bodylab.nl- Logo - Beoordelingen

bodylab.nl

730 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.712 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jul 2019
bodylab.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jan 2024
Goeie producten en snelle levering. Het enige is wel, ik heb nu 2x een mail gestuurd naar de klanten service met een vraag over m’n bestelling alleen hier nooit reactie op gekregen.

4 jun 2023
Heb ruim 14 dagen geleden iets besteld en nog steeds niet geleverd. Gemaild en krijg dan dagen later bericht dat door zieke medewerkers nog niet verzonden is. Probeer nu de bestelling te cancelen.

Beoordelingen voor bodylab.nl

12 mei 2024

De beste prijs voor whey protein

Heel goede prijs voor whey protein en geen verzendkosten, dus dat is zeker een uitstekend waard. Ik had er ook Shaker bij besteld, maar daar zat geen afsluitdop op, daar was ik niet zo blij mee. Als die compleet was geweest dan had ik een uitstekend gegeven voor de gehele bestelling.
HL
9 mei 2024

Fijne webwinkel!

Bodylab heeft geweldige producten, je kunt achteraf betalen met Klarna en de bestellingen worden goed ingepakt verzonden. De levertijd is iets langer omdat het uit Duitsland moet komen maar persoonlijk vind ik dat niet zo'n probleem. Al met al een fijne webwinkel.
13 mei 2024
Verzending. Deze duurt lang. Kreeg geen track&trace melding. Bij navraag aan klantenservice, kreeg ik uiteindelijk een screenshot dat deze was afgeleverd bij de buren.
Antwoord van bodylab.nl
14 mei 2024
Lieber Kunde, liebe Kundin, wir entschuldigen uns zutiefst für die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund der Verzögerung bei der Lieferung Ihrer Bestellung erfahren haben. Es tut uns leid zu hören, dass Sie keine Tracking-Informationen erhalten haben und dass die Kommunikation bezüglich des Zustellstatus unzureichend war. Ihre Zufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und es ist bedauerlich, dass wir Ihre Erwartungen in diesem Fall nicht erfüllt haben. Wir verstehen, wie frustrierend es sein kann, auf eine Lieferung zu warten, ohne genaue Informationen darüber zu haben, wo sich das Paket befindet. Wir werden Ihr Feedback ernsthaft berücksichtigen und Maßnahmen ergreifen, um unsere Lieferprozesse zu verbessern und sicherzustellen, dass unsere Kunden in Zukunft besser informiert sind. Vielen Dank, dass Sie uns Ihr Anliegen mitgeteilt haben. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Sie bald wieder als zufriedenen Kunden begrüßen zu dürfen.

Mooie prijzen en lekkere smaken

Hele fijne prijzen en alles wat ik besteld heb smaakt goed! De whey protein mengt ook heel goed met melk en dat is bij veel andere merken niet het geval. Chapeau!
13 mei 2024
Ik find fijn om bij bodylab te bestellen door duidelijk en eenvoudig site, betrouwbaar betaling systeem en het product komt altijd aan.
Snelle levering en goede klantenservice. Ik had de verkeerde smaak ontvangen en dit probleem was snel opgelost. Bedankt hiervoor!
1 mei 2024
Goed product, levering mag wel sneller namelijk zondagavond besteld en geleverd zaterdag. Erg lang onderweg.
30 apr 2024
De fruitige smaak is goed te proeven, alleen de zoetstof kan wat minder. En nu nog afwachten op de resultaten
11 mei 2024
Redelijk snelle levering en produkt verpakt. Ik ga ervanuit dat de eiwit zelfs ook van goede kwaliteit is.
Zeer tevreden over dit bedrijf. Altijd snel, de kwaliteit van de producten is top.
8 mei 2024

Snelle levering, prijs / kwaliteit ok

Snelle levering, prima producten. Werking producten nog niet vast kunne stellen
Alles kwam op tijd bij mij aan. Redelijke prijzen met korting. Bedankt
5 mei 2024
Daar ik uit tijdperk telraam kom, geen idee. Sterkte in succes.
4 mei 2024
Zeer correcte afhandeling, snel, zeer goede klantservice
6 mei 2024
Nothing for now. Everything was in order and good price
Makkelijk bestellen en goed en snel geleverd
10 mei 2024
Hebben goede producten en leuke aanbiedingen
1 mei 2024
Snel geleverd, goed verpakt, scherpe prijzen
Levering wat traag maar netjes geleverd
15 mei 2024
Goede communicatie en snelle levering