auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.489 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

snelle afhandeling bij retourneren.
Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Ben zéér geholpen met een probleem
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
2 okt 2023
De eenvoud en de geweldig animaties
3 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 sep 2023
Mooie materialen, slaapt heerlijk!
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 sep 2023
Goede service en afspraak nagekomen
16 sep 2023

Betrouwbaar en snel

Snelle verzending, goede verpakking
13 sep 2023
Mooie producten, prima kwaliteit.
7 sep 2023
Snelle levering en goede kwaliteit
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te vernemen dat het naar wens is. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
25 aug 2023
Service aan huis en snelle levering
1 sep 2023
Ze namen het oude matras mee : )
Antwoord van auping.com/nl
Snelle levering en prima producten
Antwoord van auping.com/nl
Snelle bezorging, goede kwaliteit!
31 okt 2023
De matras werd efficiënt geleverd
31 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
auping beter en mooier is er niet
12 okt 2023
20 sep 2023
Goed advies in de winkel Duiven!!!
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en voor dit mooie compliment voor Auping Store Duiven. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 sep 2023
De nieuwe kussens slapen perfect .
12 sep 2023
23 mrt 2024
Netjes bezorgd en goede kwaliteit
Antwoord van auping.com/nl
Eenvoudig besteld en snel bezorgd
Antwoord van auping.com/nl
De zachtheid van de flanelle stof
1 jan 2024

Prima bestelwijze

Duidelijke site, snelle bezorging
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het fijn om te vernemen dat het naar wens is. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.