Lightexpert.nl- Logo - Beoordelingen

Lightexpert.nl

2.693 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

16 aug 2023
Uitstekend geholpen door de klantenservice, voornamelijk Romy en Stefan. Ze waren meedenkend en hebben mij perfect advies gegeven op basis van producten waar ik interesse in had. De levering was zeer snel en ik had binnen no time mijn producten in huis. De lampen zijn makkelijk te installeren via de smart life app, alles werkte vloeiend binnen minder dan 5 minuten en alles was vanzelfsprekend in te stellen naar wens. Lightexpert is bij deze een aanrader!

9 feb 2024
Lightexpert vraagt wat ze ter verbetering kunnen doen: een andere bezorger kiezen: de eerste ervaring enkele weken geleden was al niet goed, maar nu bij een 2e bestelling krijg ik al 4 dagen achter elkaar de melding dat het pakket vanavond bezorgd wordt. De tracking link werkt ook niet. Mijn ervaring met Lightexpert gaat vooral over de bezorging: de webshop is prima maar dat kan eigenlijk iedereen, belangrijker is dat het ook op tijd aan komt en niet dat je elke avond (nu 4 achter elkaar) te horen krijgt dat het uiteindelijk toch niet gelukt is te bezorgen.

Beoordelingen voor Lightexpert.nl

JS