Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.392 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

16 jan 2024
Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Eugenie v.
Zoetermeer
30 apr 2024

Perfecte service

Super ervaring. Ik wilde een specifiek horloge met een specifiek bandje en die kon ik niet vinden op hun website. Aan de telefoon trof ik een medewerkster die net die extra service gaf die ik nodig had. Gevolg: ik heb het horloge gekocht en ben er enorm blij mee!
21 mei 2024
Snelle levering. Ik werd van tevoren nog even gebeld. Het door mij bestelde inkort setje was niet nodig. Er wordt een creditnota gemaakt. Attent!
2 mei 2024
Aangename + snelle communicatie / goed verpakt. Direct op mijn maat besteld en gekregen.
10 mei 2024

Uitstekende ervaring

Gewoon doen wat je zegt en dat deed Excluso. Keurig op tijd afgeleverd. Super
18 mei 2024
Prachtige hanger die heel mooi blijft. Snelle verzending en mooi verpakt
Goede ervaring. Goede prijs/kwaliteit verhouding
14 mei 2024
Wordt netjes afgeleverd, contact gaat ook prima.
9 mei 2024
Snel verstuurd en mooi ingepakt.
28 apr 2024

Casio Origin

Top horloge snelle levering.
22 mei 2024
Alles TOP