matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.228 beoordelingen in totaal

28 mrt 2024
Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

21 mrt 2024
10 mrt 2024
15 mrt 2024
Beste Z, Dank je voor de 5 sterren review. Blijkbaar is de BODYROLL goed ontvangen én goed bevallen. En terecht hoor. De Bodyroll is door ons bekend gemaakt in Nederland. Vroeger waren er alleen zwangerschapskussens. Die waren véél te groot. Maar met deze Bodyroll is er een hanteerbaar lichaamskussen van 110 cm lengte. Lekker zacht en goed hanteerbaar in bed als slaapmaatje. En..... tegenwoordig hebben ook een mini Bodyroll van 70 cm lengte. Graag tot ziens. Matrasaanhuis
29 okt 2023

Fijne matrassen voor een scherpe prijs!

We hadden al twee basismatrassen van Matrasaanhuis, voor 2 logeerbedden. Die bevielen ons (onze gasten :-) ) al heel goed. Nu hebben we voor ons eigen tweepersoonsbed de American special en de Monaco special besteld. De een stevig de ander medium. We hebben nu bijna 2 weken op deze matrassen geslapen en ze bevallen heel goed. Zeer goed ademend, en de bamboe-tijk is natuurlijk ook heel fijn om vocht af te voeren. De matrassen bieden aan elk van ons met verschillende gewicht prima steun en ze zijn erg comfortabel. De prijzen vinden wij zeer concurrerend, en de communicatie is snel en klantvriendelijk. We zouden hier zonder twijfelen weer aan matras kopen.
5 dec 2023
Beste Paul, Altijd leuk om te horen ( van vaste klanten) dat ook de volgende matrassen weer zo goed bevallen. Je hebt gekozen voor onze maatwerk-matrassen, die wij helemaal op jullie hebben afgestemd. Onze prijzen zijn inderdaad ruim 50% voordeliger dan "de collega's". Maar dat komt omdat wij heel anders inkopen en geen overbodige kosten maken zoals importeurs, groothandels of winkels. Dat voordeel komt jullie kant op. Bedankt en.... tot een volgende keer. Groeten van Matrasaanhuis
24 sep 2023

Verrassend 5 ster Matras aan Huis. DHL bezorging minpunt

Tel klantenservice: Uitstekend transparant en persoonlijk advies met antwoord op al mijn vragen. Vooral geen gelikt verkooppraatje. Mijn gewenste matras voor 78 kg was een pocketvering buitenmaat 130 x 210 cm./ Medium. Deze bleek zowaar op voorraad te zijn en te bezorgen binnen 1-2 dg via DHL. Lig/slaapcomfort: Uitstekend vanaf dag 1 !!! Gewenning was niet nodig in mijn geval (makkelijke slaper) Prijs/ kwaliteit: Voor nu prima kwaliteit en aanmerkelijk goedkoper ( 289,euro) dan andere aanbieders. Helaas 1 ster minder voor een volstrekt onbetrouwbare bezorging /cq klantenservice van DHL
25 sep 2023
Beste familie Vuyk, Hartelijk bedankt voor de fantastische beoordeling en de 4 sterren. Fijn om te horen dat de matras goed bevalt, hier zijn we erg blij mee! U had gekozen voor de matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een stevige lig en een zacht bovenlaag. Een heerlijk matras gemaakt van een combinatie van 7 zone-pocketvering en koudschuim afwerking. In vele maten op voorraad! Wellicht tot de volgende bestelling Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
10 jul 2023
De maten 160 x 190 cm kloppen niet helemaal, het is smaller en wel wat langer, dat is toch een beetje jammer, ook de 2 lagen verschuiven tov mekaar. 3 jaar geleden kocht ik in Aldi ook een wollen topper van 90 x 200 voor amper 50 euro en deze past perfect, verschuift niets en is tot op de dag van vandaag nog steeds perfect. Ik hoop dat deze topper van 160 x 190 cm minstens even lang kan meegaan aangezien de prijs in verhouding toch wel wat duurder was...?
19 jul 2023
Beste Saskia, Je hebt bij ons een Merino Wollen Dekje gekocht. Deze 3 cm hoge écht wollen topper heeft een bovenlaag van 100% wol en een onderlaag van katoen. Deze zijn niet aan elkaar gestikt zodat de ventilatie optimaal is. De vorm is nooit 100%, want natuurlijke en flexibele materialen. Maar.... wij hebben nog nooit een Merino Topper terugontvangen omdat deze vervormt. Ik denk dat het bij u ook goed blijft. Geniet van het natuurlijke gevoel van het wol, en ik hoop dat u ook heeft gemerkt dat het wol zó zacht is, dat je deze niet voelt. Wij zijn zeker trots op deze wollen onderdeken. Groetjes van Matrasaanhuis
6 okt 2023
Het is voor onze kleinzoon (6 jaar). Hij had in onze caravan geslapen van de zomer en wij hebben er al jaren één op de bedden daar. Hij vond dat zo fijn en zacht ook, dat wilde hij ook en omdat hij kort daarna jarig was heeft hij het voor zijn verjaardag gekregen. En wat denk U wat... hij slaap zowaar 's morgens langer en hij vindt het heerlijk. Zijn papa en mama vinden dat ook wel fijn natuurlijk.
25 okt 2023
Beste familie Andeweg, Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling en de 5 sterren. Super fijn om te horen dat alles naar wens is! U had gekozen voor de matrastijk van Merino Wol. Gemaakt van 100% zuiver wol van de Merino schaap. De Merino Wollen onderdeken verhoogt het comfort op uw bestaande bed met behoud van de stevigheid van uw matras. We wensen jullie nog heel veel genoegen met het product. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 feb 2024

No brainer!

Geweldig advies, snelle levering en topkwaliteit matras. En hele fatsoenlijke prijzen. Wat wil je nog meer. Super tevreden met mijn nieuwe matras en beddengoed.
7 feb 2024
Beste heer van O, U heeft inderdaad compleet uitgepakt bij ons: een heerlijk stevig matras, de American Special, bamboe molton en onze jersey hoeslakens. Tesamen een geweldige combi. De American Special wilde u stevig uitgevoerd. En dat is natuurlijk mogelijk omdat wij dit matras op maat voor u maken... binnen 3 weken. De bamboe moltons zijn uniek; het zijn de zachtste en best regulerende moltons in Nederland. Gemaakt van bamboe, dus zeer goed vocht opnemend en temperatuur regulerend. Iets duurder dan katoen, maar ook véél lekkerder. Wij wensen u nog vele fijne jaren toe met deze opstelling. Met vriendelijke groeten van Matrasaanhuis
25 okt 2023
Heerlijk product, makkelijk te bestellen en gewoon communicatie over het verloop van de bestelling. En de herinneringsmails voor de rotaties van het matras.
16 nov 2023
Beste Marco, Nogmaals bedankt voor je bestelling bij Matrasaanhuis.nl en voor de 5 sterren review! Je bent inmiddels een vaste klant bij ons geworden en hebt gekozen voor de stevige pocketveer matras type Favourite Plus. De Favourite Plus heeft een stevige multipocket kern en een koudschuim afwerking. Voorzien van een zomer- en winterzijde. En wat fijn om te lezen dat je onze servicemails prettig vindt! We wensen je nog veel genoegen met de Favourite Plus matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 jan 2024

Goede service

Kreeg makkelijk telefonisch contact. Daarna goed advies en belofte dat de matras de volgende dag geleverd zou worden, wat ook zo bleek te zijn.
16 jan 2024
Dag Mark, Wij vinden het ook belangrijk dat klanten ons kunnen bereiken. Er zijn al genoeg internetshops die volkomen onbereikbaar zijn. Jij had behoefte aan een logeer/kindermatras en hebt de IDOL besteld. Maar je wilde ook zeker weten dat wij nog vóór de kerst konden leveren. Dat was geen probleem. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van onze bezorgdiensten zoals DHL of PostNL. Maar over het algemeen worden onze matrassen de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een specifieke bezorgdatum hebt ingegeven op onze site. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Groeten van Matrasaanhuis
6 jul 2023

Heb me review aangepast.

