matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6-3-2020
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

118 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Eerst een bed besteld bij Beter Bed. Alleen maar ellende met Beter Bed, niet normaal!!!!! Wat een slecht bedrijf. Alles geannuleerd en een matras besteld bij matras aan huis. We hadden s’morgens geen track en tracé gekregen, daarover gebeld. Er was computer storing geweest, maar binnen een uur word het alsnog bij u bezorgd. En inderdaad waren ze er binnen een uur. Wat een goede service. We konden het niet geloven na alle ellende van maanden bij Beter Bed. Wat een goede service!!!! Een fijn matras mijn dochter slaap er goed op Super bedrijf

Verkeerde matras geleverd. Om te retourneren moet je thuis zijn. Dit is niet te regelen. Nu heb ik een matras met een incourante maat waar ik kies mee kan. Jammer

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Alles is super top gegaan! Had een probleem met de bodyroll na een zeer korte tijd. Er werd zonder problemen een super oplossing geboden middels een nieuwe toe te sturen. Gezien de dikte van de nieuwe lijkt het er idd op dat de andere te weinig gevuld was. Erg blij met de gehele afhandeling van bestelling tot aan de nieuwe. Dank hiervoor!!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Gaby, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost! We wensen je nog veel genoegen met de nieuwe Bodyroll! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Wat een fantastische klantenservice! Het was mogelijk om factuur/leveringsadres later te wijzigen en ook de optie om het matras om te ruilen omdat het toch wat aan de zachte kant is. Telkens zeer snelle, vriendelijke, en effectieve communicatie. Het matras zelf is ook uitstekend, en levering verliep allemaal heel soepel.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Hannah, Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling, hier zijn we erg blij mee! Je hebt gekozen voor twee type matrassen, de Favourite Orthopedic én de Favourite Plus matras. Beiden pocketvering matrassen met een koudschuim afwerking. De Favourite Plus matras is een tikkeltje steviger vanwege de micro veringen, maar zeker niet te hard. We wensen jullie nog veel genoegen met de nieuwe matrassen! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Van tevoren heb ik gebeld voor advies. Ik had een matras op het oog, maar kreeg het advies op basis van een goede uitvraag om voor een ander matras te kiezen. Een goedkopere dan ik op het oog had. Ik heb het advies opgevolgd en slaap nu een aantal weken erop. En het matras bevalt heel goed. Ben heel blij met de service!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marijke, Wat een mooie beoordeling! We zijn erg blij met reviews zoals die van u. Wij van Matrasaanhuis.nl zullen altijd kiezen voor het matras wat het beste bij u past. U heeft gekozen voor de American Special matras. Dit is een matras met pocketvering als kern én aan beiden kanten een dikke laag koudschuim als afwerking. We wensen u nog veel genoegen met de American Special matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
We hebben 2 matrassen van 70 cm gekocht, deze maat koop je niet overal. Prima verhouding prijs en kwaliteit. Matras is niet te zacht, niet te hard. Het ligt uitstekend. Fijn klein opgerold en toch na uitpakken snel in goede vorm. We zijn blij met onze keuze.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Mieke, Bedankt voor deze mooie én uitgebreide review! Jullie hebben gekozen voor de Favourite Orthopedic pocketveer matras. Inderdaad, deze matrassen worden in een compacte vacuüm rol geleverd. Makkelijk te vervoeren en te verplaatsen. De Favourite heeft een koudschuim afwerklaag aan beiden kanten. Dus een medium matras met een zéér goede ventilatie! Tot de volgende keer bij Matrasaanhuis.nl
Net zoals mijn vorige bestelling bij jullie: snelle communicatie bij vragen. Antwoorden van "echte" mensen ipv een soort format. Levering snel en correct. En als belangrijkste: weer een heerlijk liggende matras! Bedankt!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw van Dam, Bedankt dat u ook dit keer weer aan ons dacht! U heeft gekozen voor de Favourite Plus matras. Een stevige pocketveer matras met een afwerking van koudschuim. Ook dit type matras houden we op voorraad, dus vandaag besteld = morgen in huis! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Fijn telefonisch advies, service en goede matrassen. We kregen per ongeluk de verkeerde matrassen maar zodra we daar achter waren gekomen kregen we meteen de juiste opgestuurd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Tonk, Nogmaals bedankt voor uw bestelling! Inderdaad een foutje kan gebeuren :). We zijn blij dat we het samen hebben opgelost, want dat is natuurlijk het belangrijkste. U heeft gekozen voor de pocketveer matras Favourite. Een medium/zachte pocketveer matras met een zéér goede ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Betreft: body roll (lichaamskussen) 39,95 eur0 Snelle levering - het kussen slaapt/ligt heerlijk. Niet te steving en niet te slap. Geen klachten (december 2021).
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Nijland, Bedankt voor deze mooie beoordeling! De Bodyroll is een echte toevoeging voor onder andere zijslapers. De vulling is niet te stevig, maar ook zeker niet te zacht. Wist u dat we voor deze lichaamskussens extra hoezen in katoen of bamboe hebben? U vindt deze terug op onze website. We wensen u veel genoegen met de Bodyroll en tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Als je wat koopt en er mankeert wat aan dan kom je er achter of een bedrijf goed/top is of slecht/flop Echt 💯 punten hoe alles is opgelost👍🏻👍🏻👍🏻
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Remco, Bedankt voor je eerlijke beoordeling én 5 sterren uiteraard! Je hebt bij ons gekozen voor de Favourite Orthopedic matras. We hopen dat het matras naar wenst ligt. Bij je bestelling koos je voor een andere tijk/hoes voor om het matras. Vanuit productie ging dit niet helemaal volgens plan, maar zo te lezen is alles naar tevredenheid opgelost. We wensen je nog veel genoegen met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
