk zachter maakt. De Nasa Duo heeft twee verschillende slaapkanten. Één zijde afgewerkt met koudschuim én de andere kant afgewerkt met traagschuim. We wensen je nog veel genoegen met de nieuwe topdekmatras NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
25 feb. 2022
1 mrt. 2022
Beste familie Dronkers, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatrassen type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatrassen zijn voorzien van een afritsbare- en uitwasbare tijk. Wist u ook dat we speciale hoeslakens hebben voor topdekmatrassen? U vindt deze terug op onze website. We wensen u nog veel plezier met de topdekmatras type Oslo! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
23 feb. 2022
Beste de Haan, Uw keuze is gevallen op de pocketvering matras, type Favourite Orthopedic. Een pocketveer matras met een medium/zachte lig. De kern bestaat uit een 7 zone pocketvering én de afwerking gemaakt van koudschuim HR40. Een matras met een goede ondersteuning en een zéér goede ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
22 feb. 2022
23 feb. 2022
Beste Huub, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we enorm blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras Monaco Special. Dit matras heeft twee verschillende slaapzijdes, één zijde met traagschuim en één zijde met koudschuim. De Monaco heeft een hoogte van 25 cm en is voorzien van een afritsbare tijk. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
28 jan. 2022
31 jan. 2022
Beste Valentina, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor een combinatie van het matras type Favourite Plus, een topcover én onze hoeslakens! De Favourite Plus matras is een heerlijk stevig matras met microveringen en een koudschuim afwerking. Wist u dat dit matras een winter- en een zomerzijde heeft? De winterzijde is te herkennen aan het label aan de zijkant van het matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe producten! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 jan. 2022
14 jan. 2022
Beste familie de Vries, Bedankt voor deze beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de IDOL Orthopedic binnenvering matras. Dit type matras is simpel, zacht en geschikt als logeerbed of als kindermatras. Ook deze matrassen houden we voor onze klanten op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. We wensen u nog veel genoegen met het matras type IDOL. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 dec. 2021
31 dec. 2021
Beste Yvonne, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topper type Oslo. Deze topper heeft een kern van 100% koudschuim. De tijk is afritsbaar en uitwasbaar. Vanwege de koudschuim kern ventileert deze topper als één van de beste! We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 dec. 2021
27 dec. 2021
Beste Fred, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we erg blij mee! De zitkussen is ideaal om in bed rechtop te zitten. Het is een stevige zitkussen en daarom geschikt voor ieder gewicht. Wist u dat u de zitkussen op meerdere manieren kan gebruiken? We hebben hier een productvideo van gemaakt op onze website. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
5 dec. 2021
9 dec. 2021
Beste heer Kruithof, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is een zachte topper gemaakt van koudschuim. Het effect van deze topper is dat het uw bed direct een stuk zachter maakt. Wist u dat we ook speciale hoeslakens en moltons verkrijgbaar hebben voor topdekmatrassen? U vindt deze op onze website. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jul. 2022
29 jul. 2022
Beste familie Buys, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de binnenvering matras type IDOL. Ook in de niet gangbare afmetingen hebben we dit type matras op voorraad liggen. Op werkdagen besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
31 mrt. 2022
1 apr. 2022
Beste heer Meijer, U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatras type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatras heeft vanwege de koudschuim kern, zeer goede ventilerende eigenschappen. De topper behoud daarnaast ook de stevigheid van uw onderliggende matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topper! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl