lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.289 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.246 beoordelingen in totaal

Voorraad, assortiment, bereikbaar, snelle levering is top. Wij hebben nu 2x problemen met de website bij het bestellen, error 500. We komen er maar niet achter wat dat is. De eerste keer was de reden een openstaande factuur; de tweede keer was daar geen sprake van. Gelukkig werd het door de medewerkers snel opgepakt en zelf ingevoerd.

Ik heb portokosten betaald om ervoor te zorgen dat de producten de volgende dag (woensdagavond) geleverd zouden worden - dit was voor mij noodzakelijk omdat ik een vlucht moest halen en de producten mee zou nemen. Het gebeurde echter niet. Toen ik klantenservice belde om te vragen wat er aan de hand was, wanneer de producten bij de courierdienst geleverd waren, waar de courierbedrijf zijn vestiging had, kreeg ik geen informatie. De persoon bij de klantenservice zei 'ik ben maar van de klantenservice'!!??? Ik moest zelf op zoek gaan naar een manier om de courier te bereiken - dat kon niet per telefoon. Er bleek toen dat het bedrijf uitsluitend 's avonds leverde. Die informatie had ik niet gekregen. Ipv te ontspannen op mijn laatste dag voor de reis, heb ik telefoontjes geplegd, op internet gezocht naar een manier om de producten alsnog op tijd te ontvangen of zelfs op te halen, de levering gevolgd, en uiteindelijk 2 anderen moeten inschakelen om ervoor te zorgen dat de doos alsnog vrijdag vroeg op Schiphol afgeleverd werd. Ala in al waardeloos en heel erg stressvol. Ik heb ook geen excuses of wat dan ook ontvangen. Het is blijkbaar gewoon zoals het is.

Beoordelingen voor lobbes.nl

15 nov 2023
Duidelijke site en prima levering.
15 nov 2023
Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze website en de levering van je pakketje! Nog veel plezier gewenst met je bestelling!
22 apr 2024
Betere klantenservice aanbieden.
22 apr 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Ik zie dat je contact hebt gehad over een kleurvoorkeur van een product. Zoals mijn collega ook al heeft uitgelegd proberen we rekening te houden met je voorkeur. Het blijft alleen wel een voorkeur en is geen garantie.
Ander slijm ontvangen dan besteld
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
16 nov 2023
Betere prijs kwaliteit verhouding
16 nov 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was.
Ik vindt de vezendkosten erg hoog
15 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat je de verzendkosten te hoog vindt. Helaas zijn ook voor ons de kosten gestegen met betrekking tot transport. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de klant zodat we een goede balans kunnen vinden in de verzendkosten. Vanaf 39 euro betaal je geen verzendkosten bij je bestelling. Nog veel plezier met je bestelling!
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
24 apr 2024
Levering liet te wensen over.
25 apr 2024
Bedankt voor je feedback! Ik zie dat je zending na een mislukte bezorgpoging naar het PostNL-punt is gebracht, daar is die inmiddels afgehaald.
27 okt 2023
Mijn pakket is niet aangekomen
27 okt 2023
Op dit moment loopt het onderzoek bij PostNL. Volgende week verwachten wij terugkoppeling te ontvangen. Heb je in de tussentijd vragen, dan kun je ons altijd een mailtje sturen.
2 nov 2023
Kadootje was niet op voorraad
2 nov 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat een artikel niet op voorraad was. Hopelijk heb je nog iets anders kunnen vinden.
28 okt 2023
I haven't received my parcel.
Antwoord van lobbes.nl
Thank you for your review. Sorry for the inconvenience. I just sent you an email about your order.
9 nov 2023
betere kwaliteit leveren
9 nov 2023
Wat vervelend dat de kwaliteit niet naar wens is, excuses hiervoor. Je kunt artikelen waar je niet tevreden over bent tot 30 dagen kosteloos retour sturen. De aanvraag hiervoor doe je via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
Afhaalpunt was verkeerd
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
Verkerde kleur geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde kleur van het artikel hebt ontvangen. Excuses! Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment.
ik vond alles wel goed
Antwoord van lobbes.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel!
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
AF
Andrea F.
Lübeck
29 apr 2024
Versand, Verpackung.
29 apr 2024
Wie ärgerlich, dass Sie mit dem Versand nicht zufrieden sind. Wenn wir sonst noch etwas für Sie tun können, können Sie uns über diesen Link kontaktieren https://www.lobbesspielzeug.de/site/contact.
Pakket niet gekregen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
Slechte bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet blij bent met de bezorging, excuses hiervoor. We horen graag wat we kunnen verbeteren om een betere service te kunnen leveren. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Ik hoop dat je voor de rest wel tevreden bent met je bestelling!
Klanten service
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de klantenservice. Als we je ergens mee kunnen helpen dan kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen