UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.589 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.437 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec. 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep. 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

1 feb. 2024
Snelle bezorging, goede kwaliteit, goede uitleg erbij voor hp printers en niet duur
2 feb. 2024
Super fijn te lezen dat u zo tevreden bent over het gehele bestelproces en de producten. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke 🎨 groet, Erik
Snelle en betrouwbaar levering, zo als het nu gaat valt er niets aan te verbeteren
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor deze top review! Met kleurrijke groet, Desirée
Ik vind dat ik zo prima ben geholpen, en als het nodig is kom ik zeker terug.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! We wensen u veel printplezier en zien u graag terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle service, betrouwbaar webwinkel. Ben erg tevreden over deze webwinkel
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dat is heel fijn om te horen. We hopen u dan ook terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
27 jan. 2024
Snelle verzending en eerste prints zijn netjes dus lijkt een prima product
26 jan. 2024
Alles goed ingepakt en een pen en een extra cartrid mooi het was er op tijd

Voorlopige ervaring met cartridgewinkel.nl

Cartridges nog niet in gebruik, de leverantie en communicatie was perfect.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze meer dan perfecte review! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Keurig verzorgd uitgeprobeerd prima Dus tevree. Groetend M J .RONTELTAP
Snelle levering en met installeren via de klantenservice perfect geholpen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Super! Voor vragen en problemen kunt u altijd contact met ons opnemen. We helpen u graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Bestellen ging makkelijk, direct daarna bevestiging en andere dag in huis
Bedankt voor uw compliment! Met kleurrijke groet, Desirée
23 jan. 2024

Goedkoop en kwaliteit

Goedkoop, makkelijke bestelmethode, snel bezorgd en een goede kwaliteit.
24 jan. 2024
Geweldig dat u onze website prettig vindt en dat u alles gemakkelijk heeft kunnen vinden en bestellen. Natuurlijk gaat het ook om de kwaliteit waar u over schrijft en natuurlijk is die TOP. Nogmaals dank en veel printplezier. Kleurrijke groet, Erik
8 feb. 2024
ik heb al positief gereageerd ik ga nu niet nig eens mijn oordeel geven
Goed geprijsd, kwaliteit printjes goed, snel bezorgd en netje verpest!
WS
Willem F. S.
The Netherlands.
Eenvoudige website en bestellijst. Zéér snelle verzending en levering!
7 feb. 2024
Uitstekende 'vervang' inkt, net zo goed als het originele merk (canon)
8 feb. 2024
Goed om te lezen en dank dat u de tijd heeft genomen voor deze zeer mooie beoordeling. Fijn dat u zelf ervaren heeft dat onze producten evenzo goed presteren als de originele. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
5 feb. 2024

Good purchaase

Good and fast delivery, on weekdays. Also good quality of cartridges.
4 feb. 2024
Goede kwaliteit cartridge, perfecte service en (zeer) snelle levering!
Snelle levering, eigenmerk XL cartrids voor HP printer werkt perfect
Snel geleverd, en goeie hulp gekregen door Erik met het installeren.
25 jan. 2024
Snel en correct De cartridge wordt ook geaccepteerd door de printer