bodylab.nl

743 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.666 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 mei 2023
Prima proteïne. Ik bestelde normaal bij xxl nutrition maar de prijzen voor proteïne zijn flink omhoog gegaan. Daardoor een keer bij bodylab besteld. Bij xxl bestelde ik een 4 kilo zal, en nu bij bodylab twee keer twee kilo. Het voordeel is nu dat ik twee smaken kan bestellen en ook nog voordeliger uit ben dan bij xxl! Alleen de verzending duurt wat langer.. Maja daar kan je natuurlijk rekening mee houden.

19 mei 2023
Mijn pakket is niet geleverd moest een maand lang wachten en ik zag gwn op de track and trace dat het al weer terug is geretourneerd is zonder het te leveren plus moest ik het retour bedrag gaan betalen nooit meer ga ik van hier iets kopen

Beoordelingen voor bodylab.nl

MH
26 jun 2023

Ik moest drie e-mails sturen vóódat ik…

Ik moest drie e-mails sturen vóórdat dat ik een retourlabel ontving. Irritant!
21 jul 2023
Zeer slechte leveringstermijn Post workout van bodylab slechte kwaliteit
4 sep 2023
Het duurt heel lang tot ik het heb ontvangen. Het is ook niet goedkopen
JK
24 mei 2023
Levering binnen 3 dagen geen ruim 1 week. Kon bestelling niet volgen.
17 aug 2023
Duurt vrij lang dat het verzonden is/word. Is niet meer van deze tijd
Slecht levering bestellen nog niet binnen duurt langer als een week
16 apr 2024
Beste Klant, volgens de trackinginformatie heeft u uw pakket nu ontvangen. Als er nog verdere vragen zijn, kunt u altijd contact met ons opnemen. Bedankt voor uw aankoop en veel plezier met de producten!
2 aug 2023
Producten niet verkregen nog antwoordt verkregen over de zending .
12 mei 2023
Niet te bereiken! Wil iets retouren en ze reageren maar niet!!!
29 aug 2023
Pakket niet aangekomen en ergens blijven hangen in duitsland.
JV
J J V.
Uithoorn
16 okt 2023
Voor de tweede keer ongedierte in de oat meal aangetroffen.
17 okt 2023
Geachte klant, Wij willen ons oprecht bij u verontschuldigen en betreuren de herhaalde overlast die u hebt ervaren door opnieuw ongedierte in uw havermout aan te treffen. Dit is onaanvaardbaar, en we begrijpen hoe belastend deze situatie voor u moet zijn. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft al stappen ondernomen en een tegoed voor u aangevraagd. Dit tegoed zou binnenkort op uw rekening moeten verschijnen. We hopen dat dit helpt om de overlast die u hebt ervaren enigszins te compenseren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we nemen de kwaliteit van onze producten en de klantenservice zeer serieus. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. We danken u voor het vertrouwen in ons bedrijf en hopen dat u ons de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de herhaalde overlast die u hebt moeten doorstaan. We staan tot uw beschikking om u te helpen met verdere vragen of zorgen.
14 nov 2023
Het duurt ontzettend lang voordat mijn bestelling binnen is
14 nov 2023
Hallo beste klant, Excuseer voor het ongemak met betrekking tot de lange levertijd van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor u moet zijn en bieden onze oprechte excuses aan. We doen ons best om de vertraging aan te pakken en de situatie te verbeteren. Als u verdere vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We waarderen uw begrip en geduld in deze kwestie.
16 mei 2023
Still did not receive my order. And that's the third time..
12 aug 2023
In pot was open waardoor het een zooitje was in de doos
1 okt 2023
Slechte kwaliteit, poeder vormt blokjes na twee weken!
2 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Wir bedauern zutiefst, von Ihrer negativen Erfahrung zu hören und entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie mit unserem Produkt hatten. Die Zufriedenheit unserer Kunden liegt uns sehr am Herzen. Unser Kundenservice wird sich in Kürze mit Ihnen in Verbindung setzen, um Ihr Anliegen näher zu besprechen und eine zufriedenstellende Lösung zu finden. Wir schätzen Ihr Feedback, da es uns dabei hilft, unsere Produkte und unseren Service kontinuierlich zu verbessern. Nochmals vielen Dank für Ihre Geduld und Ihr Verständnis. Vielen Dank!
RW
15 mei 2023
Levering duurde veel langer dan verwacht, bijna 1 week
15 okt 2023
Bestelling duurt een week voordat het aankomt.
16 okt 2023
Hallo lieber Kunde, liebe Kundin, Wij bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Het is onaanvaardbaar dat het een week heeft geduurd voordat uw bestelling is aangekomen. We begrijpen hoe belangrijk het is dat uw bestelling tijdig wordt geleverd, en we betreuren het dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn ons bewust van de vertraging en we werken er hard aan om onze logistieke processen te verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen. We willen u verzekeren dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit is. Als u specifieke vragen heeft over de status van uw bestelling of als u verdere assistentie nodig heeft, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en de eventuele overlast die het heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en uw geduld in deze kwestie.
4 aug 2023
Bestelling na X aantal week nog niet binnen.
1 sep 2023
Pakket kwam kapot aan. Potten waren open
AK
Angela K.
Amsterdam
14 nov 2023
Bestelling is nog steeds niet geleverd
15 nov 2023
Geachte Klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Uw zorg is voor ons van groot belang, en we betreuren eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Een medewerker van ons klantenserviceteam heeft uw zaak al in behandeling genomen en u hierover geïnformeerd. We doen ons uiterste best om uw kwestie zo snel mogelijk op te lossen en uw bestelling bij u te bezorgen. Indien u verdere vragen heeft of aanvullende ondersteuning nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact op te nemen met onze klantenservicemedewerker.
7 nov 2023
Ondertussen 2 weken aan het wachten
9 nov 2023
Hallo beste Klant, beste Klantin, Het spijt me dat je zo lang hebt moeten wachten. Volgens de traceerinformatie was er sprake van overmacht, zoals zware weersomstandigheden, wat tot de vertraging heeft geleid. Onze excuses voor het ongemak. Als je nog vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten.