moowy.nl- Logo - Beoordelingen

moowy.nl

491 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden746 beoordelingen in totaal

hele goede kwaliteit graszaad maar ik moest nog wel even een mailtje erachteraan sturen waar wij konden zien waar de grondtemperatuur was want we kregen wel een duidelijk stappenplan maar we kregen geen linkje of zo dat we konden kijken wat nou precies de grondtemperatuur was het zal wel fijn zijn als we dat de volgende keer er ook bij kunnen krijgen want dan weten wij precies wanneer we de product kunnen gebruiken

Ik vind het bijzonder dat ik geen enkele kortingscode kon toepassen. Toen ik hier navraag naar deed was de reactie kort en bondig: daar kunnen we helemaal niets aan doen, dat is een systeem aangelegenheid. Op vraag of ik dan een nieuwe toegestuurd kon krijgen werd ook afwijzend op gereageerd. Bijzonder dat Moowy mij geen kortingscode kon verstrekken (leefwereld) terwijl ik uit het niets per mail 1 dag later wel ineens een kortingscode heb ontvangen voor 10% korting (systeemwereld). Volgens mij gaat dit dus over de keuze maken om dit vanuit dienstverleningsperspectief te organiseren ipv de reden te zoeken waarom het niet kan. Enfin, ik wilde dit nog even kwijt omdat ik ergens de illusie heb dat dit wordt meegenomen om de dienstverlening in de toekomst beter te maken

Beoordelingen voor moowy.nl

1 jul 2024
5 jun 2024

Kan gebeuren,

Order besteld, direct verzend gegevens ontvangen en afgewacht.... Na een week maar eens gemaild want het postorderbedrijf heeft t pakket niet gekregen, terwijl moowy de order had afgerond. Na de mail ontving ik excuses en een dag later mijn bestelling.
18 jun 2024

Langwerkende gazonmest heeft effect

De langwerkende gazonmest lijkt effect te hebben! Gras ziet er beter/groener uit. Het zal de combinatie zijn van regelmatig maaien, straatgras zoveel mogelijk verwijderen etc. De mails van Moowy zijn in ieder geval heel informatief. Staan goede tips in. Je kunt die info ook wel elders vinden, maar het is handig.
28 mei 2024

Producten worden snel geleverd, communicatie is matig

Producten worden snel geleverd, en ze werken erg goed. Het enige wat helaas erg slecht is, is de communicatie. Geen duidelijke uitleg bij de producten die als combinatie verstuurd worden. Telefoon wordt haast nooit opgenomen, en email reactie duurt minimaal een week.
22 jun 2024

Snelle levering van graszaad

Snelle levering van grasland. Gras nog niet helemaal dicht en niet overal groen. Op sommige plekken ook heel groen. Hoop dat dit nog komt
10 jun 2024
Uitstekende producten en informatie! Ben jaren klant en ben heel blij met de producten en de informatie op de website/nieuwsbrieven.
14 jun 2024
Het gazon ziet er perfect uit( vind mijn vrouw en ik ) heel mooi groen en het groeit heel erg.
28 mei 2024
Super geholpen. Veel info op de site en op de zak. Na 3 weken al een mooi groen gazon.
DT
Dick T.
Gendringen.
14 jun 2024
Kwalitatief hoogwaardige producten, zonder franje en mooie verhalen ,gewoon goed.
13 jun 2024
Goede uitleg en stappen voor een mooi gazon. Heel blij met mijn “ grascoach” !
1 jun 2024
Producten van Moowy zijn top. Verzending door DPD is slecht. PostNL gaat goed
29 mei 2024
Geleverd volgens afspraak, er was wat vertraging maar dat lag aan DHL.
4 jun 2024
Ondanks de beschadiging tijdens de eerste levering toch snel geholpen
27 mei 2024
Leuke manier van contact houden. Ik heb er veel van opgestoken!!!
24 jun 2024
De uitgebreide handleiding voor gras zaaien erg prettig
10 jun 2024
Goede kwaliteit producten en sublieme service en info.