Na wat matrassen met proefslapen bij andere winkels, was ik bij deze winkel de favoriet of de adry cool aangeraden voor mijn lage rugpijn. Stevige tot gemiddelde matrassen, prima, want ik lig niet graag zacht. Ik heb dan de adry cool gekozen en ik lig goed, geen helse lage rugpijn meer en dat voor een lage prijs service een dikke 10! Ik ben 1,58m groot en weeg 48 kilo en heb een gevoelige rug.
14 feb 2024

Buitengewone service

Wij hadden per ongeluk een foute afmeting gekozen, maar de betreffende matras werd meteen weer retour genomen en de volgende dag vervangen door een matras met de juiste afmetingen. Alles zonder gedoe, vriendelijk en zorgzaam. De matras bevalt ondertussen uitstekend. Als wij nieuwe matrassen nodig hebben in de toekomst, gaan we zeker naar deze zaak terug.
2 nov 2023

Na 3 dagen beloftes, geen bezorging door DHL ...

Na 3 dagen beloftes, geen bezorging door DHL; daarop e-mail met klacht aan Matras-aan-Huis (MaH) gezonden. Nog dezelfde dag werd geleverd door DHL (na op de vingers te zijn getikt door MaH). Top! Topmatras (koudschuim), merk Oslo, naar tevredenheid (blijft persoonlijk!).
5 dec 2023
Hallo J.H., Het bezorgen van (top)matrassen wordt door PostNL of DHL uitgevoerd. En tja...... dat wil wel eens fout gaan. Maar over het algemeen krijgen we het opgelost. Maar het belangrijkste is dat u de Topper Oslo zo fijn vindt. Een topper zorgt voor extra comfort op het matras; deze is voorzien van een dikke laag koudschuim waardoor de topper een beetje extra zachtheid maar tóch voldoende steun blijft geven. Graag tot een volgende keer! Matrasaanhuis
CB
Claire B.
langemark
19 jul 2023

matras met binnenveren

kwalitatieve matras voor scherpe prijs, vlugge bezorging. Op maat voor onze camper. 70x190.. slaapt heerlijk. Goeie luchtcirculatie. Door de licht wiegende , actieve beweging, kun je heel gemakkelijk draaien in je bed.
16 aug 2023
Beste mevrouw Bruyneooghe, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en de 5 sterren. Hier zijn we als bedrijf heel erg blij mee. U had gekozen voor de matras type Joy. Een matras met Bonell binnenvering en koudschuim voelt wat "wiegender" aan dan een matras met pocketvering. Wellicht tot de volgende bestelling:) Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
22 dec 2023
Ik had onlangs advies nodig over een matrashoes. Deed ik per mail. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen 10 minuten een antwoord terug. Kreeg een advies waar ik werkelijk wat aan had. Geweldig!!!!!!!!!!
29 dec 2023
Dag Coby, Ja hoor, wij zijn écht een internetbedrijf dat contact wil hebben met de klanten. Wij vinden het veel fijner dat je vragen stelt zodat wij ook echt het juiste advies kunnen geven. Het terugsturen van producten vinden wij heel erg; niet goed voor u, niet goed voor het milieu, niet goed voor de kosten. U wilde een fijn strak hoeslaken voor een matrasmaat 120x190 cm en deze hebben wij uiteraard ook. De Jersey katoenen hoeslaken bleek naar uw wens te zijn! Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis
TK
Tirza K.
Hilversum
22 mei 2024

Super service!

