Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Aankoop Cisco CBS220-16T-2G-EU

Ruim aanbod van producten. Goede omschrijving van het product. De bestelling plaatsen verliep erg vlot, alsook de betaling. Rond de levering was er wel wat verwarring. Ik kreeg eerst een e-mail dat de levering pas een week later zou geschieden (vertraging bij fabrikant), maar twee of drie dagen later - op een zaterdag nog wel - werd het pakket geleverd.
XM
8 dec 2023

prima gegaan. Aan te raden.

prima gegaan. Afhandeling van aankoop en levering dik in orde. Doen zelfs moeite om problemen aftersales op te lossen. Helaas kunnen zij dat niet omdat het hier een versieprobleem bij TP-link is. Complimenten voor het prettige contact en de moeite.
8 dec 2023
When I paid for the device, it was on stock. But I was called tellling it was a mistake and they quickly find another option for me. Good service.
Antwoord van Routershop.nl
13 dec 2023
Thank you for your understanding and for highlighting our service. We're happy to hear that the alternative solution worked out well for you.
MH
Mike H.
Dordrecht
28 dec 2023
Overzichtelijke site en een snelle levering! Eerlijke prijzen en een uitstekende service ! Kortom niet meer verder zoeken !
WM
Willem M.
Elspeet
27 dec 2023

Al jaren mijn favoriete shop voor netwerkapparatuur.

Ik bestel al jaren al mijn netwerk apparatuur bij Routershop. Ze hebben een breed assortiment en leveren altijd snel.
10 dec 2023
Niet bijzonder veel over te zeggen. Het is gearriveerd zoals geadverteerd. Prima.
9 dec 2023

Volgende keer eerst routershop bezoeken.

Duidelijke site, makkelijke te bestellen en volgens afspraak geleverd
27 dec 2023
Goede omschrijving van wat er is, daardoor goede keuze gemaakt.
17 dec 2023
Het artikel is snel en goed, conform verwachting geleverd.
23 dec 2023
Prima aanbod, scherp geprijsd, snel en correct geleverd!
20 dec 2023
Alles wordt netjes geleverd volgens afspraak. Mooi zo !
17 dec 2023
Spullen netjes conform opdracht geleverd. Prima!
6 dec 2023
Levering was binnen de 3 dagen zoals voorzien
27 dec 2023
Snelle en correcte levering en afhandeling.
5 dec 2023

snel en betrouwbaar

snel, betrouwbaar en alles volgens afspraak
8 dec 2023
Correcte prijs en snelle afhandeling
18 dec 2023
Snel geleverd en goed werkend spul
7 dec 2023
Precies geleverd volgens afspraak
7 dec 2023
Goede service met super advies
25 dec 2023

Prima shop!