Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

392 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Als consument die meer wil dan consumentenrouters te bieden hebben, wil je meer keuze en meer informatie dan je bij een gemiddelde webshop krijgt. Bijvoorbeeld over het verschil tussen mesh netwerken en netwerken met access points. Die keuze en info vind je hier. En dan leveren ze ook nog veel sneller dan verwacht. Mini-minputje: op een mail die via de chatbot na sluitingstijd werd verstuurd, werd niet gereageerd.

26 apr 2024
OP de site staat: direct leverbaar. Ik wordt gebeld dat het 'de volgende week wordt'. Als ik einde van de week nog niets binnen heb en ga bellen, blijkt de leverdatum nog 2 weken later (en dat ook nog niet zeker). Wel vooraf betaald en vriendelijk verzoek ontvangen om mede te delen 'hoe tevreden ik ben'. Gheel niet dus. Ik heb mijn order gestorneerd. Ben benieuwd hoe snel ik mijn geld terug krijg

Beoordelingen voor Routershop.nl

30 jul 2023
Product kwaliteit en ondersteuning zijn top. En de service is een 11/10 want: Een klein probleempje deed zich voor ivm de vooropgestelde levering. Zij namen contact en eveul werd direct aangepakt waardoor ik mijn deathline haalde. Een zeer dikke dank u wel met een grote duim , top prestatie.
Verkeerd besteld product, terug gestuurd conform afspraak en 2 dagen later vervangend product ontvangen en prijsverschil terug gestort gekregen. Koop vaker bij routershop.nl, omdat wat men beweert in voorraad te hebben ook echt in voorraad heeft, of op zijn minst als zondanig uitleverd.
PB
Philip B.
Groot-Bijgaarden

routershop best goed. APC wat minder

Alles is correct verlopen wat routershop zelf betreft. Het product van apc is echter vreemd. De documentatie vermeldt ondersteuning voor windows 95, 98, xp, me, vista en 2000. Niks over recentere windows ... nochtans vermelden de verscheidene docs versies 2021 tot en met 2023 ...
30 jul 2023

Goede informatie

Makkelijk je gewenste artikel zoeken, ruim assortiment met merken en artikelen die niet altijd eenvoudig te vinden zijn. Duidelijke informatie over voorraad en bezorging. Goede en stevige verpakking zonder dat je een enorme doos krijgt voor een klein artikel.
XM

prima gegaan. Aan te raden.

prima gegaan. Afhandeling van aankoop en levering dik in orde. Doen zelfs moeite om problemen aftersales op te lossen. Helaas kunnen zij dat niet omdat het hier een versieprobleem bij TP-link is. Complimenten voor het prettige contact en de moeite.

Prima advies en product

Prima advies. Dat had voor mij in meer technisch detail gemogen, maar dat is moeilijk in te schatten bij wie wel en wie niet. Goede en snelle levering. Product vanaf fabriek! Ik heb dat bij andere webwinkels wel eens anders meegemaakt.
21 okt 2023
Ga zo door, prijs kwaliteit is goed. De bestelde artikelen doen niet onder op de nieuwe artikelen die bijna 300,- duurder zijn. Zal zeker de volgende keer eerst op deze site kijken of de hardware die ik graag wil hebben beschikbaar is.
Antwoord van Routershop.nl
Indien niet beschikbaar neem contact met ons op, we kunnen altijd kijken wat er mogelijk is buiten ons aanbod.
Ik maak al 15 jaar gebruik van deze site (af en toe bestel ik iets) en ik heb al jaren dezelfde inloggegevens. Bestellen gaat soepel en de leveringen zijn altijd zoals je mag verwachten
duidelijke website, en snelle levering. Al meerder bestellingen gedaan, en altijd goede service. Ook op vragen voor je bestelling wordt snel en professioneel gereageerd.

geen extra stappen te ondernemen

Voor mij dienen er geen extra stappen te worden ondernomen. Van werknemers onder druk zetten door beter te presteren is niet goed voor hun mentale gezondheid.
17 aug 2023
Goede afspraken maken met PostNL als er levering staat bij POSTNL afhaal locatie dient POSTNL deze daar ook af te leveren en niet 2x aan de deur te staan.
When I paid for the device, it was on stock. But I was called tellling it was a mistake and they quickly find another option for me. Good service.
Antwoord van Routershop.nl
Thank you for your understanding and for highlighting our service. We're happy to hear that the alternative solution worked out well for you.
10 okt 2023

Vlotte en goede service

Betelling bijzonder vlot verlopen en afgehandeld - zeer goede service, zeker een provider waarmee wij in de toekomst meer zullen werken.
23 sep 2023
Levering binnen 3 dagen en service uitstekend. Garantie kwestie snel opgelost en nieuw apparaat toegestuurd gekregen. Alles kosteloos.
12 okt 2023

Product voor competitieve prijs snel geleverd

Breed assortiment aan voedingen op website, tegen een competitieve prijs. Levering was snel en volgens de opgave op de site.
MH
Mike H.
Dordrecht
Overzichtelijke site en een snelle levering! Eerlijke prijzen en een uitstekende service ! Kortom niet meer verder zoeken !
29 sep 2023
Leverancier was mij geadviseerd door onze systeembeheerder. De bestelling is netjes en naar verwachting snel geleverd.
WM
Willem M.
Elspeet

Al jaren mijn favoriete shop voor netwerkapparatuur.

Ik bestel al jaren al mijn netwerk apparatuur bij Routershop. Ze hebben een breed assortiment en leveren altijd snel.
20 sep 2023
Verkeerde bestelling gedaan en is perfect opgelost zonder gezeur . Geld binnen acceptabele tijd weer op de rekening.
4 sep 2023
Eenvoudig bestelproces. Op een bepaald punt twijfelde ik en heb met ze gebeld. Goede uitleg en hulp bij mijn keuze.