intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.481 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Kwalitatief goede producten voor een mooie prijs… verzendkosten zijn aan de hoge kant.
16 apr 2024
Beste Henriëtte, Bedankt voor je beoordeling. Wij hanteren inderdaad altijd een verzendkosten van €4,99, omdat we er voor hebben gekozen om de artikelen af te prijzen op de website. Je kan wel een bestelling kosteloos afhalen in een van onze winkels als u een artikel heeft besteld. Binnenkort is dit ook mogelijk bij meerdere keren. Ondanks de verzendkosten hoop dat ik dat de artikelen naar wens zijn en wij je vaker van dienst mogen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Werd exact op de beloofde datum geleverd en get orodukt was wat ik eevan verwachtte.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Margo, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en uw bestelling naar verwachting is. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Makkelijke website. Bestelling snel geleverd, blij met de sneakers. Goede service!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Janine, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en onze service. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
26 apr 2024
Dit is al jaren een favoriete winkel van mij. Ook de webshop voldoet mij prima.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Johanna, Bedankt voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat wij een van uw favoriete winkels zien. Hopelijk zien wij u snel terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Nette verzendverpakkingsdoos en pakbon en mails over de status van verzending
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Wendy, Bedankt voor het aantal sterren. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Zien we u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
Voor beste sport kleding moet je bij intersport zijn + beste klantenservice
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Abdel, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn dat u tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Top

Goeie prijs voor mijn Nike Air maxx, snel ontvangen ook. Ik kom zeker terug.
23 apr 2024
Beste Tilly, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat wij er een vaste klant bij hebben! Tot de volgende keer bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Snel en goed geleverd. Online voordeel en iets meer keuze qua uitvoering.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Dieuwke, Bedankt voor uw feedback! Onze artikelen zijn inderdaad online 5% afgeprijsd omdat hier altijd wel verzendkosten bij komen. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en kijken uit naar u terug komst bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
23 apr 2024
Gewoon zo als het aangegeven wordt, geleverd volgens afspraak, houden zo 👍
23 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor uw feedback! Wij zijn blij te horen dat u een tevreden klant bent. Wij doen er alles aan om onze klanten de beste service te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
ET
Erica T.
Rijssen

Zou er zo weer bestellen

Duidelijke omschrijving bij het product, snelle levering. Netjes verpakt.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Erica, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze site en snelle levering. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Alles erg duidelijk. Ook de retouren snel afgehandeld. Heel fijn bedrijf.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Wilma, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten! Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
18 apr 2024
Duidelijke website. Alles is te vinden en het is heel makkelijk bruikbaar
19 apr 2024
Beste Jeffrey, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn om te lezen dat de website voor u makkelijk in gebruik is. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Veel keuze en mega snelle service. Volgende dag al in huis. Fantastisch!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wat fijn om te lezen dat uw bestelling netjes is geleverd de volgende dag. Veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Snel en goed geleverd

Veel keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd. Erg fijne sportbroeken
24 apr 2024
Beste Jenny, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
snelle bezorging en uitstekende kwaliteit van het product van Falke
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Irene, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling snel geleverd is. En u tevreden bent over de kwaliteit. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
27 apr 2024
Goede prijs en snel verzonden met track and trace. Erg tevreden.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Kevin, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw mooie woorden! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
RH
R H.
Haren
14 apr 2024
Bestellen was eenvoudig. En de levering was snel en goed verpakt.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste R, Bedankt voor uw mooie woorden. Wat fijn om te horen dat alles goed en netjes verlopen. Wij kijken uit naar uw terugkomst bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Meedenken klantenservice hoe ik het snelst maar kan omwisselen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de mooie woorden! Hopelijk is het allemaal naar wens verlopen. Wij zien u graag terug bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
30 apr 2024

Snel, makkelijk en vertrouwbar

Besteld op een zondag en meteen op maandag gelevered! Bedankt.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw mooie feedback! Wat fijn dat uw bestelling zo snel is geleverd. Veel plezier ervan! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
27 apr 2024
Snelle verzending, mooie prijs/Kwaliteit verhouding. Blij mee!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Sabina, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw mooie worden. Fijn om te lezen dat u blij bent met uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.