MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

3 dec 2023
Snelle reactie op vragen en bezorging volgens schema
4 dec 2023
Hi Rudie, bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
23 dec 2023
Goede producten en snelle levering. Zeer tevreden.
8 jan 2024
Hallo Sandra, jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
6 dec 2023
Komen afspraak na, korte levertijd, helemaal top!
8 jan 2024
Hi Robin, jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
5 dec 2023
Product zoals omschreven, levering zoals beloofd.
2 dec 2023
Van bestellen tot afkevering alles top verlopen.
4 dec 2023
Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
26 dec 2023
leuke artikelen, goed verpakten op tijdverstuurd
9 jan 2024
Hi Yvonne! Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Groetjes Anne
12 dec 2023
Supersnel mijn levering gehad, erg blij mee.
CO
Corrie O.
Obbicht
3 dec 2023
Veel keuze, goede prijzen en snelle levering
30 dec 2023
Snel en goed geleverd, uitstekende sloffen.
9 jan 2024
Hi Theresia! Bedankt voor je geweldige feedback! Jij bent als de kers op de taart van onze dag! 🍒🍰 Het doet ons ontzettend veel plezier dat je tevreden bent. Als je nog meer 'kersen' op jouw 'taart' wilt, staan we klaar met de toppings! Groetjes Anne
5 dec 2023
mijn zoon is super blij met de magische bol!
8 jan 2024
Hi Jaco, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groeten, Anne
3 dec 2023
Super leuke kadootjes! Ik ben helemaal blij.
16 dec 2023
Goede en snelle levering van de producten.
2 dec 2023
Snel geleverd, prima producten. Heel blij 😊
10 dec 2023
Snel geleverd, goedkoop. Gewoon tevreden.
8 jan 2024
Hi Cramer! Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
5 dec 2023
Zeer goede afhandeling van de bestelling.
8 jan 2024
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
16 dec 2023
Product snel geleverd en ziet er goed uit
8 jan 2024
Hi Leonie, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
7 dec 2023
Precies zoals op de foto, snelle levering
8 jan 2024
Hi Madelon, jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
22 dec 2023
Op tijd geleverd, alles zoals beschreven
7 dec 2023
Prima omschrijving en snelle levering.
8 jan 2024
Beste Jossami, Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
19 dec 2023
Alles correct afgehandeld en geleverd
8 jan 2024
Hallo M. Zijlstra, Jouw review heeft ons team laten stralen als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je mooie woorden. Als je in de toekomst meer 'wow' zoekt, weet dan dat we je altijd graag verrassen! Groetjes Anne