auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.430 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

23 jan 2024
De aflevering duurde lang en het koste moeite om het te volgen. Inlog aanmaken was moeilijk
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
8 jan 2024

Goede service fijn bed

Top bed en super fijne montage service. Ze leggen alles uit en nemen het oud papier mee :)
9 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
18 dec 2023

Prima!

Prima bed, mooie kleuren. Bezorging prima en keurig in elkaar gezet. Vriendelijke monteurs.
19 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
18 nov 2023
Goede manier van zelf samenstellen, inzichtelijk, visueel sterk en direct kosten zichtbaar.
21 nov 2023
30 okt 2023

Het perfecte bed bestaat echt.

De verkoopadviseur nam uitgebreid de tijd om samen met mij het ideale bed samen te stellen.
31 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
28 jan 2024
Snelle levering en goede kwaliteit beddengoed. We kochten een dekbed en dekbedovertrekken.
31 jan 2024
9 feb 2024
Het is een superfijn matras, prima levering op tijd en door een paar vriendelijke jongens
13 feb 2024
13 dec 2023
Jammer n vlek inde overtrek ik kon terug sturen maar ikkan niet lopen dat is mij telastig
4 dec 2023
De verkoper gaf goede en adequate informatie en nam alle tijd om ons goed te informeren.
8 dec 2023
20 sep 2023
Goede ter zake doende adviezen in de chat, veel info (en inspraak!) bij de aflevering.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat alles in het bestel en leveringsproces fijn is verlopen. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 okt 2023
Erg goed geadviseerd door de verkoper! Was druk in de winkel maar hij nam alle tijd.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat de gegeven service naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 sep 2023
Goede informatie. Zorgvuldige aflevering en vriendelijke en efficiente omruilservice.
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
18 aug 2023
Prima ondersteuning en administratieve afhandeling (incl. telefonische ondersteuning)
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
FV
Frank V.
Sittard
8 jan 2024

Nabestellen

De mogelijkheid om nog een los onderdeel toe te voegen aan een lopende bestelling.
9 jan 2024
19 nov 2023
Bestelling makkelijk en de afwikkeling simpel en snel Kan ik iedereen aanbevelen.
21 nov 2023
9 feb 2024
beter op de site zetten wanneer de planning is wanneer het product wordt geleverd
9 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zullen de feedback intern terugkoppelen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 sep 2023
Het ging prima om het bed te bestellen Het bed is vandaag bezorgd, helemaal top!
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Het is fijn om te vernemen dat de levering van je bed goed is verlopen. We wensen je veel plezier toe van je nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023
Matrassen online besteld. Levering op aangegeven tijd. Oude matrassen meegenomen.
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je nieuwe matrassen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
6 feb 2024
Mooi op tijd geleverd! Beetje jammer dat het geen brievenbus pakketje kon zijn.
7 feb 2024
11 dec 2023
Heel prettig contact met dame van klantenservice over klacht. Snelle oplossing!
12 dec 2023