UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl
Beoordelingen:

4.691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.655 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

de meest kritische beoordeling

16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

 Sorteren  
Relevantie
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
HD
hennie d.
veenendaal
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
IK
Ineke K.
Heelsum
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 mrt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

onkosten vanwege te late levering worden niet vergoed (ondanks op de site staat dat hij snel wordt geleverd, moet je dus +1 dag rekenen)

Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.
Beoordeling melden
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

100% compatibel?

Ik heb twee toners voor mijn Samsung SCX-3205W besteld waarbij 100% compatibiliteit wordt beloofd. Ze bleken niet te werken en daarna werkte ook de oude (imitatie) toner niet meer. Het advies was om weer een originele toner te bestellen.... Ik heb ze verzocht in ieder geval een disclaimer over die 100% op de site te plaatsen, maar hier wordt niet op gereageerd. Wel kan ik de onbruikbare toners retourneren. Al met al een teleurstellende ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
28 sep 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas is het ons samen niet gelukt de producten werkende te krijgen in uw printer. Wat hiervan precies de oorzaak is, hebben we helaas niet kunnen achterhalen. Daarom zijn we ook de garantieprocedure met u gestart. Mochten de toners vaker problemen bij klanten geven, dan zouden wij onze 100% compatibiliteit-garantie ook aanpassen. Met kleurrijke groet, Ton
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
zeg niet dat het voor x tijd bestellen het volgend dag bezorgen is. dit is zeer misleidend en heeft geleid tot problemen in ons werk. belachelijk dat een bedrijf hiermee weg kan komen en als reden kan zeggen "er is vertraging" 1 dag vertraging is begrijpelijk maar, 4 dagen word nu wel iets te bot. daarnaast hebben wij ook geen bericht gekregen van de status en moesten zelf contact opnemen waar ons pakket bleef.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
16 jun 2023
Dank voor uw beoordeling. Door problemen met bezorging bij DHL lopen diverse zendingen vertraging op. Waaronder uw zending. Gelukkig heeft u onze klantenservice wel weten te vinden en is uw zending inmiddels bij u bezorgd. Ik hoop dat hiermee uiteindelijk wel alles naar wens is. Mocht dat niet zo zijn, dan horen wij dat uiteraard graag van u! Met kleurrijke groet, Ton
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Misleidende verkoop Verkoop van XL cartridges terwijl hier 45 % minder inzit 10 ml tov 18 ml van de concurrent, patroon is verder hetzelfde. Dan kom ik uit op S , M, L en XL en dan zijn jullie M van matig in reactie. In het telefonische contact is dan ook niets besproken over orginele cartridges. Een schande om hierover te liegen om jezelf beter neer te zetten. Daarnaast was het contact mijn Initiatief.
Beoordeling melden
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
op de site van 123-inkt cartridges willen bestellen maar bleek bij uwcartridgewinkel.nl terecht gekomen te zijn zonder dat ik dat wist. Cartridges snel ontvangen maar de printer herkend ze niet meer na 6 prints. Keurige medewerker aan de telefoon gehad, maar kan nog steeds niet printen. Kreeg een DHL-label gemaild welke ik kon uitprinten voor het retour sturen, maar de printer herkend de cartridges niet.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
17 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. We vinden het vervelend dat onze cartridges niet meer herkend worden door uw printer. Mijn collega heeft contact met u gehad en u daarbij de garantie procedure gestart. Ik heb u zojuist ook een QR code toegestuurd via DHL, zodat u geen retourlabel hoeft te printen. Deze QR code kunt u laten scannen bij het DHL punt en zij printen dan het label voor u uit. Hopelijk gaat het zo lukken. Met kleurrijke groet, Linn
26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen levering, klantenservice "hoopt en wacht af" of het vanzelf nog goed komt

Update: niet alleen verzenden ze niet en ondernemen ze geen actie bij melding, hier proberen ze nu het probleem bij mij neer te leggen (zou een postbus gebruikt hebben). Factuuradres en afleveradres zijn niet het zelfde, en in de bevestiging staat duidelijk dat ik koos voor een afhaalpunt: Verzendingsmethode DHL ServicePoint: Albert Heijn Achterberg, Daar moet mijn bestelling dus heen ...
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
30 mei 2023
Bedankt voor uw update! Helaas gaat er iets goed mis bij onze vervoerder. Waar wij dachten dat het lag aan de postbus, is dit inderdaad niet het geval. U heeft gekozen voor een afhaalpunt, maar op de een of andere manier lijkt dit niet goed te worden verzonden. Onze oprechte excuses! We hebben inmiddels uw bestelling gecrediteerd, zodat het voor u is opgelost. Met kleurrijke groet, Linn
14 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is weliswaar goed uitgevoerd, maar in de begeleidende informatie was mijn printer XP 245 type niet vermeld. De cartridge met zwarte inkt funktionneert wel goed maar ik zou het juister vinden wanneer de informatie compleet zou zijn. De andere kleuren heb ik nog niet geprobeerd. Het resultaat is bepalend voor ev. verdere bestellingen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
17 apr 2023
Bedankt voor uw review! Ik begrijp dat u wat informatie miste in uw bestelling? Het kan wel eens voorkomen dat een bepaald type printer niet op een doosje staat vermeld en dat is simpelweg dat er teveel printers zijn. Uiteraard kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Storing op de laserprinter

Ik heb 4 toners gekocht voor mijn laserprinter. Prima levering verder maar bij 2 van de 4 gaf de printer een foutmelding. Na terugplaatsen van de oude toners verscheen deze melding niet. Moest de nieuwe toners er een keer of 5 in en uitdoen en de printer 3 x opnieuw opstarten. Toen deed alles het weer. Heeft HP een hekel aan imitatie toners?
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
2 nov 2023
Bedankt voor uw bericht. Dit merk doet er inderdaad alles aan om u geen gebruik van even zo goede maar veel voordeligere cartridges te laten gebruiken. Mochten er problemen met onze producten zijn verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. U heeft 10 jaar garantie op onze producten. Kleurrijke groet, Erik
5 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet zoals beloofd.

U geeft aan dat de bestelling de volgende dag in huis is. DHL maakt dat niet waar, kwam een dag later en terwijl het ook nog gewoon door de brievenbus kon en dan ook nog zeggen:we hebben u gemist. Ik zou zeggen: uw belofte morgen in huis, gewoon van de site halen. Geeft alleen maar teleurstelling. Verder op uw bedrijf niets aan te merken.
Beoordeling melden