Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks
Beoordelingen:

1.001 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.601 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

de meest kritische beoordeling

5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Topdrinks

Filter
 Sorteren  
Relevantie
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.
Beoordeling melden
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geannuleerd artikel toch ontvangen - weigering terugbetaling

Artikel besteld en dezelfde dag geannuleerd wegen dubbel kado. Dat was geen probleem volgens hen. Toch kreeg ik alsnog een pakje met het artikel. Na herhaaldelijk (>10 mails) contact opnemen geraakt dit probleem niet opgelost. Het duurde een week voor ik een retourlabel kreeg (de knop op de website werkt niet - valse reclame dat retour zogezegd gemakkelijk en gratis is). Dit retourlabel is nu fout met mijn weer als bestemmeling. Alweer gemaild en nog steeds na een week geen antwoord. Valse reclame, nul klantenservice. Nooit meer topdrinks!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
29 dec 2023
Beste Ellen, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat niet tevreden bent over onze klantenservice. Dit was natuurlijk nooit onze bedoeling! Excuses voor het ongemak. Wij zien dat contact en het te ontvangen retourlabel inmiddels hebben plaatsgevonden. Een gelukkig nieuwjaar gewenst! Met vriendelijke groet, Renate
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen goede ervaring

Bestelling kwam blijkbaar niet samen (18 stuks), na contactopname bleek nog een deel onderweg. Hiervan een nieuwe tracking link gekregen via klantendienst. Na ontvangst ontbrak er tot mijn verbazing nog steeds een deel. Opnieuw contact moeten opnemen..Telkens moet je vragen wat er misloopt. Heel jammer. De bestelling komt echt wel later toe dan “na 2 dagen in huis”. Prijs-kwaliteit oke, voor mij hoe dan ook geen aangename eerste ervaring. Tot op heden wacht ik nog op de ontbrekende flessen.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
3 jan 2024
Beste Céline, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet volledig hebt ontvangen en dat het je zoveel moeite heeft moeten kosten om erachter te komen wat er aan de hand was. Dit was uiteraard niet onze bedoeling! Wij zullen dit ook met de vervoerder bespreken! Excuses voor het ongemak. Wij zien dat je inmiddels met een van onze collega's tot een oplossing bent gekomen. Welgemeende excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Renate
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Krijg geen reactie !

Op 5 jan 2024 een bestelling geplaatst (vandaag voor 21:30 besteld morgen in huis) Op 9 januari een email gestuurd waar nu mijn pakket blijf.. hier kwam een automatische email op terug dat topdrinks er na streeft om binnen 3 dagen de mail te beantwoorden. Het is nu ondertussen 15 januari en er is nog steeds geen reactie of pakket ontvangen... Schandalig hoe er hier met de klant om gegaan wordt.. ik bestel de volgende keer wel bij drankdozijn.nl ... Dit schiet zo niet op...
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
17 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je met een van onze collega's in contact bent om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Renate
LB
lia b.
veghe
7 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nooit op afhaalpunt aangekomen maar volgens topdrinks mee retour genomen. Geen track and trace melding gehad. Bij 1e telefonisch contact na 7 dagen werd beloofd te mailen maar dat is niet gedaan. 2e telef contact werd beloofd de zending opnieuw te sturen en nu krijg ik via mail bericht dat dit niet mogelijk is. Laatste keer dat ik hier bestel. Er wordt beloofd de volgende dag bezorgen, maar 1 week zonder ook maar contact op te nemen vind ik vreemd.
Beoordeling melden
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Communiceer met je klanten, kom je afspraken na en wek op z’n minst de indruk dat het je iets kan schelen! Tegen Trustpilot zeg je dat het aankoopbedrag nu heel snel wordt terugbetaald ( van oorsprong je eigen voorstel) en ondertussen stuur je de bestelling doodleuk zonder overleg met mij, naar mij toe. Wie zegt dat ik die bestelling nog wil? Of krijg ik die cadeau en maak je alsnog het bedrag vandaag over? Dat zou nog eens een mooi gebaar zijn!
Beoordeling melden
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Erg teleurstellend en misleidend!

De kleine lettertjes zijn op de website blijkbaar héél klein. De reclamestunt met de Gratis Jägermeister kerstballen 'bij elk product' was niet te missen op social media. Vol enthousiasme heb ik drie flessen besteld. Bij elk product stond 'Met Gratis Cadeau' - zonder vermelding van een maximum aantal per bestelling. Tot mijn verbazing ontving ik maar één kerstbal. Helaas! Een keer en nooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
8 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je één kerstbal hebt ontvangen. Het is inderdaad zo dat je één per bestelling krijgt. Onze welgemeende excuses dat we hier niet duidelijk over gecommuniceerd hebben. Met vriendelijke groet, Renate
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beherovka-waar ben je?

Ik heb op 1 december een bestelling geplaatst, vandaag is het 8 december. Wat ik vandaag heb is niets! Een week na bestelling heb ik mijn drankje niet ontvangen en mijn geld is ook onbekend waar!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
22 dec 2023
Beste Vadim, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat jouw bestelling nooit is bezorgd. Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat contact en een terugbetaling inmiddels hebben plaatsgevonden. Nogmaals excuses. Fijne kerstdagen! Met vriendelijke groet, Renate
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas maar 1 helft gehad andere helft is spoorloos. Jullie en post nl zijn er wel mee bezig. Maar super zonde want het feest is geweest ik heb er niks meer aan en was doos van zeker 100 euro!
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Helaas geen reactie op de mail …

*22-1 nog geen Terugbetaling en mail ontvangen Helaas na 2 mails nog steeds niks terug gehoord nadat dpd mijn pakket meer dan een week geleden in een verkeerde auto heeft gegooid en retour heeft gestuurd met dpd contact gehad en moest contact met de verzender opnemen zo gezegt zo gedaan na een paar dagen de mail nog maar een keer opnieuw verstuurd en nog steeds geen en geen reactie
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
22 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je je terugbetaling niet hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij willen je vragen om met een van onze collega's contact op te nemen om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Renate
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 4 flessen Veuve Amiot demi-sec besteld en betaald en ik kreeg er maar 3. Geen goede ervaring, Het zelfde gold voor lampgoedkoop.nl. 4 besteld en betaald, ik kreeg er wel 4, maar 1 die deed het niet, Worden die dingen tegenwoordig niet meer getest> Goedkoop blijkt voor mij dus duurkoop te zijn. Telefoon wordt er bij Topdrinks niet opgenomen. Heel jammer allemaal weer!
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
10 jan 2024
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je jouw bestelling niet volledig hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat je inmiddels in contact bent met een van onze collega's om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Renate
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Telefoon aannemen en de klanten geen uur laten wachten en dan de telefoon opleggen. SERVICE niet goed. Bestellingen worden zonder reden geannuleerd. Bestellingen worden niet uitgeleverd. Geld moet terug gegeven worden, ben benieuwd hoelang dat dit gaat duren. Ik denk niet dat ik nog bij deze firma ga bestellen. Heb dagen lang geprobeerd hen te bereiken,niet gelukt.
Beoordeling melden
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als er een artikel stuk gaat tijdens de levering mogen jullie zelf alles in het werk stellen om het artikel te vervangen of het geld terug te storten. Nu laten jullie het initiatief van de klant. Op deze manier lijkt het voor mij dat jullie gewoon mijn geld willen zonder service te leveren.
Beoordeling melden
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
PostNL heeft het pakket niet afgeleverd. Topdrinks reageert en helpt niet. Geld weg, geen pakket. Edit: Ongeveer een dag na het plaatsen van deze review is er contact met me opgenomen...
Beoordeling melden
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Problèmes de livraison avec ADB: n’a pas identifié notre adresse, alors que correcte ! Plainte à déjà été déposée sur votre site.
Beoordeling melden
Antwoord van Topdrinks
8 jan 2024
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas reçu votre commande en raison d'un problème d'adresse. Nous vous présentons nos sincères excuses ! Nous en discuterons avec le transporteur. Nous vous proposerons bien entendu un remboursement. Veuillez contacter l'un de nos collègues à cet effet. Cordialement, Carla
9 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het verzoek dat het specifiek op zaterdag bezorgd wordt lezen ze pas als het TE laat is. Das 1 keer en NOOIT meer topdrinks!!!
Beoordeling melden