MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.246 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

14 mrt 2023
XL wijnglas besteld. Beschadigd ontvangen. Via de helpdesk daar een bericht over gestuurd, zoals aangegeven staat op de website. Ze geven aan binnen 24 uur te reageren. Na 5 dagen nog steeds geen reactie helaas. Je kunt ze niet bellen. Nu het product retour gestuurd. Staat ook niet duidelijk waar het naar toe gestuurd moet worden. Verzendkosten zijn voor eigen rekening. Ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg. Op de website staat dat het ongeveer 14 dagen + 30 dagen duurt. Hier bestel ik dus nooit weer iets.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

1 jan 2024
BH
Bart H.
Utrecht, die Niederlande
16 jan 2024

Spijt

Placemats waren zeer dun en veel te glad om te gebruiken. Van het spijkerding waren enkele spijkers krom. Om van je gezicht een afdruk te maken begon op sm te lijken. Het weerglas is sinds de aankoop niet veranderd, terwijl intussen alle weeromstandigheden hebben plaats gevonden.
16 jan 2024
Beste Bart, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
14 jan 2024
Niet te vreden
15 jan 2024
Beste Sammie, hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
22 jan 2024
23 jan 2024
Beste Lindsey, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
28 dec 2023
Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.
9 jan 2024
Hi Kelly! Hartelijk dank voor je review. We streven ernaar om onszelf voortdurend te verbeteren. Als je nog waardevolle tips hebt, zijn we daar zeer benieuwd naar en staan we open voor suggesties! Aarzel niet om ze met ons te delen. Met vriendelijke groeten, Anne
19 dec 2023

Goede ervaring maar geen trackingcode

Was een goede ervaring. Heb alleen geen trackingcode gekregen en kwam naar megagadgets door een andere website die ook iets met "gadgets" was. Te begin vond ik het niet betrouwbaar,aar nu toch wel. De eigenaars weten misschien welke ander website "gadgets" in de naam heeft en deze moeten verwijderen.
8 dec 2023

Betere info verstrekken over de levertijd

Betere info over de levertijd. Klopt niet op de site, in de bestelbevestiging staat geen leverdag en de track en tracecode komt pas nadat het eigenlijk al geleverd had moeten zijn. Je wordt wel uitstekend geholpen via de chat.
8 jan 2024
Beste Jolanda, bedankt voor de feedback! We zijn inderdaad (nog steeds) bezig met de optimalisering van de webshop en de pagina over de levering staat ook op het lijstje. Bedankt! Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen hoor ik het graag! Groetjes Anne
12 dec 2023

Jammer

Besteld en aangevinkt voor volgende dag bezorging, kwam 5 dagen later pas. En als ik niet had gebeld dan zou die niet eens op de post gaan. Jammer. Zulke dingen moeten beter in de gaten gehouden moeten worden.
8 jan 2024
Beste Gunaylin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
30 dec 2023

Een tevreden klant

Drie producten besteld en keurig op tijd gekregen. Netjes verpakt ook. De behendigheidsspelletjes en de puzzel zien er goed uit. Ik zou deze webwinkel zeker aanraden bij vrienden. Ga zo door! Groet, Liesbeth
9 jan 2024
Hi! Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
15 dec 2023

Communicatie

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, is er nul communicatie geweest over wanneer mijn pakketje verstuurd zou worden, wanneer ik het kon verwachten en waar het geleverd is toen ik niet thuis was.
8 jan 2024
Beste Dianzen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, en we waarderen eerlijke feedback. Het spijt ons te horen dat je niet helemaal tevreden bent. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Zou je alsjeblieft contact willen opnemen met onze klantenservice via klantenservice@megagadgets.nl? We willen graag meer details horen en je helpen om eventuele zorgen op te lossen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan klaar om het goed te maken. Dank je wel voor je begrip en de kans om het beter te doen. Met vriendelijke groeten, Anne
2 dec 2023
Nadat het pakje niet was bezorgd terwijl de pakketdienst zei dat het wel bezorgd was, stuurde Rachel gelijk een nieuwe op. Zo ga je met problemen om. Gelijk oplossen! Rachel veel dank!!
4 dec 2023
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze oplossingen! Bedankt voor je review en veel plezier met het artikel. Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne & Rachel
31 dec 2023

Waar ik het voor gebruik.

Leuke , grappige, soms handige, hebbedingetjes. Leuk om weg te geven in goodiebags. Of als je een handige vriend hebt en geen idee hebt wat te kopen. Even kijken voor inspiratie.
9 jan 2024
Hi Jessica! Jouw review heeft ons team laten stralen als een discobal op een feest! 🕺💃 Hartelijk dank voor je mooie woorden. Als je in de toekomst meer 'wow' zoekt, weet dan dat we je altijd graag verrassen! Groetjes Anne
12 dec 2023
Uit eindelijk is alles netjes geleverd helaas dat Dpd in eerst instantie allemaal verkeerde afleveradres door gaf kwam het pakketje wel op het goede leveradres.
26 dec 2023
Mooi product, netjes ingepakt, levertijd fantastisch. Op tijd voor kerstcadeau en ontvanger heel erg blij mee,👌
9 jan 2024
Hi Mari! Jouw review is als een zonnestraal op een regenachtige dag - het maakt alles meteen een stuk beter! 🌞 Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring. Als we nog meer glimlachen op je gezicht kunnen toveren, laat het ons dan zeker weten! Groetjes Anne
4 dec 2023
Heb voor de eerste keer besteld, ging uitstekend snel en zeer tevreden met mijn bestelling
4 dec 2023
Hi Asha, fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
HW
Henk W.
Alkmaar
20 dec 2023
Het was een goede ervahring alles klopte mijn Vrouw was erg blij met haar gouden Roos
4 dec 2023
Precies zoals ik had verwacht! Goede prijs-kwaliteit verhouding, ben er erg blij mee!
4 dec 2023
Hi Mirte, fijn om te horen dat alles goed verlopen is! Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
6 dec 2023
Prima snelle levering. Bezorgd via truckers en dat verliep beter dan dhl of postnl
8 jan 2024
Hoi Roeline, Jouw review is als een superkracht voor ons! 🚀 Bedankt voor het delen van je ervaring, het helpt ons enorm. Als je nog meer online avonturen wilt beleven, staan we altijd voor je klaar. Groetjes Anne
2 dec 2023

Snelle levering, goed verpakt en goede prijs in vergelijking met andere winkels
18 dec 2023
Prettige klantenservice, snelle en correcte afhandeling na een "breukproduct".