Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023

Beoordelingen voor Excluso.nl

249 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

9 jan. 2023
4 jan. 2023
3 jan. 2023
17 jan. 2023
De bezorging van snel en goed, helaas moest ik het product retouren. Ik was me niet bewust dat ik dan zelf de retour kosten moest betalen, dit had wel ergens duidelijk kunnen worden aangegeven.
17 dec. 2022
Prima service van Excluso. Groot en overzichtelijk assortiment in de webshop wat zeker aantrekkelijk is voor een volgende aankoop. De aankoop is gratis verzekerd tijdens vervoer wat uitzonderlijk is en je wordt via mail regelmatig op de hoogte gehouden. De service is uitermate goed.
15 dec. 2022

Wist welk horloge ik wilde. Mijn Casio horloge was hier vriendelijk geprijsd. Gekocht en dezelfde dag verzonden met Track & Trace. Goed ingepakt (zonder beschadigingen) mijn pakketje ontvangen.
5 dec. 2022
Totaal geen klachten. Alles ging goed en was duidelijk zichtbaar hoe de levering verliep. Pakje opgehaald bij de buren . Was duidelijk en perfect. Niks dan lof
19 dec. 2022
Na telefonisch contact wanneer mijn pakje bezorgd zou worden, is het diezelfde dag nog geleverd terwijl het dagen bij GLS lag. Snel en vriendelijk geholpen.
13 dec. 2022
Zeer vriendelijk en persoonlijk contact toen een bestelling niet in 1 x kon worden geleverd. Samen op zoek naar een gepaste oplossing.