FixPart.nlBeoordelingen

Rens Rovers, Rik van der Heijden

Beoordelingen voor FixPart.nl

4.70/5.00

4.368 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over FixPart.nl

Het is super fijn dat je onderdelen van heel veel apparaten enz. heel makkelijk kan bestellen daardoor gaan bijvoorbeeld vaatwassers en koelkasten veel langer mee.
Geen goede communicatie, product is wel geleverd maar past helaas niet, kan gebeuren. Retour formulier aangevraagd via de site,wel een bevestiging maar daarna geen reactie. Wel een mail van de klanten service met de vraag waarom het product niet past. Heel simpel, de lade klemt. We gaan op zoek naar wat anders. Helaas niets meer vernomen.
Antwoord van FixPart.nl
Beste P. Steen, dat is erg vervelend om te horen. We hebben je zojuist de retourinstructies gestuurd. Michèle, Klantenservice FixPart
Alles ging volgens afspraak perfect.
super snelle service en verzending. Top geregeld!
goede service
Goed product, uitstekende kwaliteit
Bezorger heeft het achter de kliko gelegd en zelf getekend
Levering, product en service waren zeer goed.
Snelle levering. Hetgeen ik besteld had klopte precies.
Nette snelle verwerking
Snel en gemakkelijk Meteen antwoord op mijn vraag Top geregeld
Safely packaged, next day delivery. My smeg oven smiles with joy again... now, what else can I fix?
Goede service vandaag besteld volgende dag thuis zo zie ik het graag ik geef jullie een dikke 8
spullen waren er heel snel en de goede ook! Complimenten en op naar een volgende keer.
Artikel was netjes verpakt, goed verzorgd, snelle service. Ik kan weer koffie zetten!
Supersnelle levering van het juiste artikel tegen de juiste prijs. Prima winkel
Wasmachinerubber besteld. Voor het eerst bij Fixpart.nl. Het past perfect en werd snel geleverd. Helemaal top!
Laserunit van een CDspeler besteld, snelle levering. Helaas gebruikte en defecte unit ontvangen, RMA aangevraagd, waarop mail gekregen om foto's te sturen. Na deze gestuurd te hebben nooit meer wat gehoord. Jammer
Antwoord van FixPart.nl
Beste Tom, dat is vervelend om te horen. We zijn nog in gesprek met onze leverancier en hopen zo spoedig mogelijk met een reactie te komen. Michèle, Klantenservice FixPart
Prima levering en artikel werkt uiteraard naar behoren. Verpakking een beetje extreem: onderdeel in een zakje, die in een bubbelfolieenvelop zat, die in een doos met opvolmateriaal zat.
Goede duidelijke website en een goede service. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het product werd verstuurd en kon het product gratis verzekeren. Het is ook erg snel bij mij thuis aangekomen. Kortom ben ik zeer tevreden met Fixpart!