Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

Tadeusz M.
Lelystad
2 feb 2024
4 feb 2024

Alles te krap… xl is niet de xl bij…

Alles te krap… xl is niet de xl bij andere merken
3 feb 2024

Terugbetaling blijft uit

Na retourneren met betaling voor veiligheid geen terugbetaling van aankoopbedrag ondanks navragen
21 jan 2024

Makkelijke en toegankelijke website

Ik vond de navigatie over de website met mijn mobiel erg makkelijk, waardoor je snel door de beschikbare items in m’n maat kon zoeken en in het winkelmandje kon doen. De foto’s van de kleding zijn duidelijk en daardoor waarheidsgetrouw. Ook erg tevreden over de snelle levering van de bestelde artikelen. Kortom: Super!
10 jan 2024
In het winterseisoen korte broeken bestellen,ik heb het gedaan! Waar anderen zeiden " ze liggen ergens achter in een doos ik kan er niet bij " heb ik ze een dag later al in huis! Fantastische service Ook de tweede bestelling,te grote maat besteld en retour gedaan dag later binnen! Op naar Bali bedankt
WS
Wim S.
Almere
30 jan 2024
Kwaliteit oké. Levering snel. Deze keer helaas niet de bestelde kleur ontvangen, ondanks dat deze wel op verpakking, pakbon en factuur vermeld stond. Wilde het product wel houden maar had een geste voor het alsnog toesturen van de goede kleur. Een gebaar bleef uit. Btj jammer.
3 jan 2024
Mijn buurman koopt al jullie kleding en ik vond opzicht heel mooi, heb ik in Geldrop vorig jaar twee korte broeken gekocht en dit jaar twee lange broeken. Ben zeer tevreden ik ga ook andere kleding kopen van Petrol zeer goede kwaliteit.
20 jan 2024
Voor het eerst hier iets besteld. Snel verstuurd dus erg blij mee. Alleen is de kleinste maat nog iets te groot voor me dus er moest iets retour. Jammer want mooie kleding op deze website.
30 jan 2024
Goede maatvoering en kleur . Goede service . Minpunt ( in dit geval broeken ) is altijd dat pocketing ondermaats is en als eerste versleten . Kan niet dragen met gat in broekzak.
16 jan 2024
Al 3x bestellingen gedaan en iedere keer snelle leveringen van het bestelde. Jas, vest en muts, prima kwaliteit en goede pasvorm en conform de foto’s op de site. Aanrader!!
20 jan 2024
Bestellen ging eenvoudig en snel. Betaal proces was simpel en de bestelling werd snel geleverd. Werd ook prima op de hoogte gehouden van de voortgang.
26 jan 2024

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, goede tool voor bepalen maatvoering, snelle levering (inclusief retour instructies), tevreden met de kwaliteit van de bestelling

Grote keuze & goede kwaliteit

Grote keuze, goede productomschrijving en fotos, snelle levering. Goede kwaliteit en zoon erg tevreden met zijn nieuwe winterjas.