Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.984 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.807 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

In de doos gepropt en 3x aangemeld.

Via DHL werd de zending 3x aangemeld en uiteindelijk 1 geleverd. Zorgde voor verwarring. Ook waren de bestelde artikelen erin "gepropt" en dus beschadigd. Zonde, want de LEGO dozen stal ik graag uit.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Het spijt me te horen dat je een verwarrende en teleurstellende ervaring had met je zending. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. Indien er nog vragen zijn, stel die gerust. Hopelijk is jouw volgende ervaring weer zoals jij van Intertoys gewend bent.

service is goed

Heb een lego set gekocht die in de winkel niet meer op voorraad was. Maar nog wel op de website. Dus heeft het winkelpersoneel mij doorverwezen naar intertoys.nl en hoe ik de set die ik wilde hebben alsnog kon bestellen. 2 dagen later was de set binnen. anders moest ik op goed geluk de volgende week terug naar de winkel, en als ik pech had dan was die set er weer niet.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je op deze manier bent geholpen! Veel bouw plezier
21 mei 2024
Als jullie goede lego star wars aanbiedingen hebben en nog 2+1 gratis.zorg er dan ook voor dat dr winkels goed bevoorraad zijn.nu zag ik bij 4 intertoy.s lege schappen .erg jammer .maar gelukkig nog wat kunnen krijgen .verder mooie winkels en vriendelijk personeel gr marcus
23 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Het is belangrijk om te zorgen voor een goede bevoorrading van onze winkels, zodat klanten altijd de producten kunnen vinden die ze nodig hebben. We werken hard om onze voorraadniveaus op peil te houden en ervoor te zorgen dat populaire items altijd beschikbaar zijn. Gelukkig heb je elders nog kunnen krijgen.
20 mei 2024
Click and collect kunnen bestellen! Ging heel makkelijk, en stond keurig klaar in de door mij gekozen winkel. Klantvriendelijk ontvangen en cadeaus zijn keurig ingepakt door de medewerker. Zeer tevreden over het gehele proces!
21 mei 2024
Bedankt voor deze fijne review!

Alles goed.

De ervaring was soepen en het product is in uitmuntende staat op de afgesproken datum bezorgd. Het zou wel fijn zijn als je kon kiezen voor een ophaalpunt gezien dat minder vervuilend is, en ik daarmee niet thuisgebonden ben.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Het is in de app mogelijk jouw bestelling te wijzigen. Via de DHL app, kun je inloggen en zodra je de T&T hebt ontvangen, kun je het aanpassen naar een dichtstbijzijnde DHL punt. Indien er nog vragen zijn mag jij die altijd stellen.
28 mei 2024
Games in de seal laten! Ze moeten games die vanuit winkels worden verzonden in de originele seal laten. Ziet er niet alleen raar uit, maar je kan 'm ook niet ongebruikt retourneren want er zit geen seal meer om
29 mei 2024
Bedankt voor jouw feedback. Het is niet de bedoeling dat een spel niet geseald wordt verzonden. Indien jij het spel on geseald hebt ontvangen wil ik jou vragen even contact op te nemen met de Klantenservice. Dan worden er camera beelden opgevraagd bij de winkel, en kunnen wij een eventuele oplossing bieden.
21 mei 2024

Tevreden over bestelling en ophalen in de winkel

Snelle bevestiging van de bestelling ontvangen. Voor daarna een mail dat de bestelling opgehaald kan worden. De service en klantvriendelijkheid in de winkel is ook top! Hele vriendelijke meneer in Pijnacker.
23 mei 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je de bestelde producten precies zoals verwacht hebt ontvangen en dat ze volledig aan je verwachtingen voldeden. Het is ook geweldig om te horen dat onze medewerkers vriendelijk waren tijdens het inpakken. Mocht je nog vragen hebben of verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen!