De eerste bestelling die ik had geplaatst was niet helemaal correct. Ik ben toen gebeld en met hun hulp een nieuwe bestelling geplaatst. Service en kennis is top. En mijn matras ligt heerlijk!!
23 mei 2024
Beste familie Klein, Bedankt voor deze mooie review! U heeft bij ons gekozen voor de American Special matras. Dit geweldige matras is extra hoog (25 cm) en voorzien van een geweldige Bamboe tijk. Ook onze maatwerk matrassen leveren wij binnen 2-3 weken aan huis. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 jan 2024
Matras was zeer goed top kwaliteit ik ben zeer tevreden. Misschien zou je kunnen overwegen niet meer te werken met DHL ik meer dan een week op mijn matras moeten wachten inplaats van een dag.
29 jan 2024
Beste mevrouw J, Inderdaad, de bezorging naar Belgie duurde langer dan wij zouden inschatten. Misschien lag het aan DHL, misschien lag het aan de datum; de eerste week van januari is altijd topdrukte bij alle bezorgdiensten. Maar belangrijk is dat het matras, de Favourite, zo naar uw wens is. Wij wensen u dan ook vele jaren fijne nachten toe met dit matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
3 okt 2023
Geweldig advies, belangrijk i.v.m. Parkinson en in-/uitstappen bed. Juiste hardheid. Correcte aflevering. Heel bijzonder, na zekere tijd een mail met advies matras te draaien. Gewoon perfect!
25 okt 2023
Beste heer Schouten, Hartelijk bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. Fijn dat alles goed is verlopen en naar wens is . U had gekozen voor diverse producten waaronder de matras type American Special. Een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat en wens gemaakt. Binnen 2 weken geproduceerd. Wellicht tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
28 dec 2023

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kreeg een vriendelijke iemand aan de telefoon om mijn vragen te beantwoorden. En voor de 2e keer voldeed mijn bestelling volledig aan mijn (hoge)verwachtingen. Ik ben een blije slaper!
15 jan 2024
Dag mevrouw L, Dank u voor uw hartelijke woorden. Ik heb u ruim 1 maand geleden geadviseerd over uw matras ( de Favourite Plus) met de Merino wollen deken. U heeft hiermee écht een fijn stevig matras met als "kers op de taart" de wollen onderdeken. Deze onderdeken zorgt voor een weldadig gevoel in bed én het stimuleert de bloedsomloop, want echt wol. Je voelt de wolharen niet want het is van de Merino schaap en dat betekent het zachtst mogelijke wol. Wij vinden het fijn als we mee kunnen denken bij een nieuw matras; hier zijn we best goed in geworden over de afgelopen 15 jaren..... Graag weer tot een volgende keer! Matrasaanhuis
9 feb 2024
Nette matras. Goed verpakt. Wat ik minder vind is dat ik het oude matras zelf moet opruimen. Dacht dat de matrassen leverancier dat moest doen
14 feb 2024
Beste Rob, Je hebt bij ons de Favourite pocketvering matras besteld. Fijn te horen dat hier tevreden over bent. Het innemen van oude matrassen is nog niet landelijk geregeld. Net als bij andere grote huishoudelijke artikelen. Het is de logistiek die het ons onmogelijk maakt: levering van de (gerolde) matrassen kunnen wij uitbesteden aan DHL, PostNL of andere bezorger. Dat houdt de kosten laag voor ons. Dit soort bedrijven kunnen helaas geen oude matrassen terugnemen en verwerken. Zouden wij wél deze service opnemen, dan moeten wij ongeveer 100-125 euro per matras aan kosten maken. (Dat is vervoer en verwerking). En die zouden wij dus ook bij ieder matras moeten rekenen.... Wij betalen wél mee aan een landelijke regeling voor het verwerken van oude matrassen. Daarvoor betalen wij per gemaakt matras een kleine bijdrage. Hiermee worden de kosten van verwerking gefinancierd zodat ú als consument minder kosten heeft bij het afvoeren van oude matrassen. Maar wellicht wordt in de toekomst een beter systeem bedacht..... Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
12 dec 2023
Goede mogelijkheid en overzicht om tot keuze te komen (veel keuze mogelijkheden). En in communicatie en afwikkeling uitstekend bediend!
18 dec 2023
Beste heer V, Dank u voor uw 5 sterren. U heeft gekozen voor ons Favourite Plus -matras en aanvullende beddengoed. De Favourite Plus is ons pocketveringmatras die iets steviger is dan medium. Dus tussen medium en hard is. Er zijn twee verschillende zijdes; één zijde met een beetje traagschuimvlokken en één zijde met alleen koudschuim. Je zou ook kunnen zeggen; een winter- en zomer zijde. Maar algemeen: kies de zijde die het best bij je past. Jammer dat onze matrassen zolang meegaan, anders had ik kunnen zeggen: tot binnenkort! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis