stateofart.com

1.658 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.178 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

2 shirts 2 pakjes

1 bestelling van 2 shirts. Kreeg 2 afzonderlijke pakjes opgestuurd

Zoals altijd

Snel besteld, snel verzonden en snel geleverd. Weer prima geregeld
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u uw bestelling snel heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
JV
Jan v.
Dronten
10 feb 2024
Alle jaren groot fan van State of Art. Topkwaliteit, fijn geprijsd.
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Leuk om te horen dat u al lang trouwe klant bent van ons. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag een volgende keer terug.

Nette levering

Snelle levering, verpakt met aandacht. Gemakkelijk te retourneren.
15 feb 2024
Mooie aanbiedingen, grote keus, makkelijk besteld en snel bezorgd.
mooie, goede, kleding. prijskwaliteit verhouding: heel goed
1 feb 2024
Duidelijke beschrijving en goede verzorging van het verzenden
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw email. Goed om te horen dat u de beschrijvingen op onze website duidelijk vind en dat de artikelen netjes verpakt naar u zijn opgestuurd. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Mooie herenmode van goede kwaliteit en ook voor grote maten.,
6 feb 2024
Redelijk snelle levering en uitstekende afhandeling retouren,
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze levering en de retourprocedure. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug voor een volgende aankoop.
15 feb 2024
transparante website met goede product en bestel informatie.
12 feb 2024

wollen truien aanbevolen ...

Mijn man is erg blij met de wollen truien van State of Art.
Pasmaat goed snelle levering mooie kwaliteit van de shirts
Bestelling werd snel geleverd. Kwalitatief goede aankopen
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat de levering snel plaats vond en u tevreden bent over de kwaliteit van de producten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
17 feb 2024
Wederom legendarische truien aan m'n garderobe toegevoegd!
Alles naar wens verlopen en een mooie keuze kunnen maken.
12 feb 2024
Goede kwaliteit, stof, pasmaat en uitstekende afwerking.
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
1 feb 2024
Prima aanbieding voor goede kwaliteit. Snelle verzending.
Heel goede producten. Goede bediening in winkel Sittard
16 feb 2024
Snelle levering, mooie producten, zeer goede kwaliteit.
15 feb 2024
Fijn dat zij ook grote maten in het assortiment hebben.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze collectie en de diverse mogelijkheden in maatvoering. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.