MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

520 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.376 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

19 jun 2024
👍
8 jul 2024
Wauw Jerwand, bedankt voor je fantastische review! 🌟 We zijn superblij dat je onze service waardeert. Als je weer een 'wauw'-moment wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verrassen. Groetjes, Anne
25 jun 2024
8 jul 2024
Hoi Fred, wat leuk om jouw review te lezen! 🎉 We werden er helemaal blij van. Kom gerust nog eens terug voor meer shoppingplezier. Tot snel! Groetjes, Anne
25 jun 2024
8 jul 2024
Hallo Leeuwen, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
24 jun 2024
8 jul 2024
Hallo Rob, bedankt voor je geweldige review! 🙌 Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer plezier wilt beleven, staan onze digitale schappen altijd voor je open. Groetjes, Anne
21 jun 2024
8 jul 2024
Hallo Namaskar, bedankt voor je geweldige feedback! 🍒🍰 Het maakt ons echt blij om te horen dat je tevreden bent. Als je nog meer lekkers wilt ontdekken, staan we voor je klaar. Groetjes, Anne
KB
Klaas B.
Elburg
20 jun 2024
8 jul 2024
Hoi, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
17 jun 2024
8 jul 2024
Hoi Kaatje, wat een mooie review! 🕺💃 Je hebt ons team echt blij gemaakt. Als je in de toekomst weer een ‘wow’-ervaring wilt, staan we graag voor je klaar. Groetjes, Anne
13 jun 2024
8 jul 2024
Hoi Dyon, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
13 jun 2024
8 jul 2024
Wauw, bedankt voor je fantastische review! 🌟 We zijn superblij dat je onze service waardeert. Als je weer een 'wauw'-moment wilt beleven, staan we klaar om je opnieuw te verrassen. Groetjes, Anne
6 jun 2024
8 jul 2024
Hoi Rens, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
8 jul 2024
Hoi Sanne, jouw review maakte echt onze dag! 🌞 Dank je wel voor de mooie woorden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Groetjes, Anne
2 jun 2024
5 jun 2024
Jouw review was als een virtueel high-five - hartstikke gaaf! 🙌 Bedankt voor het delen van je ervaring. Bij ons draait alles om blije klanten, dus als je nog meer glimlachen wilt verzamelen, staan onze digitale schappen altijd voor je open! Groetjes Anne
1 jun 2024
30 mei 2024
5 jun 2024
Jouw review was als een confetti-explosie in onze inbox. Geweldig! 🎉 Dank je wel voor het delen van je ervaring. Bij ons is elke dag een feestje, dus voel je vrij om terug te komen en nog meer online shoppingplezier te beleven! Tot gauw, Anne
29 mei 2024
29 mei 2024
28 mei 2024
31 mei 2024
Zeer langzame verzending Na te bestellen voor 12 uur met de belofte vandaag besteld vanavond in huis het pakket pas 3 dagen later ontvangen waardoor het te laat was. Pakketje was een cadeautje en ik kon dus hals over kop een nieuw cadeau kopen!
5 jun 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Graag uw bestelnummer hierbij vermelden. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
4 jun 2024
Slechte kwaliteit en je kan niet met de pakken aan tegen elkaar opbotsen
6 mei 2024
Er was iets verkeerd gegaan met de levering, het pakketje was na 2 dagen nog niet bezorgd. Contact opgenomen en ze hebben het toen zo snel mogelijk nog verstuurd en heb het de dag erna binnengekregen. Goed opgelost
15 mei 2024
Hi Megan, bedankt voor je review. Fijn dat alles, na wat gedoe, toch nog goed is gekomen! Veel plezier met je bestelling en tot ziens op onze webshop!