matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
matrasaanhuis.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij matrasaanhuis.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

99 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

29 jun. 2022
Snel te bestellen, website werkt dus prima, snelle levering, duidelijke info over lever tijd, prima produkt!
29 jun. 2022
Beste heer Veninga, Ten eerste, we zijn heel blij dat u zo tevreden bent, en heel erg bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Goed dat de topdekmatras 'Oslo 140x190cm' goed bevalt. Ieder matras of ondergrond is geschikt voor het plaatsen van deze topper. De gewatteerde tijk is afritsbaar én uitwasbaar. Heel veel plezier met het product! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
9 jul. 2022
Matras bevalt prima. Het enige was dat bij de bezorging ineens werd gemeld dat die een dag later zou zijn
14 jul. 2022
Beste familie Schouten, Hartelijk bedankt voor de beoordeling! Dat de transporteur 1 dag later is gekomen, hebben we helaas niet in de hand. Onze excuses daarvoor. We zijn uiteraard blij dat de Topdekmatras Nasa Duo 180x220cm goed bevalt. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
27 jul. 2022
29 jul. 2022
Beste Laurent, Bedankt voor uw bestelling bij Matrasaanhuis.nl! De pocketvering matras type Favourite Plus is uw keuze geworden uit ons assortiment. Een medium/stevige pocketvering met een laag koudschuim. Er ging iets niet helemaal goed met de zending van DHL. Gelukkig hebben we op tijd kunnen ingrijpen. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
4 jan. 2022
Alles komt erg betrouwbaar en professioneel over geleverde matras voldoet aan mijn verwachting
5 jan. 2022
Beste Simon, Bedankt voor deze mooie beoordeling en voor de 5 sterren! Je hebt bij ons gekozen voor het maatwerk matras, type American Special. Dit matras is extra hoog (25 cm), is verkrijgbaar in verschillende hardheden en ligt ook nog eens comfortabel. Ook voor deze hoge matrassen hebben wij hoeslakens, moltons en overtrekken beschikbaar. We wensen je nog veel plezier met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
26 jan. 2022
Alles goed van af bestelling tot en met levering, helemaal goed,en het matras is ook goed
27 jan. 2022
Beste heer Warring, Bedankt voor het delen van uw mooie beoordeling! U heeft bij ons gekozen voor de pocketveer matras type, Favourite Orthopedic én een topdekmatras type Oslo. Een mooie combinatie met extra comfort! Vanwege de afwerking van koudschuim in zowel de topdekmatras als de pocketveer matras, heeft u een geweldig matras met de beste ventilatie! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
7 jun. 2022
Goede service aan de telefoon. Supergoed matras besteld door goed advies van medewerker.
8 jun. 2022
Beste familie Blommaert, Bedankt voor de 5 sterren en de positieve beoordeling. We zijn blij dat de 'American Special 120 x 190 cm' goed bevalt! De American Special is een extra luxe pocketvering matras met koudschuim, op maat én wens gemaakt. Deze kan binnen 3 weken worden geleverd. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe matras en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
12 mei 2022
Perfecte webshop, goed bereik, goed advies en uitstekende spullen.
13 mei 2022
Beste mevrouw Falkena, Hartelijk bedankt voor het bestellen van de 'Body Roll'. Al onze lichaamskussens worden standaard geleverd met een afritsbare hoes van 100% katoen. Deze Bodyroll houden wij op voorraad. Op werkdagen besteld voor 13:00 uur, is de volgende dag in huis. We hopen dat uw er heel veel plezier aan heeft. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
20 dec. 2021
Fijn matras, niet te stevig, niets aan verbeteren. Goed is goed
20 dec. 2021
Beste Marie, Je hebt bij ons gekozen voor de Favourite Plus matras. Een comfortabel matras met een stevige lig. Ook deze matrassen houden wij op voorraad voor onze klanten. Op werkdagen besteld vóór 13:00 uur = dezelfde dag nog vertrokken vanuit het magazijn. Veel plezier met de Favourite Plus matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
14 dec. 2021
Goede kwaliteit en service. Heel blij met de American Special!
20 dec. 2021
Beste Lian, Bedankt voor deze mooie beoordeling! De American Special is een geweldig matras met een sublieme afwerking. Het is een pocketvering matras met aan beiden zijdes een dikke afwerking van koudschuim lagen. De afritsbare tijk van Bamboe maakt het helemaal af. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe American Special matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
16 feb. 2022
Snelle levering, goed product, duidelijke voorwaarden
21 feb. 2022
Beste Richard, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de pocketvering matras met koudschuim, type Favourite Plus. Dit is een pocketveer matras met een stevige microvering. Stevig, maar zeker niet hard! We willen je nogmaals bedanken voor je bestelling en wensen je veel genoegen toe met het nieuwe matras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
18 jul. 2022
Ze zijn goed bereikbaar en leveren volgens afspraak.
29 jul. 2022
Beste mevrouw Hesselink, Bedankt voor de 5 sterren review! Hier zijn we zéér blij mee! U heeft gekozen voor de matrasbeschermers van Matrasaanhuis.nl. Een matrasbeschermer die voorzien is van 4 flexibele banden op de hoeken en daardoor niet kan verschuiven. We wensen u nog veel genoegen met het product en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
30 mei 2022
Goede klantenservice en leveren conform de afspraak!
30 mei 2022
Beste familie van den Hoonaard, Bedankt voor de 5 sterren! U heeft voor de pocketvering Favourite 80 x 190 cm gekozen. Deze hebben we nog op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. We zijn blij dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
28 mrt. 2022
Netjes op tijd geleverd en verpakt erg te vreden.
31 mrt. 2022
Beste Willem, De IDOL binnenvering matras is één van onze voorraad matrassen in ons assortiment. Levering is bij Matrasaanhuis érg snel! Dit geldt ook voor de matrassen met een bijzondere afmeting. Ook voor hoeslakens, moltons en dekbedden kunt u bij Matrasaanhuis.nl terecht! We wensen u nog veel genoegen met het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
20 dec. 2021
Goed en vlot bezorgd. De matras is ook fantastisch!
20 dec. 2021
Beste Nelly, U heeft gekozen voor de Favourite Orthopedic matras. Een medium matras met pocketvering en een koudschuim afwerking. Dit is één van de meest verkochte matrassen uit ons assortiment. Ook dit type matras houden we op voorraad in bijna iedere afmeting. Vandaag voor 13:00 uur besteld = dezelfde dag vertrokken vanuit ons magazijn. Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
25 jul. 2022
super service en snelle en attente reactie, Hulde!
29 jul. 2022
Beste familie Janssens, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! De topdekmatras type Favourite is uw keuze geworden. Een koudschuim topper die uw bed zachter én comfortabeler maakt. We wensen u nog veel plezier met de toppers en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
6 jan. 2022
Snelle bezorging Goede verpakking Heerlijk kussen
7 jan. 2022
Beste Job, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen je veel plezier met de nieuwe kussens en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis.nl
16 jan. 2022
Snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit.
17 jan. 2022
Beste Sarah, Bedankt voor de 5 sterren beoordeling! Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras NASA DUO. Een heerlijke topdekmatras met een kern van traagschuim én koudschuim. Deze topper maakt uw bed een stuk zachter maar niet warmer. Omdat de kern deels is gemaakt van koudschuim, behoud het matras haar ventilatie. We wensen u nog veel genoegen met uw nieuwe topdekmatras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
19 jan. 2022
Snelle levering. Matras kwaliteit is goed
21 jan. 2022
Beste mevrouw Willems, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling! U heeft gekozen voor het matras type NASA DUO. Dit matras heeft als kern een pocketvering 7-zones en aan één zijde een afwerking van koudschuim en de andere zijde een afwerking van traagschuim. We wensen u nog veel genoegen met het matras type NASA DUO. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
5 jun. 2022
Makkelijk te bestellen en snel geregeld.
7 jun. 2022
Beste familie Ledoux, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hopen dat de 'Favourite Plus 140x210' goed is bevallen. De Favourite Plus heeft een kern van pocketvering en een afwerking van koudschuim, en heeft een stevige ondersteuning. Deze hebben we op voorraad liggen en kan binnen 1 dag worden geleverd. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl
16 mrt. 2022
slaapt goed en werd keurig gebracht.
18 mrt. 2022
Beste Liduin, Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Matrasaanhuis.nl. Je hebt bij ons gekozen voor de topdekmatras type NASA DUO. Een geweldige topper met een kern van koudschuim én traagschuim. De NASA DUO topdekmatras is bedoeld om alles wat zachter en comfortabeler te maken. We wensen je nog veel plezier met je nieuwe topdekmatras! Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis.nl