UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.655 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

12 apr 2023
Ik heb vorige week besteld.. en nu nog steeds niet binnen .. duurt even voordat je het krijgt Er staat binnen een dag klopt niet ..
10 apr 2023
Bij een bestelling op zaterdagmorgen had ik mijn verwachtingspatroon ingesteld op een ontvangst van maandag. Het werd dinsdagmiddag.
11 apr 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat uw bestelling een dagje later is gekomen. Helaas heeft onze vervoerder bij het sorteren van uw zending wat vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u in de toekomst toch weer bij ons besteld, zodat we onze levertijd kunnen waarmaken. Met kleurrijke groet, Desirée
20 mrt 2023
Op zichzelf redelijke Produkten, wat irritatie oproept is de melding van de printerfabrikant dat het geen originele producten zijn.
21 mrt 2023
Bedankt voor uw beoordeling! De printer ziet inderdaad dat het geen originele producten zijn. Deze melding kunt u gewoon negeren. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
19 aug 2023

Leverproblemen

Mijn laatste bestelling werd niet de volgende dag geleverd, terwijl dat wel de belofte was. Daar wordt ik erg verdrietig van.
7 mei 2023
Steeds problemen met het inkt ! Telkens moet ik de half lege cartridge vervangen. Ik heb deze nu in dr vuilnis gedeponeerd n
8 mei 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend te horen dat u problemen heeft met ons product. U heeft garantie op de producten en hoop dan ook dat u deze nog uit de vuilnis kunt halen. U kunt dan uiteraard met onze klantenservice contact opnemen mocht u deze nog in huis hebben. We lossen dit graag dan nog voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
DB
30 jun 2023

Goedkoop is duurkoop

Twee van de vier nieuwe vervangende huismerk Epson Cartridge zijn leeg. Je vervangt je inkt en dan kun je niet meer printen.
3 jul 2023
Dank voor uw beoordeling. Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent met onze producten. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om dit, samen met u, op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
8 jul 2023

Aandacht voor

In de ene inkttank zat meer inkt dan in de andere. En bij 1 van de 4 inkttanks moest ik eerst nog het gleufje doorprikken.
MV
Martin V.
Hilversum
25 jul 2023

Te duur geworden

De service is goed, alleen vorig jaar hetzelfde besteld en dat is nu 30 % duurder t.o.v vorig jaar. Dat vind ik erg veel.
27 jul 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas zijn de inkoopkosten erg gestegen, waardoor wij hier helaas in mee moeten gaan met onze verkoopprijzen. We proberen dit zo minimaal te houden en bieden daarom ook geweldige acties aan zoals 3 + 1 gratis. We vinden het ook vervelend, maar proberen het op deze manier ook leuk te houden voor onze klanten :) Met kleurrijke groet, Linn
4 sep 2023
De zwarte inktcartidge werkt niet goed, blijft strepen geven, onregelmatige print, ondanks reinigen printkoppen.
4 sep 2023
Bedankt voor deze beoordeling. Dit lijkt inderdaad een printkop probleem. Door deze een keer of vijf te reinigen moet er echt verbetering in komen. Mocht dit niet zo zijn dan neem contact met ons op en we kijken dan graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
27 apr 2023
Ze zijn goedkoop maar ze werken niet . De printer pakt ze niet . Ik heb ze alsnog bij media markt moeten Halen.
28 apr 2023
Dank voor uw beoordeling! Wat vervelend te lezen dat de producten bij u niet werken. Wij bieden niet voor niets 10 jaar garantie, dus lossen dit probleem graag voor u op. Ik heb u daarom een e-mail gestuurd. Ik zie graag uw reactie verschijnen. Met kleurrijke groet, Linn
11 aug 2023
De kwaliteit van het geprinte lijkt in de verre verste niet op het originele. Dus.... verbeter de kwaliteit!!!
14 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Via uw menu van uw printer kunt u de printkoppen reinigen. Mocht dit niet werken dan kunt u altijd contact met ons opnemen en kijken dan natuurlijk graag met u mee. U heeft garantie op onze producten. Met kleurrijke groet, Desirée
15 jul 2023
Het was mij niet duidelijk dat naast verzendkosten ook nog btw bij bedrag kwam dus duurder dan ik dacht!
24 sep 2023
Ik wist niet vantevoren voren dat de cartridges niet gelijk zouden werken. Uiteindelijk goed gekomen.
25 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Gelukkig is het toch goed gekomen. Mochten er onverhoopt problemen zijn dan staan we voor u klaar. Met kleurrijke groet, Desirée
28 okt 2023
De spuitmondjes zijn afgedekt met een plastic plaatje dat zich niet laat verwijderen, dus troep!!!!!
30 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en u medegedeeld dat u deze plastic plaatjes nooit dient te verwijderen. Deze worden automatisch door de printer geperforeerd als u de cartridges in de printer plaatst. Met kleurrijke groet, Ton
5 mrt 2023
Ik heb een cartidge besteld voor mijn hp 3033 maar hij herkent hem niet. Ik heb er dus niets aan
6 mrt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u problemen heeft en we gaan met u contact opnemen om dit samen op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
13 sep 2023

Late levering

Product werd veel later dan toegezegd afgeleverd. Na mijn actie werd het wel goed opgepakt.
21 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling en inderdaad onze leverancier heeft er alles aan gedaan de producten snel weer bij u te krijgen. Kleurrijke groet, Erik
1 aug 2023
De cardridges zouden geschikt zijn voor mijn epson maar ze doen niets helaas erg jammer dit
1 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te lezen dat u problemen heeft. We hebben u dan ook een email gestuurd om even met u mee te kijken. Met kleurrijke groet, Desirée
KA
klaas a.
ENSCHEDE
6 okt 2023
kan de kleur niet instaleren de printer geeft aan dat het de verkeerde is of beschadigt is
9 okt 2023
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
7 jun 2023
Il heb nog steeds mijn cartridges niet ontvangen. 2 weken geleden besteld én betaald...
7 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat er iets mis gaat met uw zending. We hebben inmiddels u proberen te bellen en u een email gestuurd. Uiteraard gaan we dit voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
19 mei 2023
Ik hoor niets terug op mijn vraag , waar mijn bestelling blijft en wat ik moet doen?
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. U heeft contact gehad met mijn collega en u had helaas de verkeerde postcode doorgegeven. Inmiddels is er een nieuwe zending uw kant op. Met kleurrijke groet, Desirée