bodylab.nl

744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.639 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

Beste smaken die niet misselijkmakend zijn zoals veel anderen, en verder nooit problemen gehad
22 mei 2023
Alles is goed gegaan snel ontvangen goede prijs kwaliteit ook goed spieren beginnen te komen 😏
14 mei 2023
product en prijs is goed alleen verzenden duurde wat langer dan bij gemiddelde normale bedrijf
PJ
Peter j.
antwerpen
18 nov 2023
Heel goede producten ( eigen merk ) en zeer goede kwaliteit En hoge korting vaak !!, Top !!
28 apr 2023
De dosering eiwitten is niet zo hoog in hun Whey en de smaken kunnen ook een stuk steviger.
QR
Quinten R.
Rotterdam

Helemaal prima

Naar verwachting, product en bezorging zoals vermeld op de website. Niets op aan te merken
14 jun 2023
Goed , Mischien leuke extratjes geve boven een bepaald bedrag, Shakebaker, samples .
11 sep 2023
Fijne overzichtelijk site en snelle levering De (kortingen) mogen wel wat hoger zijn.
28 sep 2023

Goede prijs kwaliteit

Iets langer wachten op de producten maar kwaliteit is goed. Gewoon op tijd bestellen
11 nov 2023
Bestellen simpel makkelijk bezorging duurt mega lang meer dan een week op gewacht
R.
Reina ..
Nederland
29 jul 2023

Duidelijke site, leuke acties, veel keuzes

Zelf fout in bestellen gemaakt, geen probleem. Wordt netjes opgelost bij Bodylab.
23 sep 2023
goede prijs, kwaliteit alleen jammer dat de acties in Duitsland vaak beter zijn.
Een potje Glucosamine was open en alle tabletten lagen verspreid in de doos.
13 mei 2023
Een week voor de bestelling geleverd werd is best lang…. Dit kan veel beter
JD
Johan D.
Velserbroek
Compleet assistent en prima producten levering kan wat mij betreft sneller
Merci pour votre travail. Excellent service. Mes recommandations à tous !
RS
Ronnie S.
Spijkenisse
1 okt 2023
Het gaat mij vooral om de prijs/kwaliteit verhouding. Die is altijd goed
28 aug 2023
Goede prijs kwaliteit verhouding. Wellicht het aantal mails verminderen.
HO
H O.
Zoetermeer
14 jul 2023
Goede producten en indien mogelijk werken aan een snellere levering.
3 okt 2023
Overzichtelijke site, af en toe leuke acties en snelle afhandeling.