UwCartridgeWinkel.nl- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.nl

6.360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.920 beoordelingen in totaal

Mijn toners waren inmiddels op en was al opzoek naar een nieuw setje. Beetje rond zoeken kwam ik op deze site uit en die had voor een iets kleiner inhoud een leuk prijs voor een set toners (4-kleuren) waar ik in ieder geval goed mee uit de voeten kan de komende tijd. Producten besteld, netjes ingepakt geleverd en kon gelijk ermee aan de slag. Geen problemen ondervonden bij de installatie en ben zeker van plan in de toekomst opnieuw te bestellen.

16 sep 2023
Ik heb extra verzendkosten betaalt zodat mijn pakketje op maandag in BE geleverd zou worden. Vervolgens was mijn pakketje wel door DHL opgehaald, maar niet verwerkt in het systeem van DHL. Hierover heb ik toen telefonisch contact opgezocht bij cartridgewinkel. Er is een onderzoek naar mijn pakketje opgestart. Hieruit is niks gebleken. De volgende dag was mijn pakketje alsnog geleverd. Aangezien ik mijn toner maandag nodig had, en deze dus niet op maandag geleverd was, heb ik €10 extra kosten moeten draaien bij de printshop. Dinsdag ben ik in BE gebleven aangezien mijn pakketje geleverd kon worden, terwijl ik eigenlijk van plan was om maandagavond weer naar NL te gaan. DHL verwijst naar cartridgewinkel op hun website voor de onkosten. Cartridgewinkel laat telefonisch weten dat ze niks voor mij kunnen betekenen wat betreft de onkosten.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.nl

30 jun 2024
Snelle levering, goede prijs en heldere communicatie
Goede service, snelle levering, goede after sales
TD
Tjeu D.
Stein ( Nederland)
7 jul 2024
doen wat er beloofd wordt , kwaliteit en de prijs
10 jul 2024
Alles prima geregeld! Tot aan het bezorgen toe!
6 jul 2024
Zeer snelle levering en werkt perfect allemaal
4 jul 2024

Eigenmerk cartriges

Snelle levering en werken goed in mijn printer
Snel verzonden en de printer kan weer printen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank voor de mooie beoordeling, goed dat uw bestelling lekker snel bij u is afgegeven. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Duidelijk product keuze en snel geleverd top
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Wauw! Bedankt voor deze vijf sterren. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
DD
Dammy D.
IJsselstein
Snel, goed verpakt, prima spullen geleverd !
10 jul 2024
Prima winkel. Goeie service. Snelle levering
3 jul 2024
snelle goede levering en goede prijsstelling
nette snelle bezorgen, goed verpakt, keurig
EB
Erwin B.
Rotterdam
8 jul 2024
Niets op aan te merken. Snelle verzending,
Goede prijs, goede service goed bereikbaar
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dank u wel voor dit compliment! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
snelle levering en voor een correcte prijs
13 jul 2024
Alles was goed , geen verbetering voor mij
Antwoord van UwCartridgeWinkel.nl
Dan gaan we op zelfde voet verder! Bedankt en we wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
8 jul 2024
cartridges worden goed en netjes geleverd.
9 jul 2024
We willen u namens ons team bedanken voor uw beoordeling. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Goedkoop en de volgende dag al in huis 👍
Het is de eerste keer dat ik hier bestel
11 jul 2024
Retourzending zakjes zitten er niet bij
12 jul 2024
Bedankt voor uw review. Voor lege cartridges hebben we geen retourprocedure voor. U kunt deze inleveren bij eeko.nl. Deze zamelen deze in voor het goede doel. Met kleurrijke groet, Desirée