matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Prima kwaliteit en snelle service. Niets op aan te merken
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Dorine, Bedankt voor de mooie beoordeling! De pocketveer matras type Favourite is uw keuze geworden. Een geweldige pocketveer matras, compact verpakt en makkelijk te vervoeren naar de plek van bestemming. Wist u dat we ook hoeslakens én moltons beschikbaar hebben voor deze matrassen? U vindt deze op onze website. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
Snelle levering, goed product, duidelijke voorwaarden
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Richard, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras met koudschuim, type Favourite Plus. Dit is een pocketveer matras met een stevige microvering. Stevig, maar zeker niet hard! We willen je nogmaals bedanken voor je bestelling en wensen je veel genoegen toe met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goed en vlot bezorgd. De matras is ook fantastisch!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Nelly, U heeft gekozen voor de Favourite Orthopedic matras. Een medium matras met pocketvering en een koudschuim afwerking. Dit is één van de meest verkochte matrassen uit ons assortiment. Ook dit type matras houden we op voorraad in bijna iedere afmeting. Vandaag voor 13:00 uur besteld = dezelfde dag vertrokken vanuit ons magazijn. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Snelle bezorging Goede verpakking Heerlijk kussen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Job, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met de nieuwe kussens en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rieke, Bedankt voor uw beoordeling voor de pocketveer matras Favourite Orthopedic. Dit medium matras voelt zeker niet hard aan, maar heeft een zeer comfortabele lig met de juiste ondersteuning. U heeft ook gekozen voor de waterdichte matrasbeschermers. Ook deze artikelen houden we op voorraad en kan de volgende dag al in huis zijn. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Sarah, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras NASA DUO. Een heerlijke topdekmatras met een kern van traagschuim én koudschuim. Deze topper maakt uw bed een stuk zachter maar niet warmer. Omdat de kern deels is gemaakt van koudschuim, behoud het matras haar ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topdekmatras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goed advies, goede service en snelle levering.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Derksen, Dankjewel voor uw bestelling en voor deze mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de combinatie Pocketvering matras type Favourite Plus én een bamboe hoeslaken. De Plus versie is een wat steviger matras met een comfortabele lig. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe matras en wellicht tot de volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Prima matras, lage prijs, correcte levering.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rogier, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Ook in België leveren wij gratis aan huis. U heeft gekozen voor de pocketveermatras type Favourite Orthopedic. Een medium matras met koudschuim als afwerking. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Prima bedrijf, goede kwalitatieve produkten.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Botman, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft nu inmiddels iets meer dan een maand het matras JOY Orthopedic in bezit. Zo te lezen is het matras naar wens. We hopen dat u in de toekomst weer aan ons denkt. En wensen u veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Vlotte bestelling en bij gebruik ook prima.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie de Jong, Bedankt voor uw review en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. U heeft gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een heerlijke topper met een kern die bestaat uit twee verschillende schuimensoorten: koudschuim én traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topdekmatras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Snelle levering. Matras kwaliteit is goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw Willems, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling! U heeft gekozen voor het matras type NASA DUO. Dit matras heeft als kern een pocketvering 7-zones en aan één zijde een afwerking van koudschuim en de andere zijde een afwerking van traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met het matras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
snelle levering,, zorgvuldige bezorging
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Weber, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. U heeft gekozen voor de pocketveer matras type Favourite PLUS. Dit is een zéér prettig matras met een stevige lig door de micro veringen in het matras. De afwerking is van koudschuim aan beiden kanten. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
snelle korrekte levering, goed verpakt.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Johan, Ook in België leveren we zonder extra bezorgkosten! Dankjewel voor de mooie review. De Favourite Orthopedic is je keuze geworden. Dit heerlijke pocketveermatras heeft een stevigheid: medium/zacht. De afwerking is gemaakt van koudschuim. Al met al een prettig comfortabel matras met een zéér goede ventilatie! Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl
Super afgeleverd de dag na bestelling
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Jonge, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis :). U heeft gekozen voor de pocketveer matras type Favourite PLUS. Deze geweldige pocketveer matras heeft een micropocket (7 zones) als kern en een koudschuim afwerking aan beiden kanten. Inmiddels heeft u al meerdere bestellingen geplaatst en bent u een vaste klant geworden! Nogmaals bedankt voor uw bestelling en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Gewoon als vorige keer gewoon goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Post, Wederom bedankt voor uw nieuwe bestelling. De Favourite Plus matras is een zéér prettig matras met een wat stevige lig. De micropocketveringen in combinatie met koudschuim, zorgen voor de juiste ondersteuning én een goede ventilatie. Voor nu willen we u veel plezier wensen met de Favourite Plus matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Goede matrassen en goede service
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Bak, U heeft gekozen voor de American Special matras. Een hoog matras van 25 cm met een afwerking van koudschuim en een kern van pocketvering. We willen u nogmaals bedanken voor het vertrouwen en uw bestelling. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Snel bezorgd en goed verpakt
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Jan, U heeft gekozen voor de topdekmatras type Oslo. Een geweldige topper gemaakt van koudschuim. Deze topper maakt het bestaande bed niet hard of zachter, maar wél comfortabeler. De Oslo is standaard voorzien van een afritsbare- en uitwasbare hoes. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Prima service, snel en goed.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Visser, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. U heeft bij ons gekozen voor de Holland Special pocketveer matras met koudschuim. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Snelle en correcte levering
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Tundo, Nogmaals bedankt voor uw bestelling en voor de 5 sterren! U heeft bij ons meerdere producten aangekocht, waaronder het matras type Favourite Orthopedic. Zo te lezen is alles naar wens verlopen en willen we u nog veel plezier wensen met uw aankopen. Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Hoe de matras werd geleverd
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Rita, Bedankt voor de 5 sterren! Hier zijn we erg blij mee! U heeft gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Een geweldig medium matras met een goede ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met het matras. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl