UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

4.915 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden49.358 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 dec 2023
via de mail ,die ik van uw cartridgewinkel kreeg toegestuurd heb ik deze bestelling gedaan. Bij de eerste keer inloggen daarbij gaf in het winkelwagentje een code "inkt 10" een korting van 10 procent aan. Na het eten ben ik verder gaan met bestellen gaf hij deze korting niet meer aan Alleen met mijn bon met 5% die ik nog had liggen van de vorige bestelling. Via de chat naar jullie werd mij verteld , dat deze gebeurtenis NIET mogelijk was. Het was toch echt gebeurt, echter de chat bleef volhouden , dat dit onmogelijk was.Ben maar verder gegaan met bestellen , die de volgende dag goed is afgeleverd. Het komt mij een beetje "knullig " over, waarbij je toch al zeer lang klant bent, dat je min of meer als "onbenul "word neer gezet, en dat voor die enkele 5 of 10 procent. Verder is de service altijd zeer correct. De laatste beoordeling werkt niet goed met wissen, daarom hierbij de beoordeling: het product en de afhandeling is UITSTEKEND. Alleen om dat aan te geven met "wissen" werkt niet . Jammer! m.v.groet Wim de Vries wimdevries2003@hotmail.com

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

Passende cartridge voor weinig geld. De bezorging zou nog iets sneller kunnen.
Makkelijk bestellen, snelle levering en heel goede ervaring met de cartridges
Een top compliment! Heel erg bedankt. Met kleurrijke groet, Desirée

milieuvriendelijke verpakking presentje

milieuvriendelijke verpakking, kon door brievenbus ,zelfs een presentje erbij
9 mrt 2024
Snelle bezorging, hopelijk zijn de kleuren goed, ik moet het nog uitproberen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze top beoordeling! Een mooie score waar we blij van worden. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Goede beschrijving wat ik wel of niet moest doen en kon meteen weer printen
makkelijk om cartridges te zoeken op de site en de prijs was ook nog prima!
Top product, geleverd optijd en hulp met vakkundig uitleg over installati.
Snelle levering, en prima kwaliteit. Alleen de rekening is niet te vinden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt voor deze beoordeling. De factuur ontvangt u via uw email. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan horen we dit graag. Met kleurrijke groet, Desirée
Soepel te bestellen Verzenden in postbuspakketje is super. Blijven doen.
9 mrt 2024
Cartridge’s werken prima, snelle levering tegen een vriendelijk prijsje.
Al langere tijd klant. Altijd snel geleverd en strak aan de prijs. Top!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Fijn te horen dat u een vaste klant van ons bent! Tot de volgende bestelling en heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles volgens afspraak alleen ik heb de cartridges nog niet geprobeerd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Bedankt! We wensen u dan alvast namens het hele team heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
vlotte levering. Ben nog benieuwd naar het gebruik van deze cartridges
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Het begin is in ieder geval al super! We gaan er vanuit dat u ook goed weer kunt printen! Bedankt voor uw review. Met kleurrijke groet, Desirée
Very happy with the service - fast delivery and good quality products.
PV
Peter v.
PAPENDRECHT
Snelle levering en prima kwaliteit inkt voor een voordelige prijs.

vlotte levering/scherpe prijs

vlotte levering, dus grote voorraad, goede kwaliteit en scherpe prijs
Goed geholpen toen ik een fout artikel had besteld. Snelle levering
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Top! We denken met onze klanten mee in oplossingen. Goed te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle goede levering. Goede voordeligere producten die goed werken.
Snelle levering en een prima prijs voor prima eigen merk cartridges

Prima webshop

Geen opmerkingen, alles ging prima, dus wat zou ik nog meer willen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
We willen u bedanken voor deze geweldige score! Goed te horen dat u een tevreden klant bent. Met kleurrijke groet, Desirée