lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.343 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.213 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

Meest relevante negatieve beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Veel gedoe met vooruitbetalingen en nota's gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 dec 2023
Bedankt voor je review. Het kan inderdaad voorkomen dat een factuur vooruitbetaald moet worden bij nieuwe klanten. Als je meer hierover wilt weten dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar beantwoorden we graag al je vragen!
2 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 dec 2023
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Te duur en pas boven 30 euro gratis verzenden!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 okt 2023
Bedankt voor je review, jammer om te horen dat je niet tevreden bent.
6 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De snelle levering kunnen ze niet waarmaken.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 okt 2023
Jammer om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd! Ik heb je een mail gestuurd voor een compensatie voor deze vertraging. Hopelijk kunnen we het zo nog oplossen!
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas een dag vertraging in de bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 okt 2023
Bedankt voor review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Onze excuses daavoor!
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beloofde leveringsdatum niet gerespecteerd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Excuses voor het ongemak!
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec 2023
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 mrt 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het leek op de foto grote viel tegen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 nov 2023
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling! Je kunt tot 30 dagen na ontvangst artikelen kosteloos retourneren. De aanvraag voor de retour kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb stickerboekjes besteld.. echt flut
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 nov 2023
Vervelend dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet, excuses hiervoor! Je krijgt een mail van ons om een passende oplossing te vinden.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 jan 2024
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik krijg geen reactie op mijn vraag.

Ik krijg geen reactie op mijn mail.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 nov 2023
We willen je graag helpen alleen zie ik geen mail van je op dit mailadres. Kan het zijn dat je mailtje niet is verstuurd? Je kunt een nieuwe mail sturen naar info@lobbes.nl. Ik zie je mailtje graag tegemoet zodat we je kunnen helpen!
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Houden zich niet aan de afspraken
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat je vind dat wij ons niet aan de afspraken houden. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat het artikel in de tussentijd retour gestuurd is. Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijke site en prima levering.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 nov 2023
Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze website en de levering van je pakketje! Nog veel plezier gewenst met je bestelling!
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ander slijm ontvangen dan besteld
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
16 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betere prijs kwaliteit verhouding
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
16 nov 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vindt de vezendkosten erg hoog
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat je de verzendkosten te hoog vindt. Helaas zijn ook voor ons de kosten gestegen met betrekking tot transport. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de klant zodat we een goede balans kunnen vinden in de verzendkosten. Vanaf 39 euro betaal je geen verzendkosten bij je bestelling. Nog veel plezier met je bestelling!
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl