Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

77 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

30 jan. 2022
Ik was erg gehecht aan mijn Mondaine horloge en had hem jarenlang met plezier gedragen. Helaas bleek hij na onderzoek niet meer te repareren. Gelukkig was via Excluso hetzelfde model nog verkrijgbaar. Op woensdag besteld en op donderdag door een vriendelijke bezorger afgeleverd. Hartelijk dank.
9 dec. 2021
Zeer positief! Website en bijbehorende afspraken zijn goed, Excluso beloofd wat ze zeggen. Mijn 2 horloges kwamen uiteindelijk wel 2x uitgesteld 2 dagen later dan verwacht, echter had dit te maken met de extreme drukte bij PostNL. Producten in goede orde ontvangen door degelijke verpakking!
23 dec. 2021
Heel erg goed want supersnelle levering in dat in deze drukke kersttijd! Toen het wat fout liep met de levering (zeker niet de schuld van Excluso maar van de chauffeur van de pakketdienst), heeft Excluso er alles aan gedaan om zo snel mogelijk alsnog te leveren.
21 jan. 2022
Na betaling, kreeg ik gelijk een email. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en waar pakketje is. 5 minuten van te voren krijg je een SMS bericht dat jouw pakketje afgeleverd wordt. Ik zou iedereen aanraden aanraden om hier online wat te beste bestellen
25 mrt. 2022
Mooie, duidelijke website en snelle levering. De oorbellen die ik besteld had waren precies zoals ik had verwacht en van hoge kwaliteit. Verder had ik voorafgaand aan mijn bestelling een vraag, die heel snel beantwoord werd via de klantenservice.
24 feb. 2022
ten eerste een hele mooie website, en bij aankoop van een product bij Excluso en de levering en levertijd prima. En de telefonische afhandelen van een klein probleem is echt perfect, en met name Sandra blijven jullie dat aub doen, en tot horens
9 dec. 2021
Mooie en duidelijke website helpt bij het maken van een goede keuze. En als het bij de levering door omstandigheden even tegen zit wordt je telefonisch persoonlijk op de hoogte gebracht en ongemak tot een minimum beperkt, een prima service.
6 nov. 2021
Op de site werd laagste prijs garantie beloofd en ik zag mijn horloge elders inderdaad goedkoper. Het prijsverschil werd keurig verrekend. Had nog wat vragen per mail en die werden snel en duidelijk beantwoord. Snelle levering ook.
28 dec. 2021
Waren problemen met de levering. Had uiteindelijk wel met PostNL te maken, verder erg blij met mijn bestelling en goed aangekomen. Gebeld met jullie, en een erg vriendelijke dame aan de lijn gekregen. Goede service.
21 dec. 2021
Zeer goede ervaring met Excluso! Ik had wat onderzoek gedaan en jullie zijn echt de goedkoopste. Levering was ook heel prettig en snel. Ik kijk niet meer verder omdat ik bij excluso zonder zorgen kan shoppen! 👍
20 dec. 2021
19 dec. 2021
4 mrt. 2022
Vlotte levering van het product. Goed stevig verpakt. product zoals omschreven op de website. Retourmogelijkheid indien niet naar wens zou zijn of bij verkeerde inschatting van de bestelling omruilen mogelijk.
13 mrt. 2022
Ik had per mail een vraag over de lengte van een horlogeband die ik wilde bestellen. Kreeg heel snel een vriendelijke reactie terug met daarin alle info en direct een advies over wat ik zou kunnen doen.
4 feb. 2022
Prachtig Danish Design horloge voor mijn vriendin gekocht. Werd exact op tijd, met een marge van een half uur, bezorgd. Keurig verpakt, in een mooie bewaardoos. Dat allemaal binnen 24 uur na bestelling.
20 dec. 2021
De zending van het pakket is uitmuntend gelopen. binnen24 uur heb ik mijn pakket ontvangen . Je wordt niet als nummer behandeld dat vond ik Heel speciaal . . Goed op de hoogte gehouden waar bezorger is.
10 dec. 2021
Een mooi horloge aangeschaft van het merk ferrari.. toppertje staat prachtig en ben er enorm trots op. Goede website, ruime keuze en snelle levering van a tot z goed gegaan en draag hem met trots
18 dec. 2021
Tijdens het betalen was er ineens een prijsverhoging Ik heb hier melding van gemaakt en een paar dagen later stond het teveel betaalde geld weer op mijn rekening Zeer snelle verzending !!!!!!
29 jan. 2022
Er was een verkeerd e-mailadres voor ingevuld waardoor ik de bestelinformatie niet ontving. Dit is na een mail van mij direct opgestuurd. Inc. Track and trace kode. Horloge is snel geleverd.
12 nov. 2021
Voor de 1x hier besteld en ben zeer te spreken over de snelle service. Mijn bestelling werd een dag eerder geleverd dan verwacht. Over de prijs kwaliteit verhouding ben ik zeer tevreden.