bodylab.nl

743 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.666 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

9 mei 2023
19 mei 2023

Je hoeft niet voor je bestelling gaan afwachten want je gaat het niet krijgen

4 jun 2023
Heb ruim 14 dagen geleden iets besteld en nog steeds niet geleverd. Gemaild en krijg dan dagen later bericht dat door zieke medewerkers nog niet verzonden is. Probeer nu de bestelling te cancelen.
Reageren niet op email nadat ik een verpakking heb gekregen die bij ontvangst open bleek te zijn waardoor het product niet te gebruiken is
1 jul 2023

Slechtste ervaring supplementen shop ooit

Alles was open gebroken in de doos en ben nu al 2 dagen aan het mailen en nog geen stap verder. Bestel hier nooit meer.
Had een bestelling geplaatst en na 8 dagen stond het nog steeds “in behandeling”. Heb hieromtrent gemaild en vernomen dat het gratis product (door grote bestelling) uitgeput was en daardoor mijn bestelling nog niet verzonden was. Heb hierop dan reactie gegeven dat het erg is dat ik eerst dien te mailen vooraleer men mij hiervan op de hoogte brengt. Heb dan bestelling laten doorgaan maar zonder het gratis product. Hiervoor kreeg ik in eerste instantie geen compensatie, maar kreeg dan na te mailen een code voor 10 euro op volgende bestelling… vind dit wat pover daar er met de kortingen van de website altijd meer dan 10 euro korting is… Had eerder een gratis product of vervangend product verwacht nij mijn bestelling. Na laatste mail ook geen reactie meer gekregen.
19 mei 2023

Er valt veel te verbeteren

Hoi Rond 18 april en daarna heb ik jullie gebeld maar er werd nooit opgenomen. 18 april heb ik ook een uitgebreide mail gestuurd naar info@bodylab.nl met vragen over enkele fat burners waarvoor ik ook belde, tot nu toe is daar nog niet op gereageerd totaal geen klant service dus. Toch heb ik twee producten besteld om dat de website en de producten er veel belovend uit zien. De bestelling zou er binnen 3 tot 5 dagen zijn, ik had maandag besteld zaterdag was het er een dag te laat dus. Normaal maak ik daar geen probleem van, maar dat er nooit geen telefoon werd opgepakt of de mail beantwoord werd vind ik zeer triest. Dat kan dus echt wel beter, succes. gr Frans

Zeer slechte communicatie en service.

Zeer slechte communicatie en service. Ik maak een bestelling. Een week lang geen mail of bericht. Ik kijk even op hun portaal en zie dan dat mijn bestelling geannuleerd is. Geen woord hierover ontvangen via mail. Ik stuur een bericht hierover en dan krijg ik te horen dat ze geen betaling hebben ontvangen. Ik stuur meteen paypal betalingsbewijs door waarna het terug stil wordt. Opeens krijg ik via mail een trackingcode en zie ik dat de bestelling onderweg is. In totaal 2 weken geduurd voor ik iets had ipv. De beloofde 2 dagen. Mijden is de boodschap! Voldoende alternatieven die zich wel aan hun woord houden en de dag erna leveren.
Antwoord van bodylab.nl
Beste klant, We willen u oprecht onze excuses aanbieden voor de vertraging van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op uw bestelling frustrerend kan zijn en we betreuren ten zeerste de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. De vertraging werd veroorzaakt door een onverwacht hoge vraag naar onze producten en problemen met onze transportdiensten. Ondanks onze inspanningen om de situatie aan te pakken, hebben we helaas niet de gebruikelijke efficiëntie bereikt bij het verwerken en bezorgen van uw bestelling. Wees ervan verzekerd dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. We hebben extra maatregelen genomen om knelpunten te minimaliseren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen tijdig worden verwerkt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Aarzel niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of ondersteuning nodig heeft. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat we hard werken om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden.
13 jul 2023
Ik had weer gezijk met dhl. Wat een kut bedrijf is Dat. 1 x was het niet geleverd. Was ik voor 850 euro voedingssuplementen kwijt. Het kostte mij toen veel moeite om het opnieuw van jullie vergoed te krijgen. Dit keer stuurde dhl me 4 x naar het verkeerde afhaalpunt. Want prijs kwalitatief had ik jullie best 4 Sterren willen geven. Alleen de service van dhl wordt ook met jullie beleving geassocieerd
23 jun 2023
geen communicatie, spullen zijn niet geleverd. Zijn retour gegaan nog voordat ze afgeleverd zouden worden
SS
sylvie s.
Hekelgem België
26 dec 2023

