Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters