Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

986 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.495 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
Zender was goed verpakt maar ik had opgegeven dat de zending thuis zou worden afgeleverd maar dat is niet gebeurd. 3 x telefonisch contact proberen op te nemen maar dat is niet gelukt (het is op dit moment erg druk). Toen email gestuurd en hierop werd binnen een paar uur op gereageerd en medegedeeld dat de zending bij een afhaalpunt lag wat inderdaad ook zo was. Ik weet niet of de fout bij U of bij de vervoerder is gemaakt maar zo heb ik wel mijn bedenkingen of ik nog ooit bij U zal bestellen mede door de klachten die op het internet staan over Topdrinks die echter wel door U worden opgelost. Tevens vind ik het bedrag van Euro 150,00 wel erg hoog om een zending zonder vrachtkosten besteld te krijgen. Ad van de Kerkhof
AV
Ad v.
Eindhoven

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

29 aug 2023
Communiceer met je klanten, kom je afspraken na en wek op z’n minst de indruk dat het je iets kan schelen! Tegen Trustpilot zeg je dat het aankoopbedrag nu heel snel wordt terugbetaald ( van oorsprong je eigen voorstel) en ondertussen stuur je de bestelling doodleuk zonder overleg met mij, naar mij toe. Wie zegt dat ik die bestelling nog wil? Of krijg ik die cadeau en maak je alsnog het bedrag vandaag over? Dat zou nog eens een mooi gebaar zijn!

Erg teleurstellend en misleidend!

De kleine lettertjes zijn op de website blijkbaar héél klein. De reclamestunt met de Gratis Jägermeister kerstballen 'bij elk product' was niet te missen op social media. Vol enthousiasme heb ik drie flessen besteld. Bij elk product stond 'Met Gratis Cadeau' - zonder vermelding van een maximum aantal per bestelling. Tot mijn verbazing ontving ik maar één kerstbal. Helaas! Een keer en nooit meer!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je één kerstbal hebt ontvangen. Het is inderdaad zo dat je één per bestelling krijgt. Onze welgemeende excuses dat we hier niet duidelijk over gecommuniceerd hebben. Met vriendelijke groet, Renate

Beherovka-waar ben je?

Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst, vandaag is het 8 december. Wat ik vandaag heb is niets! Een week na bestelling heb ik mijn drankje niet ontvangen en mijn geld is ook onbekend waar!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste Vadim, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat jouw bestelling nooit is bezorgd. Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Nogmaals excuses. Fijne kerstdagen! Met vriendelijke groet, Renate

Teleurstelling

Een bestelling gedaan. Helaas was mijn bestelling niet op voorraad. Moest er zelf achteraan na een week. Vond ik niet zoals het moest. Via mail wel snel geholpen. Andere bestelling ging wel vlot.
22 okt 2023
Helaas maar 1 helft gehad andere helft is spoorloos. Jullie en post nl zijn er wel mee bezig. Maar super zonde want het feest is geweest ik heb er niks meer aan en was doos van zeker 100 euro!
AL
25 okt 2023

Dag later dan verwacht.

Besteld, ruimschoots op tijd om de bestelling de volgende dag te krijgen. Dus niet! Nog een dag thuis blijven en daar word ik niet vrolijk van.
22 sep 2023
Telefoon aannemen en de klanten geen uur laten wachten en dan de telefoon opleggen. SERVICE niet goed. Bestellingen worden zonder reden geannuleerd. Bestellingen worden niet uitgeleverd. Geld moet terug gegeven worden, ben benieuwd hoelang dat dit gaat duren. Ik denk niet dat ik nog bij deze firma ga bestellen. Heb dagen lang geprobeerd hen te bereiken,niet gelukt.
15 jun 2023
Als er een artikel stuk gaat tijdens de levering mogen jullie zelf alles in het werk stellen om het artikel te vervangen of het geld terug te storten. Nu laten jullie het initiatief van de klant. Op deze manier lijkt het voor mij dat jullie gewoon mijn geld willen zonder service te leveren.
18 mei 2023
Redelijk gecommuniceerd en pakket is ook heel aangekomen. Ik vond alleen dat de site niet heel fijn werkte en dat het product een paar krassen op het label had, is als cadeau voor iemand niet fijn als je daar later achterkomt
28 apr 2023
Ik heb problenen met de bezorging Er word gezegd dat ik niet thuis was terwijl dit wel zo was en daarna zou het naar een ophaalpunt gaan. En die datum is nu zelfs als 3 keer veranderd....ik heb mn spullen nog steeds niet...
25 aug 2023
Het verbeteren is de bezorging. Heel netjes kreeg ik een tijdslimiet aangeboden. Deze was vanaf 15.30 de bezorger kwam om 14.38.... het pakket is direct naar een afleverlocatei gebracht waar ik dus zelf heen moest.
YD
Nog nóóit zoiets meegemaakt!!!! Vorige week zouden op vrijdag bezorgen,maar niets, nada noppa... Steeds mailtjes gestuurd.. Ze beloven mijn geld terug te storten, nou ik hoop het... Bah....nooooooit meer!!!!!
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review.Het spijt ons te horen dat u uw bestelling nooit heeft ontvangen. Wij bieden u onze oprechte excuses aan! Wij zien dat je inmiddels een terugbetaling hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Marie
31 aug 2023
PostNL heeft het pakket niet afgeleverd. Topdrinks reageert en helpt niet. Geld weg, geen pakket. Edit: Ongeveer een dag na het plaatsen van deze review is er contact met me opgenomen...
8 okt 2023

Bezorg service van nop...

Er is niks mis met jullie site. Bijna alles is ook goed gegaan alleen het laatste gedeelte... ik wacht sinds eind afgelopen maand op mijn bestelling.
5 mei 2023

Misschien ok

Leveringsmethode. Ik heb 5 dagen gewacht op de verzending. Natuurlijk moest ik mezelf eraan herinneren omdat het pakket van jou niet is vertrokken.
8 sep 2023
Is niet bij , maar bij een Primera 18 km verderop afgeleverd, zonder kennisgeving ! Eerst moest ik een Email sturen waar het bleef na 3 dagen
Problèmes de livraison avec ADB: n’a pas identifié notre adresse, alors que correcte ! Plainte à déjà été déposée sur votre site.
Antwoord van Topdrinks
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas reçu votre commande en raison d'un problème d'adresse. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous vous proposerons bien entendu un remboursement. Veuillez contacter l'un de nos collègues à cet effet. Cordialement, Carla
9 sep 2023
Het verzoek dat het specifiek op zaterdag bezorgd wordt lezen ze pas als het TE laat is. Das 1 keer en NOOIT meer topdrinks!!!
9 mei 2023
Had geen bericht gehad dat mijn pakket al afgegegeven was op post.nl punt geen briefje door de brievenbus
2 sep 2023
Bezorgt zoals besteld en op tijd. Klantenservice is niet denderend, niet klant gericht. Denken niet mee