moowy.nl

315 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

22 jun 2023
De filmpjes zijn geweldig! Sympathieke uitleg. Wat jullie volgens mij nog kunnen verbeteren, of beter gezegd: aanvullen, is het volgende. Als ik in het voorjaar moet verticuteren, beluchten en met mijn armen vol dozen, zakken en flessen sta (mest, graszaad, ijzersulfaat, zeewier, bodemtesters) dan zou ik geholpen zijn met een stappenplan. Ik zie als iemand die het serieus nu eindelijk eens een keertje goed aan wil pakken door de bomen het gras niet meer. En als ik, zoals afgelopen voorjaar, ook nog eens moet wachten tot de bodem de tien graden heeft bereikt terwijl het al mei is, slaat de paniek lichtjes toe. De pakken en zakken staan al weken klaar... HELP, denk ik dan. Komt dit nog goed? Met deze droogte blijft het trouwens een moeizaam proces.
JV
Joke V.
Uffelte

18 jul 2023
Ik had een vraag gesteld over onkruid in mijn gazon en foto's meegestuurd. Hoe zou ik dit onkruid kunnen verwijderen zonder "plukken" omdat ik 500 m2 gazon heb en het wel erg veel werk is dat handmatig te onderhouden. Het antwoord is standaard gazononderhoud en op geen enkele manier is er ingegaan op mijn vraag wat voor onkruid het is en hoe te verwijderen. Ik heb al 2x eerder vragen gesteld specifiek over mijn gazon maar ik krijg altijd hetzelfde lijstje met taken die je moet doen om je gazon mooi te houden. Dat staat ook op jullie website. Dat hoeft niet copy-paste naar een mail.

Beoordelingen voor moowy.nl

10 jun 2023
Via Moowy heb ik graszaden besteld. Na deze te hebben gezaaid en twee weken geduld te hebben gehad, zie ik het mooi opkomen en ben ik blij met mijn gazonnetje.
16 okt 2023
Snelle en correcte leveringen. Uitleg en gebruiksaanwijzing bij de diverse artikelen zijn ook helder. Tevens soms nog leuke acties en nuttige nieuwsbrieven.
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
30 okt 2023
Moowy is goed! Artikelen worden altijd snel en goed verpakt geleverd tegen een goede prijs. De filmpjes zijn leuk ( mag iets korter) en zeer behulpzaam.
27 mrt 2023
Top service en goede begeleiding. De test van de grond was goed en heeft veel inzicht gebracht. Mest en graszaad zijn goed. Gras daadwerkelijk verbeterd.
AZ
Arjen Z.
Harderwijk
9 mei 2023

Producten zijn top! Bestellen eenvoudig

Producten zijn top. Bestellen eenvoudig. De uitleg video's zijn lastig te vinden op de site. Moet nu rechtstreeks naar YouTube om instructies te bekijken
15 mei 2023
De doeltreffende producten. Sinds het gebruik van jullie producten, ziet mijn gras er als een tapijt eruit. Mijn bestellingen worden snel geleverd
22 mei 2023

Goed advies…

De periodieke adviezen voor de behandeling van het gras zijn heel handig. De spullen die ik dan bestel, zijn er altijd ook binnen de korste keren.
26 jun 2023
Snelle levering met duidelijke beschrijving. In mijn beleving zijn er geen veranderingen nodig maar wel zorgen dat dit de het minimale niveau is.
11 mei 2023
kwaliteit product is goed, info.filmpjes leerzaam. we hebben veel last van woelratjes in het gazon, geen serieuze oplossing voor binnengekregen.
17 okt 2023
Goede producten en hele fijne instructie voor het gebruik van de producten die je hebt aangeschaft per mail. Bestelling is altijd snel binnen.
10 jul 2023

Topsite met echt verstand van gras

Hele leuke site met hele goede tips. Eindelijk iemand met echt verstand van gras! Milieu/diervriendelijke oplossingen. Mooie verpakking ook.
6 mrt 2023

Goede tips

Leveren niet alleen de juiste producten maar geven goed advies erbij over gebruik en toepassingen. Precies wanneer je het nodig hebt.
27 jun 2023
Goede producten en duidelijke uitleg hoe en wanneer het te gebruiken en vlotte levering, kortom ik ben zeer tevreden met Moowy.
13 mei 2023
Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen fijne producten en duidelijke uitleg extra tips kortom fijn bedrijf met extra service
RE
Robin E.
Sittard
8 sep 2023
Goed advies, gras is goed herstellende met het “herstel pakket”. Ik heb nu weer het gevoel gras te hebben ipv een onkruidvlakte
6 mrt 2023
Sublieme kwaliteit producten en snelle verzending. Customer aftercare is geweldig met veel handige tips/trucs voor je gazon.
11 jul 2023
Snelle levering en top producten! Ook zijn de vele YouTube videos super handig om te leren hoe je een goed gazon krijgt
IJ
Ina J.
Doetinchem
9 mei 2023
Goede kwaliteit en prijs.dank zij de duidelijke instructie video's nu een heel mooi grasveld ,en dat voor het eerst.
30 okt 2023
Bestelling snel ontvangen met uitleg en gebruik. Na het aangebracht te hebben zeer snel resultaat. Prima producten.
14 sep 2023
Producten zijn prima, maar melding voor x tijd besteld volgende dag geleverd gaat niet op, vermeld dit dan ook niet