Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
Excluso.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Excluso.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor Excluso.nl

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Ik werd netjes te woord gestaan door Hanneke Gooijer en mijn horloge werd keurig op maat gemaakt door excluso. 1 dingetje vond ik wel jammer dat ik bij mijn bestelling van de Casio ECB-900DB-1BER geen Nederlandse handleiding kon krijgen, echter is dit excluso niet te verwijten maar eerder Casio Benelux. Kort om vind ik Excluso een prima bedrijf en zal ik deze zeker aanraden om daar een horloge te kopen. Gr, A.de Koster

23 mei 2022
Nou heb op 18 Juni horloge seiko automatic terug gestuurd en meeteen een nieuwe besteld. Maar van het eerste horloge nog geen geld terug plus 7.25 euro voor het opsturen. Had het inmiddels wel terug verwacht.

Beoordelingen voor Excluso.nl

8 jun. 2022
26 jun. 2022
Je wilt niet weten toen ik mijn cadeau voor mijn moeder in ontvangst nam Het zag er niet uit
1 nov. 2021
Na ontvangst van mijn prachtige horloge kwam ik erachter dat elders hetzelfde exemplaar goedkoper werd aangeboden. Jullie omschrijven keurig netjes dat jullie laagste prijsgarantie bieden, dus gebeld en kreeg een hele aardige dame aan de telefoon. Ze heeft vervolgens keurig de toezegging gedaan dat het teveel berekende bedrag zou worden gecrediteerd, en ja hoor binnen drioe dagen werd het bedrag bijgeschreven op mijn account. Dus ik kan niet anders verwoorden top hoe jullie dit als Exluso hebben afgehandeld, dit verdient met recht een dik complimenten ik verwoord dit in een zeer positieve review. En als klap op de vuurpijl ook nog eens de kans om mijn aankoopbedrag terug te winnen dat het verhaal nog mooier maken. Met vriendelijke exclusoviteit groet, Henk van 't Hoog
7 mrt. 2022
Mijn ervaring is prime op 1 dingetje na. Daar kan misschien iets aan worden gedaan. De service is zonder meer erg goed, het artikel, de Seiko Kinetic, is schitterend, de gebruiksaanwijzing duidelijk. Kortom...daar heb ik geen minpuntje voor, alleen maar pluspunten. Het minpuntje betreft de bezorging, die overigens goed was qua aflevering, maar het bezorgen savonds is voor mij persoonlijk een minnetje. Ik ben gaan kijken op een pagina op Faceboek over Instabox en dat loog er niet om, de ene na de andere klacht over dat bezorgbedrijf. Ik denk dat het voor iedereen fijner is wanneer er overdag bezorgd kan worden door een Post NL of DPD of zo, Instabox is in elk geval voor mij totaal onbekend. Misschien een idee om gewoon via Post NL te verzenden?
27 nov. 2021
Voortreffelijk. De beste klantenservice die ik ooit heb gehad. Het eerste horloge (voor de verjaardag van mijn zoon) werd via DHL opgestuurd, maar bleef daar in het proces 'hangen'. De volgende dag contact opgenomen met Excluso en er werd besloten een tweede horloge op te sturen, ook via DHL. Daarvan staat de status nog steeds op "Afgehaald bij DHL Servicepoint door de bezorger". Geen beweging. Weer contact opgenomen met Excluso. Mike besloot om een derde (!!) horloge op te sturen via Redjepakketje. Deze werd de volgende avond keurig bezorgd. Mike en Hanneke zijn geweldig. Welk horloge ik ook tegenkom, wanneer deze via Excluso wordt verkocht zal ik altijd bij Excluso bestellen!
9 jan. 2022
Telefonisch contact gezocht n.a.v. de aankoop van een Edox horloge. Vriendelijke te woord gestaan door Hanneke Gooijer. Omdat het horloge elders goedkoper werd aangeboden en aan de voorwaarden van Excluso, "goedkoopste prijsgarantie" werd voldaan kreeg ik een mail van Hanneke waarin een kortingscode werd aangeboden voor het verschil in prijs. De kortingscode heb ik bij mijn aankoop verzilverd. Binnen 24 uur had ik het horloge keurig verpakt in huis. Het contact, de vlotte manier van doen, de correcte benadering en de snelheid waarmee alles plaatsvond verdient echt een compliment. Fantastisch oftewel op z'n Italiaans Fantastico Excluso!
18 feb. 2022
Ik was op zoek naar een klassieke polshorloge en heb talloze sites via internet opgezocht. De meeste bevielen me niet toen ik toevallig op jullie site terecht kwam en ik daar het model Seiko SUR 307P1 dat me enorm aansprak, eenvoudig en mooi van uitzicht. Deze elementen samen hebben me nooit laten twijfelen ik moest er één kopen. Een kleine minpuntje die ik te laat ontdekte is dat hij nog steeds gevoed wordt door een batterij, ik heb verschillende automatische Seiko’s gehad en dat was gemakkelijk want je bent op reis en plots staat je horloge stil platte Batterij. Anders een mooi stuk ben er fier op.
24 dec. 2021
