stateofart.com

1.658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

JH
Jan H.
Doesburg
De Snelle bezorging net als bij Suitable!! Geweldig.
Antwoord van stateofart.com
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de levering zo snel heeft plaats gevonden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Goede webshop, snelle levering. Geen verbeterpunten.
8 feb 2024
Mooie mode! Makkelijk te bestellen, snelle levering.
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat onze collectie bij u in de smaak valt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
14 feb 2024

Top merk

Snelle levering en zoals gewoonlijk goede kwaliteit
1 feb 2024
Snelle levering, mooie kledingstukken, goed verpakt
Mooie kleding en uitstekende accurate leveringen.
Antwoord van stateofart.com
Bedankt voor uw feedback. Leuk om te horen dat de collectie u zo aanspreekt en de bestelde artikelen snel geleverd zijn. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering en altijd mooi kwaliteit kleding
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Fijn en goed bedrijf wat snel en kwaliteit levert
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
15 feb 2024
Accurate en snelle levering . De juiste artikelen
5 feb 2024
Prettige webshop vlotte afhandeling van aankoop.
GM
Gerda M.
Ouddorp
Goede pasvorm en kwaliteit voor een mooie prijs
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de pasvorm en kwaliteit van de bestelde artikelen naar wens zijn. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
10 feb 2024
Snelle levering Mooie overhemden Leuke prijs
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat u tevreden bent met de bestelde overhemden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
9 feb 2024
Fatsoenlijke verwerking bestelling,alles klopte
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over het bestelproces. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Zoals verwacht goed

Snel ontvangen, prima maat en goede kwaliteit.
16 feb 2024
Ruime keus goede kwaliteit en snelle levering
HM
Henk M.
Amerongen
16 feb 2024
Snelle service en geweldige kwaliteit kleding
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u onze service als prettig ervaren hebt en u tevreden bent over de kwaliteit van onze artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
8 feb 2024
snelle levering, goed verpakt, mooie kwaliteit
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de levering en de kwaliteit van de artikelen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Prima kwaliteit/prijsverhouding. Fijne actie's
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat goed om te horen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is en dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Snelle levering. Product conform verwachting.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat de levering snel heeft plaatst gevonden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Fijne site en mooie produkten

Fijne site, goede produkten en snelle service
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over het gebruikersgemak van onze website en de geboden service. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.