Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

20 aug. 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
JT
Jasper T.
Oisterwijk
4 jun. 2023

Prima 👍

Het horloge was prima en snel verstuurd. Maar GLS is een waardeloze verzenddienst en zeer slechte keuze van excluso.
19 jun. 2023
Sluiting horloogebandje zat los, viel er meteen af en kon ik niet zelf vastzetten.