potten tijdens levering open gegaan

09/01/2024 Tot op heden is er nog steeds geen aanvaardbare oplossing geboden / Nog steeds word ik in het Duits beantwoord / Heb al mijn contactgegevens meerdere keren nagelaten 7 van de 10 potten van Whey proteïne zijn open gegaan tijdens transport Bestelling van 13/12/2023 ...nog steeds mee bezig ...altijd in het Duits antwoord krijgen ... geen oplossing bieden voor ongemak ...hopeloos ...
Nooit iets ontvangen! Vorige week maandag heb ik de spullen besteld. 10 dagen later nog steeds niets binnen. Aan de reactie te zien zou er iemand 12 december langs zijn geweest, echter heb ik een video deurbel van ring en die heeft niets geregistreerd. In de t&t data staat dat ze mijn adres niet konden vinden, misschien een andere bezorgpartner zoeken.
4 jun 2023
Lange levertijd wacht nu al 12 dagen op levering. Na sturen van mail krijg je automatische mail terug dat vanwege drukte het antwoord ook nog wel 4 tot 5 dagen kan duren. Voorheen zate er een distributiecentrum in Nederland en kreeg je je bestelling binnen 2 dagen in huis. Maar daar zijn ze mee gestopt, en nu moet alles uit Duitsland komen.
31 okt 2023

Retour niet behandeld en genegeerd

Ik heb per ongeluk mijn bestelling verdubbeld bij het afrekenen. Ik heb dat laten weten en alles was in orde voor de retour maar tot op heden heb ik nog altijd niks gehoord over de retour en wanneer ik een mail stuur moet ik weer alles opnieuw uitleggen aan dezelfde persoon... En daarna weer genegeerd ben!
31 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, Het spijt ons dat dit is gebeurd. Onze klantenservice heeft uw verzoek al geregistreerd en behandelt het. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk een reactie op uw retouraanvraag ontvangt. Bedankt voor uw begrip en geduld.
18 nov 2023
Vind dat het lang onder weg is Is nu al 10 dagen onder weg en weet nog niet wanneer het binnen komt Heb al en mail gestuurd maar nog geen andwoord binnen vind het zeer slecht heb je en dikke bestellingen gedaan en dan maar wachten denk niet dat ik nog en keer bestel hier
21 nov 2023
Geachte klant, Ik hoop dat deze boodschap u in goede gezondheid bereikt. Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen omdat uw bestelling nog niet is verzonden. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw producten tijdig te ontvangen, en we betreuren de ontstane ongemakken. Wees er zeker van dat we met man en macht werken om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden. Door een onverwachte toename in de vraag hebben we momenteel te maken met een grotere hoeveelheid bestellingen. We verzekeren u dat ons team alle beschikbare middelen inzet om de vertraging tot een minimum te beperken. We willen u bedanken voor uw begrip en geduld in deze kwestie. Onze hoogste prioriteit is ervoor te zorgen dat u uw bestelling in perfecte staat ontvangt. We houden u op de hoogte van de verzendstatus en streven ernaar aan uw verwachtingen te voldoen. Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservice
27 jul 2023

Gebrekkige communicatie en levering

Nadat ik na 3 dagen geen track&trace heb ontvangen besloten te bellen, zou teruggebeld worden maar helaas, dag later nogmaals gebeld.. moest nog even geduld hebben. Idd dag erna kreeg jk track&trace. Echter na 6 pogingen is het dhl niet gelukt om te bezorgen…
13 aug 2023
Ik ga hier niet nog een keer bestellen. Duurt ruim een week voor je het binnen hebt en met openen van de doos vloog de creatine me om de oren want de potten waren open wat ook helemaal logisch is als je kijkt naar de manier van inpakken
15 aug 2023
Te late levering, wisten ook dat de levering te laat zou komen maar melden dit niet voordat je bestelt. Vervolgens een excuus wat naar mijn mening onterecht is. Bodylab mag wel leren wat precies excuus aanbieden is.
2 aug 2023
Ik heb 3 maal stackers 2 besteld en het werkt gewoon echt niet. Zonde van het geld. Ik hoopte er net even wat extra energie van te krijgen, maar wordt er eerder moe van zo jammer en teleurgesteld.
RV
Robin V.
Bilzen
8 sep 2023

Betere sluiting producten

Bij de levering is blijkbaar de pot wey open gegaan. Een kwart van de pot lag in de kartonnen doos. Waarschijnlijk niet de fout van Bodylab maar toch.