petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.019 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

24 mrt 2024
20 mrt 2024
17 mrt 2024
30 mrt 2024
Real maten er bij zetten Had xl volgens maat tabel kwam het binnen leek het wel kinder T-shirt voor een 7-8 jarige
Jas kwam beschadigd aan. Helaas terug moeten sturen.
23 mrt 2024
Snelle en correcte afhandeling

Ruige(re) kleding die hartstikke lekker zit…

Ruige(re) kleding die hartstikke degelijk in elkaar zit. De bestelde jas kreeg ik in een sale voor de helft van de prijs. Snel geleverd, goed ingepakt en het product was conform beschrijving. Heb al meerdere spullen van Petrol gekocht en het zal er niet bij blijven als ze zo lekker door blijven gaan.
HB

De prijs is leuk!

De prijs, er stond wel 2023 op maar dat boeit ons niet, zelfde kleur als zijn schoenen. En de drager is een koukleum en het is fleece dus komt goed uit . Weet alleen niet hoe hij in de was blijft 🤔
24 feb 2024
snelle levering , en een realistische prijs , geen bs prijzen alleen omdat het een bepaald merk is , terwijl het made in goedkoop land is