bodylab.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-7-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
bodylab.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bodylab.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-7-2019
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor bodylab.nl

358 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

De bestelling is soepel verlopen. Er is een minpuntje, DHL denkt misschien dat je de hele dag het pakketje volgt dat is in mijn geval zeker niet. Als de bestelling s'morgens vroeg nog in Duistland is verwacht ik niet dat het al aan het eind van de middag al aan huis bezorgd wordt in Nederland. Op zich erg goed en snel. Ik zou liever zien dat je een mailtje krijgt dat het de volgende dag bijv. tussen 13.00 en 16.00 uur bezorgd wordt, verder alle lof voor DHL. Nu kon ik het de volgende werkdag na 13.00 uur afhalen op een bezorgpunt. (Jammer voor de bezorger die een onnodige rit heeft gemaakt.)

Ik heb tot 4 maal toe contact gezocht met bodylab zonde succes, elke keer sturen ze mij een track en tracé code waar ik niks aan heb. Omdat deze namelijk niet veranderd! Ik heb ook contact met DHL gezocht en die geven aan dat het pakket nog opgehaald/verzonden moet worden. Ik heb deze bestelling 18 mei geplaatst en het is ondertussen 30 mei. Ook op het telefoon nummer/social accounts van bodylab krijg je geen reactie op vragen. Ik hoop dat ik jullie zo kan bereiken en een antwoord kan krijgen op waar mijn pakket blijft.

Beoordelingen voor bodylab.nl

Great offer for good price Since I largely look for isolate whey the offer is interesting. Occasionally some flavors are sold out and promotions are hard to follow but good deal anyways.
Ze hebben een fout gemaakt bij het sorteren en dat wist ik pas na enkele dagen dat ik zelf erachter aan moest om meer info te weten over het status van de bestelling….
Goede prijs kwaliteit. Communicatie was ok. Na een zending die beschadigd was, een nieuwe opgestuurd zonder extra kosten. Daardoor ook erg collant naar de klant toe.
Goed op de hoogte gehouden van de bestelling en overzichtelijk.
Zoals beschreven en getoond op het plaatje. Prima product!
De producten wat ze verkopen is goed werken!
snelle en correcte levering doe zo verder
van J. S.
A free sample of other product
gewoon goed , moet zo blijven!
Verzending mag wat sneller
van Pr N.
Oats smaakt n btje apart.
Veel te lange levering
Gewoon altijd goed:)