matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Service en prijs kwaliteit
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Dany, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de matrassen: Favourite Orthopedic. Een stabiele pocketveer matras met koudschuim als afwerking. De afritsbare tijk is ook uitwasbaar. De Favourite Orthopedic is een allemansvriend én uit voorraad leverbaar. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Alles volgens verwachting.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw de Lange, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de medium/zachte pocketveer matras met koudschuim, type Favourite Orthopedic. Dit matras houden we standaard op voorraad in vele maten. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snel, precies, prijs ok
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Goessens, Bedankt voor uw bestelling van de pocketveer matras type Favourite. Een medium/zacht matras met een afwerklaag van koudschuim. Ook in de bijzondere afmetingen houden wij deze matrassen op voorraad. Dus orders op werkdagen vóór 13:00 uur geplaatst = de volgende dag in huis. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Het was echt goed 👍🏼
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ruud, Bedankt voor je positieve review! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een lekker stabiel matras met een afwerking van koudschuim aan beiden kanten. De Favourite heeft een medium pocketveer en is daarmee zéér geschikt voor de meeste gewichten. We wensen je nog veel genoegen met de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Op tijd afgeleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Andre, Bedankt voor je bestelling voor het zitkussen. Deze zitkussen houden we op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. Een zeer prettig zitkussen om nog even een boekje te lezen in bed of om tv te kijken. Veel plezier met het zitkussen en tot de volgende keer bij in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Correcte levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Walter, Nogmaals bedankt voor je bestelling én voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt gekozen voor de pocketveer matras met koudschuim, type Favourite Orthopedic. Ook levering naar België is snel en zonder extra kosten. We hopen dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Op tijd geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van Strien, Hartelijk dank voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! U heeft gekozen voor een geweldige combinatie. Een dekmatras van Merino Wol met een bamboe molton erover heen. Beiden producten ventileren zéér goed en voelen nog eens zijdezacht aan. We wensen u nog veel genoegen met de Merino wollen cover én de bamboe tijken. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
helemaal prima.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Erik, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Je hebt dit keer bij ons de topdekmatras NASA DUO gekozen. Een échte comfortabele topdekmatras die het bed een stuk zachter maakt. Deze topper heeft een kern die bestaat uit koudschuim én traagschuim en is voorzien van een afritsbare tijk. We wensen je nog veel genoegen met de topper! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
snel en netjes
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jannie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons product én bedrijf te beoordelen. De Merino Wollen cover voelt zacht aan en is echt een aanrader! Zeker in deze koude wintermaanden. De Wollen cover is voorzien van vier flexibele banden op de hoeken om deze aan het matras te bevestigen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling én bestelling bij Matrasaanhuis.nl. De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden. Deze pocketveer matras heeft een wat stevige lig, maar is zeker niet hard. De Favourite Plus matras heeft ook nog eens een zomer- en een winterzijde. De winterzijde is herkenbaar aan het label op de zijkant van het matras. We wensen je nog veel plezier met de Favourite Plus pocketvering matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
goed bed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Louise, Je hebt bij ons gekozen voor de topcover van Merino wol. Een geweldig zachte toplaag voor meer comfort. De Merino wollen cover maakt het matras een stuk comfortabeler zonder dat dit ten koste gaat van de stevigheid van het onderliggende matras. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Simone, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De Favourite Orthopedic is de keuze geworden. Dit is een medium/zachte pocketveer matras met een afwerking van koudschuim en een afritsbare tijk. Het matras heb je inmiddels nu meer dan een maand in gebruik. We hopen dat alles naar wens is. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, dan vernemen we dat graag. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Raymond, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA Duo. Een topper die uw bed direct een stuk zachter maakt. De Nasa Duo heeft twee verschillende slaapkanten. Één zijde afgewerkt met koudschuim én de andere kant afgewerkt met traagschuim. We wensen je nog veel genoegen met de nieuwe topdekmatras NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Dronkers, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de topdekmatrassen type Oslo van koudschuim. Deze topdekmatrassen zijn voorzien van een afritsbare- en uitwasbare tijk. Wist u ook dat we speciale hoeslakens hebben voor topdekmatrassen? U vindt deze terug op onze website. We wensen u nog veel plezier met de topdekmatras type Oslo! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste de Haan, Uw keuze is gevallen op de pocketvering matras, type Favourite Orthopedic. Een pocketveer matras met een medium/zachte lig. De kern bestaat uit een 7 zone pocketvering én de afwerking gemaakt van koudschuim HR40. Een matras met een goede ondersteuning en een zéér goede ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Huub, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we enorm blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras Monaco Special. Dit matras heeft twee verschillende slaapzijdes, één zijde met traagschuim en één zijde met koudschuim. De Monaco heeft een hoogte van 25 cm en is voorzien van een afritsbare tijk. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Valentina, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor een combinatie van het matras type Favourite Plus, een topcover én onze hoeslakens! De Favourite Plus matras is een heerlijk stevig matras met microveringen en een koudschuim afwerking. Wist u dat dit matras een winter- en een zomerzijde heeft? De winterzijde is te herkennen aan het label aan de zijkant van het matras. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe producten! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Vries, Bedankt voor deze beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de IDOL Orthopedic binnenvering matras. Dit type matras is simpel, zacht en geschikt als logeerbed of als kindermatras. Ook deze matrassen houden we voor onze klanten op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. We wensen u nog veel genoegen met het matras type IDOL. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topper type Oslo. Deze topper heeft een kern van 100% koudschuim. De tijk is afritsbaar en uitwasbaar. Vanwege de koudschuim kern ventileert deze topper als één van de beste! We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Fred, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, hier zijn we erg blij mee! De zitkussen is ideaal om in bed rechtop te zitten. Het is een stevige zitkussen en daarom geschikt voor ieder gewicht. Wist u dat u de zitkussen op meerdere manieren kan gebruiken? We hebben hier een productvideo van gemaakt op onze website. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl