johnbeerens.com

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

1 aug 2023
Super duidelijk informatie over alle producten duidelijk website en super snelle bezorgingen elke x... Mooi stevig ingepakt altijd goeie kwaliteiten allemaal top service bedankt iedereen
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring, dit vinden wij super leuk om terug te lezen! Tot snel bij ons op de webshop!
LF
L F.
Utrecht
31 mei 2023
Diep assortiment, betaalbaar, en mijn bestelling werd de volgende dag bezorgd. Ik bestel al jaren via de webshop Johnbeerens.com, het is zeer gemakkelijk om te vinden wat ik nodig heb.
14 sep 2023
Goede en snelle levering. Als je vaak een bestelling doet zou het heel leuk zijn om dat eens te waarderen met een extraatje in de vorm van een gratis product. En dan geen monstertje.
26 jun 2023
Veel goede merken, vlotte levering. De manier van verpakken zie ik graag anders. Ik bestel altijd paar tubes en ontvang deze dan in een grote doos met veel plastic opgevuld.
18 jul 2023
Hi Bianca, Bedankt voor je review! Wij zullen het met ons meenemen om te kijken waarin we ons inpak proces kunnen verbeteren.
DV
Diana v.
Dalfsen
2 jul 2023

Gewoon goed!

Bestel wel vaker wat bij John Beerens, geregeld hebben ze leuke aanbiedingen met bijvoorbeeld Olaplex. In de avond besteld, is altijd de volgende dag in huis. Dik tevreden!
4 jul 2023
Hi Diana, Bedankt voor je positieve review! Wij zien je graag terug bij ons op de webshop!
26 jun 2023
Ik had niet ingevoerd dat het ergens anders moest opgehaald worden daarom 4 dagen zonder haarlak gezeten het is wat met die postbezorgers Verder altijd goed gegaan👍🏼
28 jun 2023
Hi Syl, Wat vervelend om te horen dat de bezorging niet is gelopen als verwacht! Wij gaan ervanuit dat dit in de toekomst niet meer zla gebeuren!
25 sep 2023

Klantvriendelijk!

Snelle levering, keurig ingepakt, er ging iets mis bij de bestelling door een foutje op de website en dat is echt heel goed en professioneel opgelost. Goede service!
18 okt 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
18 aug 2023
De webshop is prima. Alleen de bezorging van dhl niet betrouwbaar. Pakket niet op het juiste adres geleverd, terwijl ik wel thuis was. Helaas komt dit te vaak voor.
5 sep 2023
Hi Patricia, Bedankt voor het delen van je ervaring! Wat vervelend om te horen dat is uiteraard niet wat je verwacht van een bezorger. Weet dat als deze klachten gemeld worden wij deze ten alle tijden doorzetten!
31 aug 2023
Snelle bezorging Eerst had ik olaplex en dat vond ik goed Nu biosilk en dat vind ik ook goed ,als deze op is neem ik weer iets anders voor mijn63jarige ¨pruik´
18 mei 2023
Makkelijk besteld en bij de producten staat een duidelijke beschrijving. Ik gebruik haarproducten zonder sulfaten en siliconen, dat is heel gemakkelijk te vinden
23 mei 2023
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen we zien je graag terug op de webshop! Groetjes, Beautycare
21 jun 2023
Betrouwbare webshop! Snelle levering goede prijzen, ik heb er al een paar keer besteld en elke keer is de bestelling netjes verpakt en komt in goede staat aan.
22 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent!
21 nov 2023
De bezorging ging heel snel. Persoonlijk zou ik graag nog meer uitleg willen bij de inhoud van de doos. Over de producten zelf, vooral de gratis producten.
21 jun 2023

Snelle en prettige service!

Het product was ontzettend snel in huis, werkte super, en ik werd per mail keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Helemaal top!
22 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent! Veel plezier met je bestelling gewenst.

Snelle service

Gebruik het product al jaren. Dit keer kwam John Beerens als de goedkoopste te voorschijn. En de volgende dag al bezorgd, dat is nog eens snelle service.
23 mei 2023
Hi, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze webshop! Hopelijk tot een volgende keer! :) Liefs Beautycare.
5 jun 2023
Snelle levering, in de shop staat een goede uitleg bij de producten dat is erg prettig. Pakkwt is altijd keurig verzorgd en snel geleverd. Ga zo door.
5 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat fijn dat alles goed is verlopen! :)
Ik gebruik altijd de biosilk zijdeolie. Die is best duur, maar door de korting via deze site betaalbaar. Zeer snelle levering en n gratis kadootje.
15 aug 2023
Gewoon altijd super verzorgde en nette geleverde pakketjes,dat onderscheid zich zeker van sommige andere webwinkels! Ik blijf hier zeker bestellen!
9 jul 2023

De producten en de snelle service is super

De producten en de snelle service is top en als er iets mis is wordt je door de klantenservice perfect geholpen. Dus voor mij is John Beerens super!
18 jul 2023
Hi Ingrid, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen, wij wensen je veel plezier met de producten!
21 jul 2023

Geweldige service

De service van jullie onwijs fijn. Mijn bestelling was niet heel aangekomen. Met 1 belletje was t gelijk geregeld en de volgende dag al in huis 👍🏼
BV
Bert v.
Waalre
Snelle levering en nette prijs voor de Wella Eimi grip cream super fijn spul .had voorheen Keune paste maar die kan echt niet tippen aan Wella.