westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

6 jul 2023