De voorlichting via de filmpjes was erg duidelijk. Niks meer hoeven te vragen. De matras ligt heerlijk. Hoef er niks meer aan toe te voegen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Hannie, Bedankt voor de mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type Favourite Orthopedic. Dit matras heeft een medium/zachte pocketvering en een geweldige koudschuim afwerking. Ook de tijk van dit matras is afritsbaar én uitwasbaar. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Behulpzame medewerkers met goede adviezen. Snelle levertijd en melding als ze er bijna zijn en het belangrijkste natuurlijk super matrassen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie van de Genugten, Wat een mooie beoordeling! U heeft gekozen voor de American Special pocketvering matras met een afwerking van koudschuim. Dit extra hoge matras van 25 cm geeft de juiste ondersteuning én comfort! Vanwege het koudschuim ventileert het matras als één van de beste in haar soort. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matrassen, de American Special! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Matras was langer onderweg dan gepland maar na 1 telefoontje was matras volgende dag geleverd en het is een prima matras ! , en service!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Iris, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Het klopt dat er bij uw order iets niet helemaal goed was gegaan. Vanwege de drukte bij de Postbedrijven kan het soms iets langer duren voordat onze pakketten worden geleverd. Gelukkig heeft men het snel kunnen oplossen en zijn we blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We hopen u uiteraard de volgende keer weer te mogen begroeten in onze webwinkel! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Na de middag tijd bestelt en toch geleverd gekregen. een super service waardoor onze logees heerlijk konden slapen.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Ans, Bedankt voor deze mooie review! U heeft gekozen voor de topdekmatras NASA 3D. Wat fijn om te lezen dat de topper de volgende dag in huis was en dat uw logés een prettige nacht hebben gehad. Wellicht tot de volgende keer in onze webwinkel! Met vriendelijke goet, Team Matrasaanhuis.nl
Besteld en geleverd volgens afspraak, en het belangrijkste: Ik slaap weer goed op mijn binnenveringsmatras.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Loonen, Nogmaals bedankt voor uw bestelling én voor de 5 sterrenbeoordeling! Wat fijn om te lezen dat u weer goed slaapt op uw nieuwe binnenveringsmatras type JOY orthopedic. Ook dit matras houden we op voorraad. Op werkdagen vóór 13:00 uur besteld = de volgende dag in huis. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Alles komt erg betrouwbaar en professioneel over geleverde matras voldoet aan mijn verwachting
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Simon, Bedankt voor deze mooie beoordeling en voor de 5 sterren! Je hebt bij ons gekozen voor het maatwerk matras, type American Special. Dit matras is extra hoog (25 cm), is verkrijgbaar in verschillende hardheden en ligt ook nog eens comfortabel. Ook voor deze hoge matrassen hebben wij hoeslakens, moltons en overtrekken beschikbaar. We wensen je nog veel plezier met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Alles goed van af bestelling tot en met levering, helemaal goed,en het matras is ook goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Warring, Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type, Favourite Orthopedic én een topdekmatras type Oslo. Een mooie combinatie met extra comfort! Vanwege de afwerking van koudschuim in zowel de topdekmatras als de pocketveer matras, heeft u een geweldig matras met de beste ventilatie! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Product is zoals het is omschreven. Goed verpakt. Snel verzonden en ontvangen
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Schotman, Bedankt voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl en voor het achterlaten van een review. U heeft gekozen voor de topdekmatras Nasa Duo. Deze topper maakt het bed zachter en comfortabeler, zonder dat het al te veel invloed heeft op de stevigheid van de onderliggende matras. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
Veel keus, uitgebreide informatie en uitleg, snelle levering + fijn matras :)
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste familie Klei, Bedankt voor uw mooie beoordeling en de 5 sterren! U heeft ons gekozen voor de binnenvering matras type JOY. Een medium/zacht matras met een hoogte van 19 cm. De afwerking van dit matras is voorzien van koudschuim. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
Verliefd op m'n topmatras. Ligt fantastisch en wil niet meer zonder.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Michiel, Wat fijn om te lezen dat de topdekmatras NASA DUO geweldig ligt! Deze topdekmatras maakt het bed een heel stuk comfortabeler én aangenamer. We willen je nog veel plezier wensen met de topdekmatras en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Fijn matras, niet te stevig, niets aan verbeteren. Goed is goed
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marie, Je hebt bij ons gekozen voor de Favourite Plus matras. Een comfortabel matras met een stevige lig. Ook deze matrassen houden wij op voorraad voor onze klanten. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = dezelfde dag nog vertrokken vanuit het magazijn. Veel plezier met de Favourite Plus matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
Goede kwaliteit en service. Heel blij met de American Special!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Lian, Bedankt voor deze mooie beoordeling! De American Special is een geweldig matras met een sublieme afwerking. Het is een pocketvering matras met aan beiden zijdes een dikke afwerking van koudschuim lagen. De afritsbare tijk van Bamboe maakt het helemaal af. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe American Special matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis