stateofart.com

1.658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

de kwaliteit en de truien zijn niet te lang.
15 feb 2024
Altijd leuke aanbiedingen en snelle levering.
9 feb 2024
Altijd mooie kwaliteit en punctueel geleverd
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze artikelen en de punctuele leveringen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
1 feb 2024
Mooie materialen die altijd als gegoten zit
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de artikelen naar wens zijn en prettig dragen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
snelle toezending en eenvoudig om te ruilen
Mooi artikel ,snel geleverd ,goede prijs
1 feb 2024
mooie kleding en lekker snel afgehandeld
1 feb 2024
Altijd goede kwaliteit en leuke kleding
Alles is fijn, koop er al honderd jaar.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u al jaren trouwe klant bent van ons. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug.
PO
Peter O.
Zevenbergen
14 feb 2024
Deelzendingen beperken indien mogelijk.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Waar mogelijk proberen wij zoveel mogelijk artikelen vanuit 1 punt te versturen. Echter in de sale periode komen er wat vaker deelleveringen voor.
10 feb 2024
goede kwaliteit, soms mooie sales deals
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat u nog geslaagd bent voor een artikel uit de Sale. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
9 feb 2024
Snelle levering, spullen netjes verpakt
13 feb 2024
Snelle bezorging, En mooie overhemden.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw email. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Prima gegaan !

Prima gegaan netjes verpakt en snel !
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw email. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
HV
Hedy v.
Klundert
8 feb 2024
Snelle levering en duidelijke website
5 feb 2024
De volgende dag al bezorgd en korting
PG
Piet G.
Oosteind
1 feb 2024
Mooie overhemden en snelle verzending
DV
Dick V.
Den Haag
Bezorgafspraken werden goed nagekomen
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat uw bestelling op tijd geleverd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
De verpakking etc zeer goed verzorgd
Service is (veel) beter dan verwacht
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over de geboden service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en zien u graag terug.