Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.693 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.205 beoordelingen in totaal

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

9 feb 2024
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

7 nov 2023
Slechte levering van de 10 lampjes waren en zes kapot
7 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling en wat vervelend dat u defecte lampjes heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op onze website. Zij helpen u graag verder om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
17 dec 2023
Product was niet op voorraad, wel netjes afgehandeld
27 nov 2023
Verkeerde kleur binnen gekregen grijs ivm zwart
28 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u een verkeerde kleur lamp heeft binnen gekregen. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. De klantenservice zal u graag verder helpen om dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet,
24 feb 2024
een werkend product conform bestelling leveren
26 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Er is inmiddels contact met de klantenservice en wij helpen u graag verder het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet,
26 sep 2023
De lampen die geleverd zijn zijn nu al defect
26 sep 2023
Beste klant, met dank voor uw recensie. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@lightexpert.nl. zij zullen uw klacht betreffende de defecte lampen dan in behandeling nemen.
16 jan 2024
zeer slechte kwaliteit van de armaturen.
22 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u problemen heeft met de kwaliteit van de armaturen. U kunt hierover contact met ons opnemen via het contactformulier op de website, de klantenservice helpt u graag verder. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
12 nov 2023
Te veel mails en spam. Bezorgt verkeerd.
13 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Via het contactformulier op de website kunt u contact opnemen met de klantenservice hierover. Zij helpen u graag verder, met vriendelijke groet,
9 nov 2023
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen!
13 nov 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. Wij zien dat de bestelling inmiddels is geleverd, mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag van u. U kunt hierover dan contact opnemen via het contactformulier op onze website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
27 dec 2023
andere lampen gekregen dan besteld.
28 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het verkeerde product heeft ontvangen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier op de website. Wij helpen u graag verder zodat u de juiste lampen ontvangt. Met vriendelijke groet,
29 nov 2023
Niet zo goede product omschrijving.
20 dec 2023
We hebben pakket niet ontvangen
27 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en wat vervelend dat u het pakket niet heeft ontvangen. Wat wij kunnen zien is dat er 22 december bij u is geleverd en wij hopen dat alles naar wens is. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op de website. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet,
9 okt 2023
Product werkt niet op de mobiel
9 okt 2023
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. Wij hebben nog niet eerder problemen gehad met deze deurbel en de app op een mobiel zetten. Mocht u hierover nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet,
8 okt 2023
Mijn pallet is niet aangekomen.
9 okt 2023
Beste klant, wat vervelend dat uw pakket niet ia aangekomen. U kunt hierover contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u hiermee verder helpen. klantenservice@lightexpert.nl
24 feb 2024

heb het product (noodverlichting) niet ontvangen

heb het product niet ontvangen
26 feb 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Volgens de tracking van Budbee is er al op 160/02/2024 bij u geleverd. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Met vriendelijke groet,
DS
D S.
Hoogezand
11 aug 2023
Kwaliteit tl balken is slecht
30 okt 2023
Aan en uitknop gaat moeilijk
30 okt 2023
Beste klant, Met dank voor uw beoordeling. U kunt hierover contact opnemen met ons via het contactformulier op onze website. Onze klantenservice helpt u graag verder. Met vriendelijke groet,
12 dec 2023
heb nog niks geleverd gehad
15 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat er inmiddels bij u is geleverd, het is momenteel hoogseizoen bij de transporteurs en daarom kan het wat langer duren dat normaal. Met excuses voor het ongemak en vriendelijke groet,
Zending nog niet ontvangen
27 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan contact opnemen met de transporteur over de status van de levering. Met vriendelijke groet,
11 sep 2023
telefonisch niet berijkbaar
15 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij zijn tussen 10 en 12:30 uur bereikbaar en tussen 13:00 en 17 uur. Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Lightexpert.nl
5 nov 2023

Na 1 keer gebruik al stuk, kunnen jullie een nieuw exemplaar sturen

Na 1 keer gebruik al stuk
6 nov 2023
Beste klant, met dank voor uw beoordeling. U kunt het contactformulier op de website invullen, dan krijgt u contact met de klantenservice en zij kunnen uw klacht in behandeling nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, met vriendelijke groet,