matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

1 mei 2022
Super.alles zoals afgesproken.top!
6 mei 2022
Beste familie Straatmans, Bedankt voor de mooie 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor onze pocketveer matras type Favourite orthopedic. Een geweldig matras met een afwerking van koudschuim lagen voor een goede ventilatie. Ook dit type matras houden we op voorraad in (bijna) iedere afmeting. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
29 jun. 2022
Alles volgens afspraak geleverd.
29 jun. 2022
Beste heer Gaillard, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren! We zijn heel blij dat u tevreden bent met de 'Topdekmatras Nasa Duo 90x190cm'. Deze heerlijk oplegmatras heeft 2 verschillende zijdes. De zijde met koudschuim zorgt voor extra ventilatie. De zijde met traagschuim geeft het gevoel van het wegzakken in deze topper. Vandaag besteld vóór 13:00 = morgen geleverd! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
17 mrt. 2022
Snelle levering en goed verpakt
18 mrt. 2022
Beste familie Berger, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier worden we erg vrolijk van! De topdekmatras type OSLO is uw keuze geworden. Een stevige topper met een massieve kern van Koudschuim. Een topdekmatras met een wat stevige lig én met de beste ventilatie én vochtopname. Tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 mrt. 2022
Kwaliteit en snelle levering
31 mrt. 2022
Beste familie Hommes, Bedankt voor deze mooie 5 sterren beoordeling! De IDOL binnenveer matras is uw keuze geworden op onze website. Een matras met een zachte binnenvering én een afwerking van koudschuim. Ook dit type matras houden we in iedere afmeting op voorraad. Dus op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
31 okt. 2022
prijs-kwaliteit verhouding
1 nov. 2022
Beste Maarten, Bedankt voor het delen van je beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de binnenveer matras type JOY Orthopedic. Dit matras heeft een hoogte van 19 cm en is afgewerkt met een luxe bies. De type JOY binnenvering matras in de afmeting 120x190 cm houden we standaard op voorraad. We hopen dat alles naar wens is en wensen je nog veel plezier met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 feb. 2022
Snelle en correcte levering
7 feb. 2022
Beste heer Tundo, Nogmaals bedankt voor uw bestelling en voor de 5 sterren! U heeft bij ons meerdere producten aangekocht, waaronder het matras type Favourite Orthopedic. Zo te lezen is alles naar wens verlopen en willen we u nog veel plezier wensen met uw aankopen. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
31 jan. 2022
Alles volgens verwachting.
2 feb. 2022
Beste mevrouw de Lange, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de medium/zachte pocketveer matras met koudschuim, type Favourite Orthopedic. Dit matras houden we standaard op voorraad in vele maten. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 dec. 2021
Op tijd afgeleverd
27 dec. 2021
Beste Andre, Bedankt voor je bestelling voor het zitkussen. Deze zitkussen houden we op voorraad en kunnen we ieder moment leveren. Een zeer prettig zitkussen om nog even een boekje te lezen in bed of om tv te kijken. Veel plezier met het zitkussen en tot de volgende keer bij in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
10 mrt. 2022
15 mrt. 2022
Beste familie Lans, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! U heeft bij ons gekozen voor de zitkussen. Een stevig kussen bedoeld om nog even een boekje te lezen in bed. Deze zitkussens houden we op voorraad in ons magazijn. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe zitkussen. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
8 dec. 2021
snel en netjes
9 dec. 2021
Beste Jannie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons product én bedrijf te beoordelen. De Merino Wollen cover voelt zacht aan en is echt een aanrader! Zeker in deze koude wintermaanden. De Wollen cover is voorzien van vier flexibele banden op de hoeken om deze aan het matras te bevestigen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
28 mei 2022
Perfect matras
30 mei 2022
Beste familie de Vogel Bedankt voor het bestellen van de Favourite Plus 80 x 190cm. Het is een luxe pocketvering matras met koudschuim HR40 afwerking. Deze matras heeft een stevige ondersteuning en een zachte toplaag. Deze hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. Met vriendelijk groet, Matrasaanhuis.nl
22 feb. 2022
23 feb. 2022
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling én bestelling bij Matrasaanhuis.nl. De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden. Deze pocketveer matras heeft een wat stevige lig, maar is zeker niet hard. De Favourite Plus matras heeft ook nog eens een zomer- en een winterzijde. De winterzijde is herkenbaar aan het label op de zijkant van het matras. We wensen je nog veel plezier met de Favourite Plus pocketvering matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
12 apr. 2022
Niets
15 apr. 2022
Beste Jessica, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Hier zijn we erg blij mee! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Plus. Een geweldig matras met een micropocketveer systeem 7 zones. Dit type matras ligt ook iets steviger dan onze standaard modellen. We wensen u nog veel genoegen met het matras en tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
31 jul. 2022
12 aug. 2022
Beste Marja, Bedankt voor de 5 sterren review! U heeft gekozen voor de 'I-Cool Aero Hoofdkussen' en een bamboe hoes voor de 'Bodyroll' van Matrasaanhuis.nl. Dit kussen past zich aan en vormt zich naar uw nek en hoofd. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jul. 2022
14 jul. 2022
Beste heer van de Werf, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat de topdekmatras Oslo 90x190cm goed is bevallen. Deze topdekmatras is voor 13:00 besteld, morgen in huis. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
24 jun. 2022
27 jun. 2022
Beste Hein, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO met traagschuim én koudschuim. Een ideale samenstelling voor méér comfort in bed. Ook deze toppers houden we op voorraad in ons magazijn. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis! We wensen je nog veel genoegen met de topdekmatras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
13 jun. 2022
13 jun. 2022
Beste familie Stok, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren beoordeling! We hopen dat de 'Favourite Orthopedic 140x200cm' naar wens is. Dit matras is gemaakt van een combinatie van een 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. Het heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. De Favourite is in vele mate verkrijgbaar. Voor 13:00 besteld = morgen geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
23 mei 2022
Beste Ruhl, Bedankt voor de 5 sterren en je bestelling bij Matrasaanhuis. Je hebt voor de 'Body Roll' gekozen. Dit lichaamskussen kunt u zeer flexibel gebruiken tijdens het slapen. Het ondersteunt uw heupen, buik, benen en armen voor een ontspannende slaaphouding. We wensen je nog veel slaap plezier met de Body Roll. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
20 mei 2022
23 mei 2022
Beste Nico, Bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis. We zijn blij dat de 'Joy 90x200cm' goed bevalt. Dit matras heeft een zachte binnenvering en is voorzien van een koudschuim afwerking. Daardoor heeft dit matras een geweldige luchtventilatie en vocht regulatie. We wensen je nog veel genoegen met de Joy Orthopedic. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
9 mei 2022
10 mei 2022
Beste Ilja, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matras aan huis. De 'Favourite Plus' pocket vering matras is jou keuze geworden. Een geweldig matras met een mico vering voor extra stabiliteit. Dit matras heeft een zeer goede ventilatie door de holle vering en de koudschuim afwerking. We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Plus. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl