Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

9 jan 2024
Goede omschrijving van het product. Voldeed aan de verwachtingen. Nog nooit problemen gehad met verzending en aflevering.
22 jan 2024
snelle levering, volgende dag binnen. mis alleen de bevesting per mail vanuit Petrol ind. na plaatsing van de bestelling
17 jan 2024
Bestelling gedaan en volgende dag al binnen ech top Vesten pas perfect blij mee Vr groet peter leeflang
22 jan 2024
Super fast delivery. Easy order system and easy to naguvate website. Perfect shopping experience.
28 jan 2024
makkelijk en vlot bestellen, heel vlugge levering, producten top verpakt en van topkwaliteit
3 jan 2024
Product beviel niet en zonder problemen retour gestuurd. Geld netjes terug gestort dus
26 jan 2024
Ik ben blij met mijn winterjas. De bestelling ging lekker vlot en de bezorging ook.
RV
R. V.
Breda
19 jan 2024
Altijd goed; goede kleren tegen een goede prijs en snelle verzending. Weer bedankt.
25 jan 2024

Tevreden

Producten zijn zoals omschreven, de maat is ook goed en kwaliteit is ook in orde.
5 jan 2024
Leuke aanbieding en acceptabele prijzen voor merkkleding Petrol. Snelle levering.
20 jan 2024

Vlotte bezorging

Helemaal niets . Alles is prima gegaan. De kleren zijn ook van prima kwaliteit
7 jan 2024
Goede prettige website snelle levering Eenvoudige en goede retour service
9 jan 2024
Super snelle levering van een prachtig product tegen een prima prijs.
3 jan 2024
‘sAvonds besteld, volgende ochtend ontvangen. Ongelooflijk zo snel.
2 jan 2024
Zowel de bestelling plaatsen als de levering aan huis ging prima.
12 jan 2024

Kwalitatief betaalbare kledij

Leuke kledij,handig om online te bestellen en snelle levering.
25 jan 2024
Snel betrouwbaar en geweldige kwalitatieve kleding. Aanrader!
24 jan 2024

Topper

Producten snel geleverd en conform de online informatie
RH
Roel H.
Leuven
21 jan 2024

Houden zoals het is!

Alles was echt m.a.w. GEEN fraude of zelfs GEEN RETOUR.
6 jan 2024
Mooie website lekker simpel. Snelle levering gewoon top