Op de site een mooi horloge gezien, ook nog een Seiko waar ik fan van ben. Er stond bij : nog één op voorraad. Meestal komt er dan een aversie naar boven zo van, weer zo'n site die zich schuldig maakt aan oneerlijk pushen. Maar het horloge was zo mooi, dus toch meteen besteld. Na afronden van de transactie meteen gekeken op de site of er nog steeds één zo'n horloge op voorraad was. Dit bleek niet het geval! Helemaal super, geeft een gevoel van kwaliteit en zorgvuldigheid.
21 feb. 2022
ik kan alleen maar zeggen dat de bestelling perfect is uitgevoerd! Perfect vanaf bestelling tot daadwerkelijke levering; bestellen ging eenvoudig, ik werd gedurende het traject perfect opo de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in het afleverproces, ik kreeg tussendoor een update, een half uur van te voren nog een melding dat ze er aan kwamen en dat was dan ook zo! Perfect op tijd (binnen 24 uur afgeleverd na bestelling) dus echt TOP! Hulde!
5 nov. 2021
Goede website met duidelijke informatie. Meer productfoto’s zouden welkom zijn, maar die kon ik elders online vinden. Helaas was de email met track&trace in mijn SPAM terecht gekomen. Vreemd......terwijl alle andere e-mails gewoon in mijn inbox zaten. Ik had mijn voorkeur aangegeven op welke dag ik geleverd wilde hebben. Heerlijk als dat ook lukt! Kortom; no nonsense bij het bestellen en zeer tevreden met mijn nieuwe Seiko Solar!
18 jan. 2022
Mooie overzichtelijke site, eenvoudig betalen, Mijn ervaring met Excluso is positief mijn pakketje was goed verpakt. Ik raad Excluso zeker aan bij familie en kennissen wat ik niet kan zeggen van Post nl, ik zou mijn pakket moet ondertekenen voor ontvangst, wat normaal is voor een pakket van grotere waarde. De bezorger van post nl liet het pakket na aangebeld te hebben onbeheerd achter in de inkomhal van mijn appartementsblok
20 nov. 2021
Zo online een prijzige horloge kopen vond ik best wel een dingetje. Maar goede reviews gelezen over Excluso. Ik kende Excluso nog niet. Toch de gok gewaagd..horloge kwam snel en keurig verpakt thuis. Zat ook nog in mooie kadoverpakking, inclusief tooltje om band op maat te maken.Horloge zag er in het echt ook zo uit als op de site. Kortom ... zeer tevreden en onze 18-jarige zoon loopt te shinnen met z'n mooie klokje.
20 jan. 2022
Positief. Mijn pakketje werd via Red Je Pakketje bezorgd. De bezorging was een ellende maar Exluso heeft dit erg klantvriendelijk opgelost door mij een nieuw item op te sturen. Op die manier namen ze mijn zorgen uit handen. Kort daarna was het pakketje terecht dus het bleek niet nodig te zijn maar de wijze waarop hiermee om werd gegaan vond ik erg prettig.
28 nov. 2021
Ik kende het bedrijf niet waar door ik bij het begin erg twijfelde maar ja de preizen van het product wat ik bestelde was hier zo laag dat ik toch online meer informatie ging opzoeken over of het te vertrouwen was. Online stonden veel goedwn recensies waardoor ik het toch probeerdere. Toch blij dat ik het gedaan had want snelle levering en lage preizen en werd ook goed op de hoogte gehouden
20 jan. 2022
23 okt. 2021
Excluso heeft een ruime keuze merkhorloges. Bestellen en betalen is simpel en veilig. De bestelling wordt aangetekend verzonden en supersnel geleverd. De levering wordt op een half uur nauwkeurig voorspeld. Ik ontving het bestelde horloge in een mooie verpakking. Kortom, ik heb een uitstekende ervaring met Excluso en kan Excluso iedereen aanbevelen.
7 feb. 2022
J'ai fait un achat durant le weekend, mais il y a eu un problème lors du paiement. Le lundi, les prix ont changés, mes Excluso a directement fait le nécessaire pour que ma commande soit prise en compte avec les tarifs préférentiels en cours le weekend. Flexibles, rapides, efficaces... sans parler du délai de livraison quasi inexistant.
7 jan. 2022
Snel service, via **red je pakketje**, je kunt het goed volgen Toppie👍 emailtje gestuurd en ook gauw beantwoord. S'avonds levering was een uitstekend idee voor velen, want iedereen oftewel bijna iedereen zijn wel thuis tot 22.30 uur. Vandaag besteld morgen in huis, SUPER, en zo hoort het ook! Een tevreden klant erbij👍
9 nov. 2021
Betrouwbaar!!! Snelle levering. Voor 10u besteld, zelfde dag in huis gekregen. Goed bereikbaar, ik had een vraag. Klanterservice is vriendelijk, zij kon mijn vraag niet beantwoorden. Binnen een korte tijd werd ik terug gebeld door de juiste afdeling. Nogmaals klantvriendelijk bedrijf. Zeker aan te bevelen.
18 nov. 2021
Excluso bied mooie producten met fijne prijzen aan. Garantie periode en voorwaarden zijn fijn voor de consumemt. Levering ging snel [ vrijdag avond besteld en maandag avond in huis ]. Bezorgservice ook extreem goed kon op een half uur nauwkeurig in de gaten houden wanneer ze het kwamen afleveren.