Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.394 beoordelingen in totaal

27 jun 2024
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

GS
Ger S.
Muiderberg
20 jun 2024
Goeie service en lekkere snelle levering. En heel veel keuze uit mooie horloge's !
27 mei 2024
Duidelijke correcte website. Correcte en vlotte levering. Zeer goed verpakt.
27 mei 2024
Sterke customer service, heldere communicatie en goede statusupdates.
JD
J. d.
Schiedam
18 jun 2024
Goede en snelle service. Persoonlijk berichtje bij de bestelling!
14 jun 2024
Precies geleverd wat ik heb besteld en zeer snel...gewoon top..
28 mei 2024
Eugenie v.
Zoetermeer
30 apr 2024

Perfecte service

Super ervaring. Ik wilde een specifiek horloge met een specifiek bandje en die kon ik niet vinden op hun website. Aan de telefoon trof ik een medewerkster die net die extra service gaf die ik nodig had. Gevolg: ik heb het horloge gekocht en ben er enorm blij mee!
21 mei 2024
Snelle levering. Ik werd van tevoren nog even gebeld. Het door mij bestelde inkort setje was niet nodig. Er wordt een creditnota gemaakt. Attent!