into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.52/5.00

2.210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Het slechtste bedrijf wat ons land kent!!!geen woorden voor zo'n slechte service totaal niet oplossingsgericht terwijl de klant er niets aan doen kan als een rvs spot niet goed is!!! Dit bedrijf heeft als het aan ons ligt geen bestaansrecht en moet zo snel mogelijk verdwijnen/sluiten om zoveel mogelijk elende te besparen voor evt nieuwe klanten.Dit bedrijf wil alleen maar geld opstrijken groeten M
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je ons zo'n beoordeling geeft en dat terwijl we je nog wel een gratis retourlabel hebben toegezonden om het probleem voor je op te lossen. En je hebt een nieuw artikel gekregen! Dat lijkt me toch oplossingsgericht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Goede kwaliteit, uitstekende prijs, goed verpakt, zeer snelle verzending. De bestelde LED Batten was zeer compleet geleverd, zoals ook in de productomschrijving staat vermeld. Montage was een fluitje van een cent en de lichtopbrengst is fantastisch! Nauwelijks vertragingstijd bij inschakelen. Kortom heel erg tevreden met deze aankoop bij INTO-LED.
Nadat ik een bestelling van december nog altijd niet gekregen had, heb ik gisteren hier een slechte beoordeling gegeven. Dit werd van de shop direct corrigeert zodat ik vandaag mijn bestelling ontving. Dat iets bij een bestelling fout loopt, dat kan gebeuren maar dat een bedrijf zo snel reageert dat is uitzonderlijk. Proficiat.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, We hebben telefonisch contact gehad en we hebben het probleem zo snel mogelijk voor je opgelost. Excuses voor het ongemak.
Na een paar keer gecommuniceerd te hebben per mail en telefonisch om tot een goede oplossing te komen voor een lichtprobleem die ik had. Hebben jullie een goed advies gegeven. En nu hebben we ter vervanging van de oude dim bare tl lampen een prima alternatief met een dim baar led paneel met opbouwrand. Zeer snel geleverd.
Mijn bestelling bevatte 3 zwarte en een witte led lamp. Mail gestuurd naar de helpdesk en per omgaande een zwarte ontvangen. Helaas bleek dat deze lampen voor onze badkamer wit moesten zijn.....Weer contact gehad, situatie uitgelegd. Nu de goede lampjes ontvangen. Prima service en zeer klantgericht
Prima kwaliteit Bestelling iets verlaat (vermoedelijk door drukte bezorging). Twee lampen, los in een doos zonder bescherming vond ik eng om aan te nemen. Doos rammelde erg en bezorger zag ik gooien met pakketten in auto maar ze waren nog heel. Graag beter bescherming (verpakking) in de doos.
Snelle levering van produkten. En bij vragen over een produkt krijg je direct een antwoordt op. Daarnaast belooft INTOLED aan dat ze voor je klaar staan als er wat is. En daar kunnen wij inmiddels als klant bevestigen. Dan doen ze zeker. Onze complimentenGa zo door IntoLed
Snelle levering. Ook tijdens de drukte in Coronatijd de volgende dag in huis. Goed traceerbaar systeem voor je pakket, levering s'avonds. De geleverde producten zien er uit zoals de afbeeldingen op de website. Nog niet geïnstalleerd dus de werking kan ik nog niet boordelen.
Intoled levert keurig op tijd. De producten zijn heel betaalbaar en ze hebben een ruim assortiment voor partikulier en bedrijven. De ledbouwlamp 100 w is een super mooie aanvulling om onze paardenbak te verlichten. Een mooie platte lamp met een prima aansluitsnoer.
Nou zal ik maar zeggen 4 sterren maar dat is meer in totaliteit. Als je een schijnbaar gemakkelijk vraagstelt over lengte van TL buizen krijg je een verwarrend antwoord. Het verzendproces is prima, niks te klagen.
Hoftronic - Set van 6 dimbare LED inbouwspots Miro // Snelle levering; vandaag besteld, morgen in huis. Kwalitatief goed en compleet product (dimbaar, lichtbron vervangbaar - GU10, kantelbaar) voor 'weinig' geld.
Een super website en service! De ene dag besteld de volgende dag in huis. Echt waar voor je geld. Als ik weer iets nodig heb, ga ik weer naar INTOLED. En raad dit zeker aan aan mijn familie en vrienden. Top!
2 HOFTRONIC™ LED TL armaturen IP65 120 cm 6000K incl. 2x18W LED buizen 3960 Lm: snel geleverd en eenvoudig te monteren. Een van de buizem bleek niet goed te werken maar werd supersnel vervangen. Top!
Voor het bestellen informatie gevraagd. Goed advies gekregen. Producten geleverd volgens afspraak. Helaas kan ik nog niet beoordelen hoe de spotjes met dimmer is. Ze zijn nog niet geplaatst.
16 led buizen gekocht incl armaturen, lampen bleken niet goed te zijn, even gemaild en gebeld, 16 nieuwe lampen besteld oude retour volgende dag geld weer terug, top geregeld 👍🏻
Bestelling snel binnen gekregen. Mooie producten voor een goede prijs. Helaas bleek 1 lamp beschadigd te zijn, maar met 1 mailtje werd dit dezelfde dag nog opgelost. Keurig!!
Duidelijke website, vlotte bezorging. Montage instructies ontbraken. Zeker als je de eerste keer LED TL monteert in bestaande balken is het zonder schema een kleine puzzel.
Kabelklem brakaf bij 1e opening en is te dik om achter de lamp te monteren .heb ze in de garage hangen maar voor deze prijs mag niemand klagen prijs kwaliteit is oke
De avond ervoor besteld en de volgende dag in de voormiddag werd het geleverd. Heel snelle service. Kwaliteit producten zal ik wel merken voor de weken/maanden
Geleverde voldoet geheel aan verwachting....communicatie met Customer Service is bijzonder goed en snel als je een vraag hebt of iets niet duidelijk is...dank.
Goede service De spullen zijn snel geleverd en de led batten zijn zeer goed geven echt veel licht 4 stuks in garage lijkt wel of ik overdag buiten sta