Snel en correct

Alle zendingen een dag eerder in huis dan beloofd. Verder alles helemaal als besteld. Topactie! Alleen de website en inloggen beperkt de sterren. Daar werkt iets niet goed 😪
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Wij zullen jouw feedback meenemen. Als jij jouw punten omtrent inloggen wilt delen met de Klantenservice. Kan er even gekeken worden of er een verbetering mogelijk is.
Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen. Grote aankopen kunnen in gedeeltes met Klarna worden betaald. Snel verzonden met DHL. Goede track & trace informatie.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Dit vinden wij erg fijn om te lezen.
24 mei 2024

Fijne service

Personeel stond vlak voor sluitingstijd nog even op me te wachten zodat ik de bestelling kon oppikken. Ik kreeg er een leuk gratis Lego bloemperkje bij. Bedankt!
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Dit wordt zeer gewaardeerd en doorgegeven aan de winkel.

Goeie Lego-aanbiedingen

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in Lego. Intertoys heeft goeie aanbiedingen, het bestellen gaat gemakkelijk en het wordt snel verzonden en goed verpakt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je het zo ervaart. Hiervoor doen wij hard ons best.
Heb vandaag bij Intertoys in Den Helder 3 beschadigde/ ingedeukte doosjes Lego geruild voor 3 nette. Kwamen gedeukt uit een internetzending. Top gegaan.👍
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review!

Heel fijne website

Makkelijke website zocht specifieke dozen van lego city en kon gewoon lego met nummer invoeren en meteen de juiste dozen gevonden en een goede prijs
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Fijn dat je het zo ervaart.
24 mei 2024
Prima om via webshop te bestellen. Snel gevonden wat ik zocht, gekozen voor achteraf betalen. Geleverd binnen een kleine werkweek. Zeer tevreden!
27 mei 2024
Bedankt voor jouw goede review. Fijn dat het allemaal zo bevalt. Veel plezier ermee.
Ontzettend snel en makkelijk geregeld. Je loopt de winkel in en bent er ook zo weer uit. Ideaal als je even een drukkere agenda hebt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! Hier doen wij het voor! Tot de volgende keer.

Goede prijs, late levering

De prijs voor het speelgoed was goed, alleen de levering niet. Werd in twee delen verstuurd, ontvangst na 3 en 4 werkdagen.
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Fijn dat jij de prijs goed vind. Wij zien dat jouw bestelling is geplaatst op een Zaterdag. Op zondag en maandag wordt er niet geleverd. Dus gaat de bestelling automatisch mee in de mangel van dinsdag. Op 22-5 is de bezorgpoging mislukt, en is de besproken plek ingesteld in de app. Daarna is de bestelling op 23-5 bezorgd. Wij wensen jou alsnog veel plezier met de bestelling.
2 jun 2024
Mijn pakket kwam in twee delen maar dit was niet doorgegeven. Ik moest zelf bellen waar de rest van mijn bestelling bleef
4 jun 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Prima website en uiteraard daarbij de fysieke winkels

De bestelprocedure is niet helemaal helder - wanneer wordt nu precies het product verzonden? Voor de rest alles in orde.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor de goede review! De feedback zullen wij uiteraard meenemen. De bestelling wordt verzonden zodra jij jouw track en trace hebt mogen ontvangen.

Pokemon kussen besteld

Had een Pokemon kussen besteld. Deze werd in doos bezorgd, helaas vies. Er zat geen verpakkingsmateriaal om het kussen.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw kussen vies was. Wij zien inmiddels dat de Klantenservice heeft gevraagd jouw artikel retour te sturen, en zodra het binnen is wordt er een nazending gedaan. Excuses voor het ongemak.

item was stuk

Helaas was de item stuk dus moest ik het terugbrengen. Gelukkig had de winkel eentje dus hoefde dat niet via de post.
27 mei 2024
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat het verkregen item stuk was. Fijn dat je het zo snel hebt kunnen omruilen.