bodylab.nl

746 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.642 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

RV
Richard V.
Amsterdam
10 sep 2023

Wat er te verbeteren valt, alles

Wat er te verbeteren valt? Te veel op om op te noemen. 1 -het lange wachten op de bestelling . 2- DHL parcel . 3- communicatie. 4- service.
7 jun 2023
Producten ontvangen na een aantal dagen. De verpakking van de producten zat niet goed dicht waardoor er veel verspilling is geweest.
Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens gemailed en documenten gestuurd maar daarna niks meer vernomen. Slechte service.
Antwoord van bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste klantin het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is aangekomen. Helaas heeft DHL gemeld dat het pakket verloren is gegaan. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is. Om dit goed te maken, hebben we al een creditnota voor u in gang gezet. Als u nog verdere vragen heeft of als wij u ergens anders mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groeten
8 aug 2023

Producten goed, levering slecht

Producten zijn prima, levering duurde een week. Vind dat echt te lang in 2023 dus zal hier niet snel weer bestellen.
14 aug 2023
4/8 besteld en nu nog niet binnen. Wel een mail gehad dat het later is maar dit is ook al enige tijd geleden.
28 apr 2023
Bestelling werd opeens ala retour aangemeld en geannuleerd. Geen communicatie erover van hun kant.
21 jun 2023
La pire entreprise que j'aie jamais vue de ma vie Service client très médiocre.
16 aug 2023
Duurde bijna twee weken voordat mijn bestelling verzonden werd!
15 jun 2023
pakket niet ontvangen, geen reactie op mijn mail gekregen.
20 mei 2023
Nog steeds niets ontvangen geen reactie op e-mails
20 mei 2023
Telaat bezorgd, slechte contact
21 mei 2023
Pakketjes zijn nooit geleverd!
28 apr 2023
Slecht bedrijf!!!
besteld maar niet geleverd, voor mij bestaat deze site niet meer, ik zal het merk veranderen....
Antwoord van bodylab.nl
Beste Klant, beste Klatin, volgens de verzendingsinformatie is uw bestelling op 24.11. bij u aangekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, maak dan gebruik van onze klantenservice. We helpen u graag verder.
1 okt 2023
25 sept een email ontvangen met factuur verder niks meer geen verzend email over het pakket .
2 okt 2023
Lieber Kunde, liebe Kundin, laut der Sendungsverfolgung wurde Ihr Paket bereits am 29.09. zugestellt. Sollte es diesbezüglich zu Problemen gekommen sein, melden Sie sich doch gerne per Mail bei unserem Kundenservice. Wir helfen Ihnen dort gerne weiter. Vielen Dank!
27 jul 2023
De verzending duurde bijna 2 weken. De doos was beschadigd en 1 product zat er niet bij.
5 okt 2023
De weightgainer lost slecht op. En de dop van alle drie de shakers sluiten niet goed.
5 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, wir möchten uns aufrichtig bei Ihnen entschuldigen und bedauern die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unseren Produkten erlebt haben. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen. Wir empfehlen Ihnen, sich umgehend an unseren Kundenservice zu wenden, um eine passende Lösung für Ihre Anliegen zu finden. Unser engagiertes Kundenservice-Team steht Ihnen gerne zur Verfügung, um Ihre Fragen zu beantworten und Ihnen bei der Suche nach einer geeigneten Lösung zu helfen. Nochmals entschuldigen wir uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben, und wir werden alles in unserer Macht stehende tun, um sicherzustellen, dass Ihre Bedenken zufriedenstellend gelöst werden.
10 aug 2023
Verzending duurt te lang. Op de site staat 3-4 dagen maar de transities was 9 dagen.
Heb een bestelling geplaatst en tot op heden geen respons gehad (10 dagen geleden).
Antwoord van bodylab.nl
Hallo beste Klant, beste Klantin, onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat u nog geen reactie heeft ontvangen op uw bestelling van 10 dagen geleden. Wij begrijpen dat dit frustrerend is en waarderen uw geduld. Wij zullen onmiddellijk onderzoeken wat er is misgegaan en ervoor zorgen dat u spoedig de benodigde informatie ontvangt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten.
30 jul 2023
Sneller leveren, waarom moet dat een week duren. Concurrenten leveren binnen 24u