MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

8 dec 2023
Leuke spullen voor redelijke prijs en volgende dag al geleverd. Helemaal top.
8 jan 2024
Hi! Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
Leuke gadgets. Snelle, duidelijke bestelling. Ennn snelle levering. Toppppp
MM
Marion M.
Noord-Scharwoude
17 dec 2023

Leuke webshop

Duidelijke site, snel geleverd, goede opties,van betalen. Leuke artikelen.
8 jan 2024
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
5 dec 2023
Super snelle reactie op vragen en alles wordt meer dan keurig afgehandeld.
7 dec 2023
Top!!! supersnelle levering! donderdag besteld maandag netjes bezorgd.
8 jan 2024
Hi Myriam, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
28 dec 2023
Leuk cadeau voor tijdens de feestdagen voor vrienden of familieleden.
9 jan 2024
Hi Gitte! Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Groetjes Anne
10 dec 2023
Klantvriendelijkheid komt bij dit bedrijf gelijk naar boven drijven
8 jan 2024
Hallo Elton, jouw review bracht een glimlach op ons gezicht die net zo straalt als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden. Als je in de toekomst op zoek bent naar meer 'wauw'-momenten, weet dat we er zijn om je telkens opnieuw te verrassen! Als blijk van dank willen we je graag een kortingscode aanbieden voor je mooie review. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice!
18 dec 2023
Heb op korte tijd gekregen wat ik had besteld en was netjes verpakt
15 dec 2023
Snelle levering. Altijd compleet. Niets stuk. Wat wil je nog meer ?
8 jan 2024
Hi! Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Graag wil ik je bedanken voor deze amazing review. Hiervoor kan je een mailtje sturen naar onze klantenservice! Groetjes Anne

Top!

Leuke, gekke klok. Prima prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd
2 dec 2023
Goed product. Netjes optijd geleverd. Zoontje is er zeer blij mee
4 dec 2023
Hi Julien, wat leuk om te horen dat uw zoontje zo blij is met de Candygrabber. Veel plezier ermee! Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne

Altijd goed!

Altijd wt te vinden ! goede service, leuke hebben dingetjes enz!
8 jan 2024
Hi Koeleveld, jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
20 dec 2023
onduidelijk of het artikel op voorraad was. Maar netjes opgelost
8 jan 2024
Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
5 dec 2023
Grote keuze aan leuke betaalbare cadeautjes. Snelle levering
3 dec 2023
Snelle.levering en alles oke producten kloppen met beloftes
4 dec 2023
Hi! Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
28 dec 2023
Zeer tevreden met deze aankoop! Snelle en nette bezorging.
9 jan 2024
Hi! Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne

contact servicemedewerker super

Weeerom contact met de servicemedewerker(s) fantastisch
19 dec 2023
Snel geleverd en de producten precies zoals aangegeven
8 jan 2024
Hallo Paul! Bedankt voor je geweldige feedback! Jij bent als de kers op de taart van onze dag! 🍒🍰 Het doet ons ontzettend veel plezier dat je tevreden bent. Als je nog meer 'kersen' op jouw 'taart' wilt, staan we klaar met de toppings! Groetjes Anne
14 dec 2023

Aanbevolen.

Aantrekkelijk geprijsd, vlot bezorgd. Kom graag terug.
JM
24 dec 2023
Prima website, aantrekkelijk geprijsd, snel geleverd!
9 jan 2024
Hallo Jeroen! Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 Jij verdient een virtuele high-five! 🙌 We zijn zo blij dat je van onze service genoten hebt. Als je nog meer 'wauw'-momenten wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verbazen! Ik zou je graag willen bedanken met een kortingscode. Hiervoor kan je mailen naar onze klantenservice. Groetjes Anne