auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.943 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan. 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mrt. 2023
Ik vond de levertijd aan de lange kant (maar daar zullen vast goede redenen voor zijn). Het berichtje over de komst van de monteur was een beetje onduidelijk. Verder alles top geregeld en we zijn superblij met het geweldige bed!

2 aug. 2023
geen problemen bij product en levering. Prima. Maar wel jammer dat ik enkele weken later een korting van 20 % mis ben gelopen. Een advies om even te wachten met bestellen was wel zo klantvriendelijk geweest.

Beoordelingen voor auping.com/nl

22 apr. 2023
24 apr. 2023
Bedankt voor je goede beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
MV
Monique v.
Groningen
11 apr. 2023
14 apr. 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 apr. 2023
6 apr. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
25 mrt. 2023
27 mrt. 2023
15 mrt. 2023
15 mrt. 2023
14 mrt. 2023
13 mrt. 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 mrt. 2023
EW